Μαρία Πετεβή: Απολαμβάνω τη συναναστροφή με τον κόσμο αλλά αν δεν είσαι καλά είναι δύσκολη η διαχείριση
Η ηθοποιός αναφέρθηκε σε περιστατικά που έχει ζήσει με θαυμαστές της
Η Μαρία Πετεβή μίλησε για την εμπειρία της στις «Άγριες Μέλισσες» και το πώς διαχειρίζεται την αναγνωρισιμότητά της.
Σε συνέντευξή της στο περιοδικό Λοιπόν, η ηθοποιός ανέφερε πως άργησε να συνειδητοποιήσει την επιτυχία της σειράς λόγω των εντατικών επαγγελματικών υποχρεώσεών της και της αποστασιοποίησής της από τα social media.
«Άργησα να καταλάβω την επιτυχία των «Μελισσών», γιατί δούλευα πάρα πολλές ώρες, ήμουν μάλιστα παράλληλα και σε δυο θέατρα. Δεν έβγαινα από το σπίτι και δεν κατάλαβα και πολλά. Μόνο από τα social media αντιλαμβανόμουν κάποια πράγματα, αλλά δεν είμαι φανατική ούτε με αυτά», είπε χαρακτηριστικά.
Στη συνέχεια, μιλώντας για περιστατικά με θαυμαστές της που την αιφνιδίασαν, περιέγραψε ένα συμβάν, όταν κι έμαθε για τον θάνατο του σκύλου της.
Όπως είπε: «Είχε πεθάνει το σκυλάκι μου με το οποίο ζούσα μαζί του για 17 χρόνια και δεν μου το είχαν πει οι δικοί μου για να μην στεναχωρηθώ. Κάποια στιγμή όμως, ενώ ήμουν στο Σταύρος Νιάρχος και έμαθα ότι δεν ζει, άρχισα να κλαίω και τότε ήρθαν κάτι παιδάκια να φωτογραφηθούν μαζί μου. Τους έλεγα με κλάματα ότι δεν μπορώ τώρα να βγάλω φωτογραφία».
Τέλος, πρόσθεσε: «Γενικά πάντως απολαμβάνω τη συναναστροφή μου με τον κόσμο αλλά, αν δεν είσαι καλά ψυχολογικά, είναι δύσκολη η διαχείριση αυτού του κομματιού. Πολλές φορές επίσης μου έχει τύχει να με δουν και να τσιρίξουν και να μου πέσει η τυρόπιτα από τα χέρια. Είμαι και ένας άνθρωπος που τρομάζει εύκολα, γιατί κάτι άλλο σκέφτομαι εκείνη την ώρα. Πρόσφατα με έπιασε ένα παιδί στο μετρό και ούρλιαξα».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.