«Αυτοψία» στη Γραμμή 1 Πειραιάς-Κηφισιά: Αλαλούμ με το εισιτήριο, ουρές και κλειστά εκδοτήρια

kifisia_main01

Τον τελευταίο καιρό, πολύς κόσμος υφίσταται μεγάλη ταλαιπωρία για κάτι τόσο απλό όσο οι μετακινήσεις του!

Ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος και το μετρό, είναι αναπόσπαστο μέρος της ζωής του Αθηναίου, ο οποίος καθημερινά χρησιμοποιεί  τους συρμούς προκειμένου να πάει στη δουλειά του και γενικότερα στον προορισμό του.

Ωστόσο τον τελευταίο καιρό, πολύς κόσμος υφίσταται μεγάλη ταλαιπωρία για κάτι τόσο απλό όσο οι μετακινήσεις του. Οι ουρές είτε για να φορτίσεις την κάρτα σου, είτε για να βγάλεις εισιτήριο αποτελούν πλέον συνήθη εικόνα στους σταθμούς, ενώ αν ανήκεις στους περιστασιακούς χρήστες των μέσων μαζικής μεταφοράς και δεν γνωρίζεις τη διαδικασία, το πιθανότερο είναι να μπλέξεις... Σε όλα αυτά, πρέπει να προσθέσουμε και το γεγονός ότι σε πολλούς σταθμούς δεν λειτουργούν τα εκδοτήρια εισιτηρίων!

Το protothema.gr χρησιμοποίησε τη Γραμμή 1 Πειραιάς-Κηφισιά και κατέγραψε όλα τα απίστευτα περιστατικά που συμβαίνουν καθημερινά στους χώρους αναμονής αλλά και στα βαγόνια των συρμών.

Τα πρώτα βασικά συμπεράσματα είναι τα εξής:
- Οσον αφορά την καθαριότητα των σταθμών, τα σχόλια είναι θετικά, καθώς οι σταθμοί του ηλεκτρικού βρίσκονται σε πολύ καλή κατάσταση.

- Σε 16 από τους 24 σταθμούς δεν ήταν ανοικτά τα εκδοτήρια εισιτηρίων.

- Σε όλους τους σταθμούς υπήρχαν αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων.

- Λόγω της εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου έχουν μειωθεί οι επαίτες-ζητιάνοι στους συρμούς ενώ μόνο δύο μουσικοί έκαναν την εμφάνισή τους στα τρένα πληρώνοντας το εισιτήριό τους.

- Σε όλους τους σταθμούς της Γραμμής 1 του ηλεκτρικού υπήρχαν παλιά μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων τα οποία είναι ανενεργά χωρίς κάποια χρησιμότητα.

- Τα βαγόνια των συρμών της ίδιας γραμμής βρίσκονται σε άθλια κατάσταση, ζωγραφισμένα και με ραγισμένα τζάμια.

- Εντύπωση μας προκάλεσε το γεγονός πως ακόμα και σήμερα υπάρχει κόσμος, ο οποίος αποφεύγει να πληρώσει το εισιτήριο του και μπαίνει μαζί με κάποιον άλλον ενώ σε άλλη περίπτωση δύο φίλοι πήδηξαν τα κάγκελα στο σταθμό Πετραλώνων και μπήκαν στο βαγόνι.

Αναλυτικά οι εντυπώσεις και οι καταγραφές του protothema.gr στο ταξίδι της Γραμμής 1 Πειραιάς-Κηφισιά που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 12 Ιουνίου 2018 φαίνονται παρακάτω:

Σταθμός «Πειραιά» 10:15
Stand up Πειραιάς

Σε λειτουργία υπάρχουν περίπου έξι αυτόματα μηχανήματα ενώ τα εκδοτήρια εισιτηρίων είναι ανοικτά καθώς ο σταθμός του Πειραιά είναι συνδεδεμένος και με τον προαστιακό σιδηρόδρομο. Στα εκδοτήρια εισιτηρίου υπήρχε αρκετός κόσμος και περίμενε στην ούρα ενώ στα μηχανήματα η αναμονή ήταν περίπου πέντε λεπτά γιατί καθυστερούσε η φόρτιση των μηνιαίων καρτών. Έξω ακριβώς από τον σταθμό υπήρχαν μικροπωλητές που πουλούσαν την πραμάτειά τους. Οι μπάρες διέλευσης του κοινού ήταν κλειστές.

