Η Σελένα Γκόμεζ αποκάλυψε ότι την στενοχωρεί όταν διαβάζει σχόλια για τις μεταβολές στο βάρος της, επισημαίνοντας πως η ίδια αυστηρότητα δεν ισχύει για τους άντρες. Η διάσημη τραγουδίστρια και ηθοποιός, μιλώντας στο podcast «On Purpose with Τζέι Σέτι» μαζί με τον αρραβωνιαστικό της, Μπένι Μπλάνκο, τόνισε ότι η εξωτερική της εικόνα επηρεάζεται από τη φαρμακευτική αγωγή που λαμβάνει λόγω του αυτοάνοσου νοσήματος που αντιμετωπίζει.
Η 32χρονη ποπ σταρ ανέφερε ότι προσπαθεί να μην δίνει σημασία στα αρνητικά σχόλια που γίνονται στα social media, αλλά δεν είναι πάντα εύκολο. «Είμαι άνθρωπος, και κάποιες φορές διαβάζω πράγματα», είπε χαρακτηριστικά.
Η Γκόμεζ τόνισε πως δεν θα μοιάζει ποτέ με μοντέλο, κάτι που αποδίδει στη φαρμακευτική αγωγή που ακολουθεί για τον λύκο. «Δεν είμαι μοντέλο και δεν θα γίνω ποτέ. Και θεωρώ ότι τα μοντέλα είναι υπέροχα, απλώς εγώ δεν ανήκω σε αυτή την κατηγορία».
Selena Gomez shares that she feels 'sad' to read so many comments about her weight and claims the same scrutiny doesn't apply to men https://t.co/fdVmz1O2gG
Μιλώντας για τη διαρκή κριτική που δέχεται για την εμφάνισή της, σημείωσε πως οι γυναίκες υφίστανται πολύ πιο έντονο σχολιασμό σε σχέση με τους άνδρες. «Είναι ο χαρακτήρας [που υποδύομαι] που κρίνεται. Δεν είμαι αρκετά λευκή, δεν είμαι αρκετά Μεξικανή... Κανείς δεν ασχολείται με αυτά όταν πρόκειται για άντρες», επισήμανε.
Η Σελένα Γκόμεζ δήλωσε επίσης, ότι έχει αφαιρέσει τις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης από το κινητό της, ωστόσο εξακολουθεί να βλέπει αρνητικά σχόλια. «Δεν έχω τίποτα στο κινητό μου αυτή τη στιγμή. Υπάρχουν τρόποι να το αντιμετωπίσω, αλλά παραμένει δύσκολο».
Παρά την πίεση, η τραγουδίστρια δηλώνει πως απόλυτη προτεραιότητά της είναι η υγεία της. «Θα προτιμήσω να είμαι υγιής και να φροντίζω τον εαυτό μου. Τα φάρμακά μου είναι σημαντικά και πιστεύω ότι με βοηθούν», υπογράμμισε.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.