«Είναι καταρχάς το σενάριο και ότι ο κόσμος πρέπει να ταυτιστεί με κάποιους από τους ήρωες. Να έχει αγωνία τι θα γίνει με τις ιστορίες. Πόσο μάλλον στη δική μας τη σειρά που είναι παράδεισος, αλλά ξεκινά με ένα φόνο, πρέπει να βρεις άλλα πράγματα, μπλέκονται άλλα πράγματα» είπε αρχικά.
Δείτε το βίντεο
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-cxufe2dckphd)
«Δεύτερον οι ηθοποιοί να γίνουν, όχι να είναι -γιατί βλέπετε τώρα οι σειρές παίρνουν ηθοποιούς του θεάτρου- και είναι πολύ καλό. Αυτό έγινε μετά τις "Άγριες Μέλισσες", όρμησε όλο το ελληνικό θέατρο και βλέπουμε ερμηνείες που λες: "Παναγία μου τι είναι τούτο;". Οι ηθοποιοί να γίνουν αγαπητοί στο κοινό, οι ήρωες να γίνουν αγαπητοί στο κοινό, η ώρα προβολής, η διαφήμιση από το κανάλι, πολλά πράγματα» συνέχισε η Αλεξάνδρα Παντελάκη.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.