Σταθμός «Φάληρο» 10:27
Στο Φάληρο οι μπάρες για το κοινό που οδηγούν στις αποβάθρες ήταν ανοικτές ενώ υπήρχε πρόβλημα με έναν ανελκυστήρα στον οποίο είχαν ήδη πιάσει δουλειά΄ οι μάστορες προκειμένου να τον θέσουν σε λειτουργία. Δεν είχε πολύ κόσμο, παρόλο που ο συγκεκριμένος σταθμός είναι συνδεδεμένος με το τραμ. Τα εκδοτήρια εισιτηρίων ήταν κλειστά και ο κόσμος εξυπηρετούνταν μόνο από τα αυτόματα μηχανήματα εισιτηρίων.

Σταθμός «Μοσχάτο» 10:35
Μοσχάτο βίντεο που περνούν χωρίς επικύρωση εισιτηρίου

Στον σταθμό του Μοσχάτου παρατηρήθηκε πρόβλημα από κάποιους ηλικιωμένους στα αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων και χρειάστηκε η βοήθεια του προσωπικού ασφαλείας του σταθμού. Οι μπάρες ήταν ανοικτές ενώ από τα μεγάφωνα ενημέρωναν τον κόσμο πως οι μπάρες για την είσοδο στους συρμούς θα κλείσουν και θα χρειαστεί εισιτήριο όποιος θέλει να περάσει. Επίσης την ίδια στιγμή αρκετός ήταν ο κόσμος ο οποίος έμπαινε στο τραίνο χωρίς να έχει χτυπήσει εισιτήριο.

Σταθμός «Καλλιθέα» 10:42
Stand up Καλλιθέα

Ο σταθμός της Καλλιθέας ήταν σε καλή κατάσταση, οι μπάρες που οδηγούν στην αποβάθρα ήταν ανοικτές ενώ υπήρχε ουρά στο εκδοτήριο εισιτηρίων και λίγος κόσμος εξυπηρετούνταν από τα μηχανήματα.

Σταθμός «Ταύρος» 10:51
Ταύρος μικρή ουρά στα εκδοτήρια

Σε αυτόν τον σταθμό, οι μπάρες ήταν κλειστές και ο κόσμος είτε για να μπει, είτε για να βγει, έπρεπε να χτυπήσει το εισιτήριο του ή την κάρτα του. Τα εκδοτήρια εισιτήριών ήταν κλειστά και μόνο τα αυτόματα μηχανήματα λειτουργούσαν για την εξυπηρέτηση του κοινού.

Σταθμός «Πετράλωνα» 10:57
Ο πιο... ταλαιπωρημένος σταθμός της γραμμής του ηλεκτρικού είναι αυτός των Πετραλώνων καθώς έχει υποστεί τις περισσότερες επιθέσεις από ομάδες ατόμων. Οι μπάρες ήταν κλειστές καθώς κλειστά ήταν και τα εκδοτήρια εισιτηρίων ενώ λειτουργούσαν μόνο τα αυτόματα μηχανήματα στα οποία οι συνήθεις ύποπτοι, δηλαδή οι ηλικιωμένοι, ταλαιπωρούνται στην έκδοση των εισιτηρίων τους καθώς δεν γνωρίσουν πώς λειτουργεί το μηχάνημα. Στον συγκεκριμένο σταθμό παρατηρήσαμε, αλλά δεν καταφέραμε να το καταγράψουμε, δύο φίλους ηλικίας περίπου στα 30, οι οποίοι πήδηξαν τα κάγκελα στην συμβολή των οδών Θεσσαλονίκης και Αχαιών και μπήκαν στο τραίνο χωρίς να χρειαστεί να πληρώσουν εισιτήριο, μπροστά στα μάτια όλων.

Σταθμός «Θησείο» 11:06
Στον σταθμό του Θησείου οι μπάρες ήταν ανοικτές, κάτι που προσωπικά δεν το περίμενα, και προς έκπληξή μου, οι δύο λαθρεπιβάτες φίλοι κατέβηκαν στο σταθμό και βγήκαν κανονικά από τις πόρτες και όχι πηδώντας τα κάγκελα όπως αρχικά είχαν μπει. Τα εκδοτήρια για το κοινό δεν λειτουργούσαν πάρα μόνο τα αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων.

