Daily Mail: Η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ αλλάζει το στυλ της και γίνεται πιο... casual - Δείτε φωτογραφίες
Η νέα πρέσβης των ΗΠΑ στην Ελλάδα συνήθιζε να ντύνεται με πιο στενά και επίσημα φορέματα κάτι που δεν άρεσε στον πρώην αρραβωνιαστικό της Ντόναλντ Τραμπ Τζούνιορ
Η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ αποφάσισε να προχωρήσει σε μεγάλη αλλαγή στην εμφάνισή της και παρουσίασε το νέο της λουκ στο Instagram, δείχνοντας στους 1,6 εκατομμύρια ακολούθους της πως μπορεί να γίνει και πιο... casual.
Η 55χρονη νέα πρέσβης των ΗΠΑ στην Ελλάδα δημοσίευσε ένα Instagram Story για την προώθηση του Coco Love Water με ένα κοντό λευκό φόρεμα χωρίς ώμους, το οποίο ήταν μια σαφής απόκλιση από το συνηθισμένο της στυλ, όπως αναφέρει η Daily Mail.
Αντί να φορέσει τα συνηθισμένα στενά μπλε ή κόκκινα σύνολά της, επέλεξε ένα άνετο μίνι φόρεμα με πουλόβερ. Η πρώην παρουσιάστρια των τηλεοπτικών ειδήσεων συνδύασε το σκισμένο μίνι με λευκές μυτερές μπότες μέχρι το γόνατο.
Η μητέρα ενός παιδιού έγραψε στη λεζάντα του στόρυ «Obsessed», φροντίζοντας να επισημάνει τη μάρκα και τους δύο ιδρυτές της.
Το σύνολο ήταν πολύ πιο συντηρητικό από τα συνηθισμένα spandex φορέματα της πρώην εισαγγελέως, για τα οποία ο πρώην αρραβωνιαστικός της, Ντόναλντ Τραμπ Τζούνιορ, λέγεται ότι παραπονιόταν έντονα.
Κλείσιμο
Σύμφωνα με το People, ο 46χρονος γιος του εκλεγμένου προέδρου των ΗΠΑ παραπονέθηκε για το στυλ της πρώην αρραβωνιαστικιάς του πριν γίνει γνωστή η σχέση του με την 38χρονη Μπετίνα Άντερσον.
Πηγές προσκείμενες στην οικογένεια Τραμπ δήλωσαν στο δημοσίευμα ότι ο Ντόναλντ Τραμπ Τζ. πίστευε ότι η Μπετίνα ταίριαζε καλύτερα στην οικογένειά του και θα μπορούσε να είναι η δική του εκδοχή της 54χρονης μητριάς του Μελάνια Τραμπ.
Η πηγή πρόσθεσε ότι ο γιος του Ντόναλντ Τραμπ είχε παραπονεθεί για το στυλ της Κίμπερλι για μεγάλο χρονικό διάστημα πριν από τον χωρισμό τους.
Ο Ντόναλντ Τζιούνιορ έλεγε στο περιβάλλον του εδώ και μήνες ότι η Κιμ ντύνεται πάντα τόσο επαγγελματικά με αυτού του είδους τα στενά επαγγελματικά φορέματα και τα ψηλά τακούνια και ποτέ δεν φαίνεται χαλαρή ή casual', σύμφωνα με το People.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.