Ο δευτερος γιος του Ντέιβιντ και της Βικτόρια Μπέκαμ, Ρομέο, πρωταγωνιστεί σε διαφημιστική καμπάνια
Στη διαφημιστική καμπάνια άνοιξη-καλοκαίρι του οίκου Burberry, πρωταγωνιστεί ο 10χρονος γιος του Ντέιβιντ και της Βικτόρια Μπέκαμ, Ρομέο, ο οποίος κατάφερε να ανεβάσει το τζίρο της εταιρείας κατά 13%!Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει .
Ο Ρομέο, που έκανε το ντεμπούτο του ως μοντέλο τον περασμένο Δεκέμβριο, εμφανίστηκε με φοβερή αυτοπεποίθηση ενώ ποζάρει δίπλα σε καταξιωμένα μοντέλα και παρουσιάζει με χάρη τα νέα κομμάτια της εταιρείας.
Σύμφωνα με το αφεντικό της εταιρείας Burberry,Κρίστοφερ Μπέιλι, ο μικρός έκλεψε την παράσταση με τον μεταδοτικό ενθουσιασμό του που αποτυπώθηκε στις φωτογραφίες από τον παγκοσμίου φήμης μάγο του φακού, Μάριο Τεστίνο.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.