Σταθμός «Μοναστηράκι» 11:13
Stand up Μοναστηράκι

Ο σταθμός με τις όμορφες μυρωδιές των μεζεδοπωλείων που βρίσκονται πάνω από τα κεφάλια μας και ο αέρας φέρνει στις μύτες μας! Οι μπάρες οι οποίες βγάζουν στην πλατεία Μοναστηρακίου ήταν ανοικτές ενώ οι μπάρες που οδηγούσαν στις αποβάθρες για το Μετρό γραμμή 3 ήταν κλειστές, όμως όποιος ήθελε και γνώριζε, μπορούσε να μπει από τον ηλεκτρικό και να βγει στην αποβάθρα και από εκεί να οδηγηθεί στο μετρό χωρίς να πληρώσει εισιτήριο. Τα εκδοτήρια ήταν ανοικτά και είχε αρκετά αυτόματα μηχανήματα καθώς ο κόσμος λόγω και των τουριστών ήταν αρκετός χωρίς όμως να υπάρχει ταλαιπωρία.

Σταθμός «Ομόνοια» 11:26
Stand up Ομόνοια

Στον συγκεκριμένο σταθμό του ηλεκτρικού μου έκανε εντύπωση ότι υπήρχαν πολλές κάμερες ασφαλείας στην αποβάθρα. Οι μπάρες για να βγεις από τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο ήταν ανοικτές ενώ οι μπάρες που οδηγούσαν στο Μετρό γραμμή 2 ήταν κλειστές. Στις εγκαταστάσεις του Μετρό υπήρχαν ουρές στα δύο εκδοτήρια εισιτηρίων και ο κόσμος περίμενε υπομονετικά εμφανώς όμως εκνευρισμένος, η αναμονή στα εκδοτήρια ξεπερνούσε τα 10 λεπτά. Κόσμος υπήρχε και στα αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων στα οποία βοηθούσε ένας εργαζόμενος από το προσωπικό ασφαλείας του σταθμού, όποιον δεν γνώριζε τι να κάνει. Πίσω από τα εκδοτήρια, συναντήσαμε έναν τοξικομανή ο οποίος ήταν σε πολύ άσχημη κατάσταση, έτοιμος να πέσει κάτω και κρατιόταν από το σταντ του εκδοτηρίου.

Σταθμός «Βικτώρια» 11:35
Οι μπάρες στον συγκεκριμένο σταθμό ήταν ανοικτές ενώ τα εκδοτήρια εισιτηρίων ήταν κλειστά. Υπήρχαν τέσσερα αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων.

Σταθμός «Αττική» 11:44
Στον σταθμό της Αττικής οι πολίτες είχαν την ευκαιρία να εξυπηρετούνται από δύο υπαλλήλους στα εκδοτήρια εισιτηρίων ενώ υπήρχαν και αυτόματα μηχανήματα στα οποία δεν είχε κόσμο, πολύ μικρή ουρά μόνο στα εκδοτήρια. Οι μπάρες για το Μετρό Γραμμή 2 ήταν κλειστές.

Σταθμός «Άγιος Νικόλαος» 11:52
Στον Άγιο Νικόλαο δεν συναντήσαμε κάτι παράξενο μόνο που τα εκδοτήρια ήταν κλειστά και ο κόσμος εξυπηρετούνταν από τα αυτόματα μηχανήματα.

Σταθμός «Κάτω Πατήσια» 12:01
Στον συγκεκριμένο σταθμό μπήκε μέσα ένας μουσικός παίζοντας ακορντεόν, οι μπάρες που οδηγούν στην αποβάθρα ήταν ανοικτές, ενώ λειτουργούσε και το εκδοτήριο εισιτηρίων στο ρεύμα προς Πειραιά ενώ ο κόσμος εξυπηρετούνταν και από τα τέσσερα αυτόματα μηχανήματα.

Σταθμός «Άγιος Ελευθέριος» 12:10
Τα εκδοτήρια εισιτηρίων στο σταθμό του Αγίου Ελευθερίου ήταν κλειστά και υπήρχαν μόνο τέσσερα μηχανήματα για την εξυπηρέτηση του κοινού στην έκδοση εισιτηρίων, οι μπάρες ήταν ανοικτές.

Σταθμός «Άνω Πατήσια» 12:16
Στα Άνω Πατήσια στο διπλανό βαγόνι μπήκε ένας δεύτερος μουσικός παρόλο που οι μπάρες ήταν κλειστές και άρχισε να παίζει στο κοινό τις μελωδίες του με την κλασική κιθάρα. Τα εκδοτήρια εισιτηρίων ήταν κλειστά και από τα τέσσερα αυτόματα μηχανήματα το ένα ήταν χαλασμένο.

Σταθμός «Περισσός» 12:24
Οι μπάρες στο σταθμό του Περισσού ήταν ανοικτές ενώ την εμφάνισή τους έκαναν και τα πρώτα ποδήλατα. Τα εκδοτήρια εισιτηρίων ήταν κλειστά και υπήρχαν μόνο αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων.

