Η Ιωάννα Τούνη σχολίασε ότι είναι δύσκολο να είναι κανείς influencer, ενώ μίλησε για και για τη ζωή της ως μητέρα.
Η instagrammer ήταν καλεσμένη στο «2night Show» και αρχικά είπε για την εγκυμοσύνη που είχε: «Η εγκυμοσύνη ήταν εννιά ατελειώτοι μήνες. Δεν πέρασα πολύ εύκολα, δεν κινδύνευσα ούτε εγώ ούτε το μωρό. Είχα θρομβοφυλία, οι εμετοί ήταν σε βαθμό που δε μπορούσα να φάω».
Όσο για το πώς ανακάλυψε με τον σύντροφό της, Δημήτρη Αλεξάνδρου, ότι είναι έγκυος, ανέφερε: «Δεν σημειώνω ποτέ την περίοδό μου, ο Δημήτρης μια μέρα μου είπε “είσαι έγκυος”, το τεστ εγκυμοσύνης το έκανα στις τουαλέτες γυμναστηρίου με τη Δήμητρα Αλεξανδράκη. Ντρεπόμουν να πάω εγώ να το πάρω γιατί δεν είχα ξανακάνει, ήμουν χαλαρή, περίμενα να μπω για προπόνηση και μου λέει η Δήμητρα ότι είναι θετικό. Δεν μπήκαμε ποτέ για προπόνηση. Στον Δημήτρη είπαμε ότι βαριόμασταν και πήγαμε για καφέ, του είπα ότι είμαι έγκυος αργότερα, όταν γύρισα σπίτι».
Το απόσπασμα που προβλήθηκε στο «Happy Day»
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-cyru6ozq9och)
«Είναι δύσκολο να είσαι influencer» Στη συνέχεια, η Ιωάννα Τούνη μίλησε για τις δυσκολίες που έχει η δουλειά ενός influencer, λέγοντας: «Είμαι full time influencer, όπως θες πες το και δεν θεωρώ ότι είναι κάτι εύκολο, ο κόσμος το έχει συχνά "α κάνει ένα κλικ και ανεβάζει κα κάτι έγινε". Το να θέλει ο άλλος να σε παρακολουθεί 7-8 χρόνια που είμαι στην επικαιρότητα πλέον, θέλει μια συνέπεια στο κοινό σου, μια μεθοδικότητα. Δεν έχω ποτέ off, είμαι διακοπές και πρέπει από το πρωί μέχρι το βράδυ να ανεβάζω πράγματα».
Τέλος, η Ιωάννα Τούνη πρόσθεσε: «Πρέπει να σε βλέπουν κάθε μέρα, γιατί δείχνεις σεβασμό στους ακολούθους σου, θέλουν να δουν που είσαι, τι κάνεις, πως περνάς όπου πηγαίνεις. Υπάρχει μια σχέση, όπως με τη μητέρα σου που την παίρνεις τηλέφωνο και της λες, “μαμά είμαι εκεί, είμαι καλά”. Ξέρω με βεβαιότητα, ότι αν εξαφανιστείς για μια μέρα λαμβάνεις εκατοντάδες μηνύματα "που είσαι, αν είσαι καλά". Τα κορίτσια μου, οι συμπεθέρες μου είναι ο διαδικτυακός μου γκόμενος, πρέπει να ξέρουν».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.