Χαμογέλα και Πάλι: Πρεμιέρα με πρωτιά για την εκπομπή
Ο μέσος όρος των δύο ημερών (Σάββατο και Κυριακή) στο δυναμικό κοινό 18-54, έκλεισε με 18,1%
Την πρώτη θέση στον πίνακα τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό 18-54, κατέκτησε η πρωινή ψυχαγωγική εκπομπή του Σαββατοκύριακου «Χαμογέλα και πάλι!» με τη Σίσσυ Χρηστίδου, στο MEGA. Ο μέσος όρος των δύο ημερών (Σάββατο και Κυριακή) στο δυναμικό κοινό 18-54, έκλεισε με 18,1%.
Αναλυτικά, το Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου το «Χαμογέλα και πάλι!» πέρασε πρώτο στο δυναμικό κοινό 18-54 με ποσοστό 17,8%. Στη ζώνη μετάδοσής του, η διαφορά με το πρόγραμμα του ανταγωνισμού που ακολούθησε καταγράφηκε στις 6,8 ποσοστιαίες μονάδες. Ακολούθησαν: ΣΚΑΪ 10,1%, ALPHA 9,9%, OPEN 9,5%, STAR 7,5%, ΕΡΤ1 7,2% και ΑΝΤ1 6,1%.
Την Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου το «Χαμογέλα και πάλι!» ανέβασε τα ποσοστά του, φτάνοντας το 18,4% στο δυναμικό κοινό 18-54, κερδίζοντας για δεύτερη ημέρα την πρωτιά. Στη ζώνη μετάδοσής της η εκπομπή κατέγραψε διαφορά 6,3 ποσοστιαίων μονάδων από το επόμενο πρόγραμμα στον πίνακα τηλεθέασης. Ακολούθησαν: ALPHA 10,9%, ΣΚΑΪ 9,8%, ΕΡΤ1 9, OPEN 7,2%, ΑΝΤ1 7,1%, STAR 6,2%.
Το «Χαμογέλα και πάλι!» στο MEGA την προηγούμενη τηλεοπτική σεζόν κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού αναδεικνύοντας θέματα της επικαιρότητας και δίνοντας βήμα στα πρόσωπα που μας απασχόλησαν. Τη σεζόν που ξεκίνησε, η πρωινή ψυχαγωγική εκπομπή του Σαββατοκύριακου στο MEGA, με τη Σίσσυ Χρηστίδου και την παρέα του Παύλου Σταματόπουλου, του Νίκου Συρίγου, της Ελένης Βουλγαράκη και του Δημήτρη Αλεξάνδρου απέδειξε ότι ανήκει σταθερά στις πρώτες επιλογές του τηλεοπτικού κοινού.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.