Σταθμός «Πευκάκια» 12:33
Στον σταθμό τα εκδοτήρια ήταν εισιτηρίων ήταν κλειστά και λειτουργούσαν τέσσερα αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων.

Σταθμός «Νέα Ιωνία» 12:39
Τα εκδοτήρια του σταθμού ήταν κλειστά, υπήρχαν αυτόματα μηχανήματα για την έκδοση των εισιτηρίων. Οι μπάρες ήταν ανοικτές.

Σταθμός «Ηράκλειο» 12:45
Οι μπάρες στον σταθμό ήταν ανοικτές, υπήρχαν μηχανήματα για την έκδοση εισιτηρίων στα οποία γινόταν συντήρηση ενώ τα εκδοτήρια ήταν κλειστά.

Σταθμός «Ειρήνη» 12:51
Ο σταθμός της Ειρήνης ήταν ο μόνος που δεν ήταν καθαρός ενώ στα σκαλοπάτια που οδηγούν στον δρόμο υπήρχαν ζωγραφισμένοι τοίχοι. Τα εκδοτήρια ήταν κλειστά ενώ υπήρχαν τέσσερα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων.

Σταθμός «Νερατζιώτισσα» 12:57
Νερατζιώτισσα άποψη σταθμού με ανοικτές μπάρες

Στον σταθμό αυτόν δεν λειτουργούσε το ασανσέρ ενώ δεν βρισκόταν και σε καλή κατάσταση από άποψη καθαριότητας. Τα εκδοτήρια εισιτηρίων λόγω του ότι ο σταθμός συνδέεται με τον Προαστιακό λειτουργούσαν, ενώ υπήρχαν και μηχανήματα έκδοσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων. Οι μπάρες ήταν ανοικτές. Όταν μπήκα στο τραίνο μπήκε και ένας επαίτης, ο πρώτος από την στιγμή που μπήκαμε στο τραίνο από τον Πειραιά.

Σταθμός «Μαρούσι» 13:03
Επαίτης στο Μαρούσι

Στο Μαρούσι καταγράψαμε έναν ηλικιωμένο να διαμαρτύρεται για την τιμή του εισιτηρίου που βρίσκεται στο 1,40 ενώ ήθελε να κατέβει στην επόμενο σταθμό.
Οι μπάρες ήταν κλειστές και υπήρξε πρόβλημα αφού κόλλησε το λειτουργικό σύστημα και δεν αναγνώριζε τα εισιτήρια ή τις κάρτες. Χρειάστηκαν ορισμένα λεπτά για να ξεκολλήσει. Τα εκδοτήρια ήταν ανοικτά.

Σταθμός «ΚΑΤ» 13:09
Μαρούσι άνθρωποι εγκλωβίζονται προς στιγμήν ενώ στο βάθος ο ηλικιωμένος με το καπέλο διαμαρτύρεται

Στο σταθμό του ΚΑΤ οι μπάρες ήταν κλειστές όπως και τα εκδοτήρια εισιτηρίων ενώ υπήρχαν αυτόματα μηχανήματα.

Σταθμός «Κηφισιάς» 13:17
Στην Κηφισιά ο σταθμός ήταν σε πολύ καλή κατάσταση, τα εκδοτήρια εισιτηρίων λειτουργούσαν και υπήρχαν αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων. Οι ηλεκτρονικές μπάρες ήταν κλειστές.

reportaz-stathmoi01
reportaz-stathmoi03
reportaz-stathmoi05
reportaz-stathmoi06
reportaz-stathmoi07
reportaz-stathmoi09
reportaz-stathmoi10

ΣΧΟΛΙΑ (70)

Τζάμπα παντου

Αυτο το αίσχος με τα εισητήρια δεν ξανάγινε. Θέλοντας να επιβάλλουν την μηνιαία κάρτα για όλους(!) για να αυξήσουν τα έσοδα, σε υποχρεώνουν για ατομικο εισητηριο να πας στους ...κεντρικους σταθμους, οπου για να πας ...πρεπει να έχεις εισητήριο!!! Ή να έχεις κρατήσει κάποιο άκυρο για να το φορτισεις, αν βεβαια βρεις μηχανημα να λειτουργει. Τρέλα! Το ιδιο ισχυει και για οσους θελουν μειωμενο! Τζάμπα λοιπον παντου μεχρι να ...στρωσουν οι κυριοι!

Δημήτρης Σαρτζετάκης.

Έχετε καταλάβει ότι η προσωποποιημένη καρτα δεν είναι μηνιαία;

Τζαμπατζης

Όσοι πληρώνουν εισιτήριο κάτω από αυτές τις συνθήκες είναι κορόιδα. Το ζω καθημερινά. Λίγο σβέλτος να είσαι και πήγαινεις τζάμπα όπου θες, οπότε θες. Αυτοί ανίκανοι, εγώ δωρεάν!!

Δημήτρης Σαρτζετάκης

Σε άλλο κόσμο είστε; Οι πύλες έχουν κλείσει στους περισσότερους σταθμούς που λέτε ότι είναι ανοικτές. Έχω περάσει πρόσφατα και ανοικτές είναι μόνο σε Πειραιά, Μοναστηράκι, Βικτωρια, Κάτω Πατήσια και Ειρήνη.

γελαει ο κοσμος με την εταιρια security

Ανυπαρκτοι οι σεκιουριταδες στα δυσκολα κανουν τα στραβα ματια. Ακομα μπαινουν γυφτοι και ζητιανοι και τσαμπατζηδες. Ειναι πανευκολο εκμεταλλευονται τα μερικα δευτερολεπτα μεχρι να λειτουργησει η μπαρα και να κλεισει και μπαινουν με το ζορι μαζι με αλλους που μπαινουν νομιμα ειδικα στην ομονοια γινεται χαμος. Απορω πιο το νοημα να εχεις για seciruty κατι ραμολιμεντα ή καποια ατομα που αμα τα φυσηξεις θα πεσουν. Για πηγαιντε να δειτε Λονδινο κατι security φαση μπραβους που δεν τολμας να κανεις το οτιδηποτε και πως λειτουργουν αν παρουν πρεφα κανεναν τσαμπατζη. Φευγεις σηκωτος και πετας με αλεξιπτωτο. Εδω οι security κλεινουν τα ματια και ολα καλα...Ξεφτιλα απλα

οτι να ναι

η δουλεια του σεκιουριτα δεν ειναι να κανει τον ελεγχτη αλλα να φυλαει το χωρο που του εχει ανατεθει

llg

Το να μην εισέρχονται τζαμπατζήδες και επαίτες δεν θεωρείται φύλαξη του χώρου; Τί ακριβώς φυλάνε δηλαδή; Γιατί όταν κάποιοι θέλουν να κάνουν καταστροφές, τις κάνουν. Και δεν έχω και την απαίτηση να διακινδυνέψουν τη σωματική τους ακεραιότητα για να τις αποτρέψουν, οπότε ας αποτρέπουν τουλάχιστον τη λαθρεπιβίβαση.

Σπύρος Δ.

Πλέον ύστερα από συμφωνία για δωρεάν μετακίνηση, στα μετρό έστω υπάρχει και αστυνομικός εκτός απ΄τους σεκιουριτάδες. Προφανώς θα τους δεις όλους σε τίποτε γωνίες να παίζουν στα κινητά τους αντί να κάνουν τη δουλειά για την οποία αδρά πληρώνονται...

Γιάννης

@ γελαει ο κοσμος με την εταιρια security 07/07/2018, 14:10 ........ O κόσμος γελάει με την ξεφτίλα αυτών που γράφεις. ......Τι σχέση έχουν οι Λονδέζοι σεκιουριτάδες με τους Ελληνες? Μάθε λεβέντη μου ότι άλλο το νομικό καθεστώς στην Αγγλία σχετικά με την δικαιοδοσία που έχουν στην επιτήρηση χώρων , και άνθρώπων και άλλο εδω στην Ελλάδα. ..... Και τι θές να κάνουν οταν ο νόμος εδω στην Ελλάδα τους δένει τα χέρια απόλυτα?........ Και για τους τζαμπατζήδες, τους γύφτους τους ζητιάνους, δεν τολμας ούτε και να τους ακουμπήσεις. .... Οι γύφτοι ειδικά δεν το έχουν σε τίποτα αν τυχόν τους αγγίξεις να κάνουν θεατρικό πέσιμο στο δάπεδο και να αρχίζουν να ουρλιάζουν να χτυπιούνται ή να πιάνουν το στήθος τους στο μέρος της καρδιάς τους. .... ή με τους άλλους τζαμπατζήδες ή περίεργους τύπους που μπορεί να ειναι τίγκα στις ουσίες και δεν το έχουν και σε τίποτε να τραβήξουν και κανένα μαχαίρι εάν τους εμποδίσεις λιγο έντονα. ..... Ετσι λοιπόν εξω απο τον χορό ολοι πολλά τραγούδια ξέρουν . Ειδικά στην Ελλάδα.

Vi

Δεν ξέρω από που συμπεράνατε ότι έχουν μειωθεί οι επαίτες, γιατί σε ώρες αιχμής μπαίνει κάποιος σε κάθε βαγόνι. Επίσης οι security δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχουν, δεν κάνουν απολύτως τίποτα. Οι περισσότεροι είναι συνδεδεμένοι με το κινητό τους και δεν κάνουν ούτε παρατήρηση σε αυτούς που μπαίνουν με καφέδες, τυρόπιτες και σουβλάκια μέσα στους σταθμούς και τα βαγόνια!

+1000

Συμφωνώ και επαυξάνω

Spyros D.

Δεν καταλαβαίνω γιατί ακόμα βλέπεις αυτές τις γιγάντιες ουρές κάθε μέρα...Εκτός και αν είσαι τουρίστας ή έχεις έρθει απ'την επαρχία για δουλειές, βγάζεις την προσωποποιημένη(απ'το ιντερνετ, και είναι και τζάμπα) βάζεις μια 10άδα μέσα αν δεν χρησιμοποιείς μέσα και συχνά(το κάνεις και απ'το σπίτι και από μηχάνημα) και τέλος. Ούτε ουρές, ούτε αναμονές ούτε τίποτα...

Παθαινεις χολέρα με τα μηχανηματα του πασοκου Σπριτζη

Λοιπον εγω σιχαινομαι να παταω τα κουμπια για να βγαλω εισιτηρο και μετά να σπρωχνω με τα δάκτυλα και το τζαμακι για να το πάρω. Εχω μανια με τη καθαριοτητα. Αγανακτώ γιαυτο το λόγο. Πως θα πιασω μετά το κινητό με χολέρα στα δακτυλα; Λοιπον ο Χιτλερ- που τοσο φοβούνται οι τσιπροσυριζαιοι ενώ δεν έχουν καταλαβει τι τους περιμενει με τη Νεα Δεξια του Τραμπ, του Κουρτς, ακομη και ο Κωστης Χατζιδάκις εβγαλε γλωσσα!- ειχε μανια με τη καθαριοτητα. Τα συμπεράσματα δικα σας.

.

Ενω μετα που θα μπεις στο τραινο δεν ακουμπας τιποτα; Και για πες μας, μιας και σιχαινεσαι αυτα τα μηχανηματα, λεφτα απο την τραπεζα πως βγαζεις; Οτι ας πουμε και τα λεφτα ειναι πιο καθαρα. Οτι να ναι εισαι.

nl

Για καντε μια βολτα και στον σταθμο του μετρο στην ακροπολη....30 λεπτα αναμονη για ενα εισιτηριο..μολις δυο μηχανηματα και υπαληλλοι πουθενα για να εκδωσουν εισιτηρια..τεραστιες ουρες με πολλους τουριστες και αργοκινητα μηχανηματα που κολλανε...καποιοι πηραν μεγαλες μιζες για αυτη την ιστορια....επισης οποιος παιρνει λεωφορειο πρεπει να παει σε σταθμο μετρο για μεμονωμενο εισιτηριο,δεν πουλανε τα περιπτερα...και οσοι λετε για εξωτερικο,επειδη εχω ταξιδεψει πολυ,να ξερετε πως ειναι πολυ πιο λειτουργικα τα πραγματα εκει...

Ανδρέας

Απλό το θέμα με τις ουρές. Πρακτικά, ΟΤΙ θα κάνεις στο εκδοτήριο/μηχάνημα, μπορείς να το κάνεις και στο site της κάρτας το οποίο δεν είναι και κακό. Πόσοι όμως επιλέγουν να το κάνουν έτσι? Και μη μου πεις για τους 70-80αρης γέροντες, στις ουρές μια χαρά βλέπεις άτομα όλων των ηλικιών...

οπου

τα αυτοματα μηχανηματα που μονο αυτα δουλευουν δεν προβλεπουν εισητηριο μειωμενο για συνταξιουχους και τους υποχρεωνουν να πληρωσουν ολοκληρο 1.40.

Δημήτρης Σαρτζετάκης

Όσοι δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο ας βγάλουν προσωποποιημένη καρτα την οποία μπορούν να φορτίσουν με εισιτήρια των 0.60€ και από τα μηχανήματα. Αν δεν θέλουν να βγάλουν δεν φταίει ο ΟΑΣΑ, να βγάλουν ολόκληρο.

ΧαχΑλεξης ΧωριςΤσιπας

Τι τις θελετε τις μετακινησεις, αφου ετσι κι αλλιως εχετε μπατιρησει και εισαστε ανεργοι. Αμε σπιτια σας να δειτε σουρβαιβορ και θα σας δω τον Αυγουστο στο Συνταγμα για να γιορτασουμε την εξοδο

μάρω

Δεν ξέρω για σας, εγώ πάντως ως πολύτεκνη φοιτήτρια από επαρχία με θανόντα γονέα και με αυστηρά 40 ευρώ που μου δίνουν για 2 εβδομάδες, χώνομαι πίσω από άλλους και άγιος ο Θεός. Δεν μετακινούμαι αρκετά συχνά για να πάρω προσωποποιημένη και δεν υπάρχει περίπτωση να δώσω 1,40 για να πάω 2 στάσεις μια φορά. Εκδοτήρια κλειστά, ουρές για ενιαία εισιτήρια, κανένα δικαίωμα μειωμένου για μένα, ενώ το δικαιούμαι. Αν το μηχάνημα δεν έχει, δεν φταίω εγώ και δεν θα περιμένω κανέναν. Αφού δεν θέλουν να με εξυπηρετήσουν (γιατί δεν θέλουν), δεν τους πληρώνω, τόσο απλά. Τώρα τζαμπατζού, γύφτισσα... πείτε το όπως θέλετε. Η οικονομική μου κατάσταση μου απαγορεύει τις τιμές τους. Η των λεωφορείων κατάσταση είναι ένα πανηγύρι με τα όλα του, τόσο που σε πιάνει νευρικό. Δεν υπάρχουν λόγια. ΥΓ. Η ειρωνεία: Μέχρι πρόσφατα πλήρωνα το εισιτήριο μου 0,60 κανονικά, μέχρι που έκλεισαν τα εκδοτήρια. Μου είπαν πήγαινε Ανθούπολη ή Αττική αν θες των 0,60 αλλά για να πάω εκεί (λεωφορείο ή μετρό) πρέπει να πάρω εισιτήριο. Πες μου αν δεν τρελαίνεσαι και αν δεν παίρνεις φορά να κάνεις παρκούρ στις πύλες. :)

...

Αν χρησιμοποιείς μια στο τόσο και για δυο στάσεις το τρένο, τότε μια χαρά μπορείς να κάνεις την απόσταση με τα πόδια ή με ποδηλατάκι, να κάψεις και καμιά θερμίδα :)

Αρκετά λουφαρες

Με αφορμή την πολυτεκνια και τον θάνατο γονέα, αλλος ενας κηφήνας στην πλατη του κοινωνικού συνόλου

Δεν θα έπρεπε να δικαιούστε μειωμένο

Επειδή είστε φοιτήτρια η επειδη είστε απο πολύτεκνη οικογένεια είτε επειδή πέθανε καποιος γονέας σας, καταφανώς άδικο για τους υπόλοιπους μας. Πληρωνε εισιτήριο και ασε την κλάψα

μάρω

Γελάω, γιατί προφανώς δεν έχετε ιδέα από κοινωνικά ευπαθείς ομάδες και το τι γίνεται στο σπίτι όσων ανήκουν σε αυτές. Αλλά δεν πειράζει, η άγνοια διορθώνεται με την θέληση για γνώση και διαφώτιση. Σας εύχομαι να μην ανήκετε ποτέ σε ευπαθείς ομάδες. Οι δύο στάσεις τρένο σε χιλιόμετρα είναι αρκετές για να μην μπορείς να τις κάνεις με τα πόδια, ειδικά όταν πρέπει να είσαι μια συγκεκριμένη ώρα κάπου και έχεις ένα περιθώριο και ένα πρόγραμμα. Και δεν είναι πάντα δύο στάσεις. Ποδήλατο ευχαρίστως να έπαιρνα (το καλύτερο μέσο για μένα παρεμπιπτόντως) αλλά δεν έχω. Εάν εσείς έχετε άνεση χρόνου και υπομονής να κάνετε 13 χιλιόμετρα περπάτημα σε αυτήν την ζέστη, μπράβο σας. Εγώ, μια φορά, δεν δύναμαι. Δεν παραπονιέμαι για το ότι πρέπει να πληρώσω εισιτήριο, αλλά για το γεγονός ότι πρέπει να πληρώνω 1,40 ενώ δικαιούμαι νόμιμα (με πάσο και πολυτεκνική κάρτα) 0,60 και το συγκεκριμένο δεν είναι διαθέσιμο παντού. Ζούγκλα κανονική. Κύριε/α "Δεν θα έπρεπε να δικαιούστε μειωμένο" δεν είναι άδικο αν εσύ έχεις φράγκα και καμία κοινωνική/οικονομική δυσκολία, ενώ εγώ έχω. Αν εσύ βγάζεις 1000ακι και εγώ ζω με 300 ευρώ, δεν πρέπει να πληρώνουμε το ίδιο. Εσύ έχεις την δυνατότητα, εγώ όχι. Μάλλον δεν έχεις ιδέα για την αναλογία αυτήν και το βάρος της καθεμίας σε σχέση με το εισιτήριο, οπότε πλήρωνε εσύ 1,40 που μπορείς και που είναι το μόνο που δικαιούσαι και άσε με εμένα να απαιτώ αυτό που ισχύει νόμιμα και που νόμιμα μου ανήκει. :)

Μαριάνκα

Ας πήγαινες σε κάποια σχολή στην πόλη σου Μάρω μου. Έχει βουλιάξει η επαρχία από σχολές. Αθήνα ήθελες στην κατάστασή σου;

peri

ΠΌΣΟ ΒΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ

Γύφτισσα

Εάν δεν έχεις πήγαινε με τα πόδια. Διαμαρτύρεσαι για την κατάσταση των λεωφορείων την στιγμή που δεν πληρώνεις. Η κατάσταση είναι πολύ καλή αν σκεφτείς ότι οι μισοί επιβάτες είναι τζαμπατζήδες σαν και εσένα.

μάρω

Χαίρομαι που το ποιντ που αποκομίσαν όλοι από το ποστ είναι ότι δεν πληρώνω, ενώ τόνισα ότι πλήρωνα μέχρι που ο ΟΑΣΑ το έκανε δύσκολο για μένα. Και εγώ την έχω χρυσοπληρώσει την εταιριούλα. Και εγώ κυρία μου/κύριέ μου πληρώνω, αλλά αν ο ΟΑΣΑ με βάζει να κάνω journey to the west για να πάρω το εισιτήριο που δικαιούμαι, δεν γίνεται δουλίτσα. Επίσης, αυτό με τα πόδια που λέτε όλοι, είναι πολύ ωραία και υγιής ιδέα αλλά δεν υφίσταται στον ρεαλιστικό κόσμο όπου οι υποχρεώσεις τρέχουν, ειδικά όταν έχουμε τέτοια ζέστη. Ανοίγουν τα εκδοτήρια ή/και βάζουν ηλεκτρονικά των 0,60 παντού. No biggie για αυτούς, no biggie για μένα. :)

Dimitris

Η Μάρω έχει δίκιο ρε παιδιά τι δεν καταλαβαίνετε. Προφανώς αυτοί που δεν καταλαβαίνουν είναι δημόσιοι υπάλληλοι-πήγαινε για μία σφραγίδα στον 1ο άλλη μία στο υπόγειο κτλ. Είναι δυνατόν να μην έχουνε ΟΛΑ τα εκδοτήρια μειωμένο εισιτήριο? Αυτό λέει η κοπέλα.

αλ

Δεν μου αρεσουν οι τζαμπατζηδες οπου δηποτε αλλα η Μαρω εχει δικιο. Αφου τα μηχανηματα δεν εκδιδουν εισητηριο των 0,60, που δικαιουται ενα μερος του λαου, επρεπε να λειτουργουν εκδοτηρια παντου. Αν δε αυτο δεν συμφαιρει την εταιρια τοτε επρεπε να εχουν παραγγειλει μηχανηματα που να εκδιδουν και εισητηρια των 0,60ε.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

2278508

Όπως καταγγέλει ο συνήγορος της οικογένειας Φύτρου, Βασίλης Καπερνάρος, δεν του έχουν αποστείλει ακόμη τα στοιχεία που τους ζήτησε εγγράφως από τις 30 Αυγούστου και τις 12 Σεπτεμβρίου

kapsoxas_main

Σχετικά με την εκπομπή «Δεύτερη Ματιά» της ΕΡΤ, το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηελόρασης κάνει λόγο για «φαινόμενα υποβάθμισης της ποιότητας των εκπεμπομένων προγραμμάτων» και προειδοποιεί ότι θα ελέγξει όλα τα ειδησεογραφικά και ενημερωτικά προγράμματα των τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σταθμών, δημόσιων και ιδιωτικών, καθ’ όλη τη διάρκεια του Σεπτεμβρίου

thess

Μετά από την ολοκλήρωση του κατασκευαστικού έργου η χωρητικότητα και η δυναμικότητα του αεροδρομίου Θεσσαλονίκης θα αυξηθεί σημαντικά, μετατρέποντας το αεροδρόμιο σε μια σύγχρονη πύλη εισόδου για την Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας