Εξάρχεια: Πεδίο μάχης με μολότοφ και φωτιές - Καταστράφηκαν ολοσχερώς 13 αυτοκίνητα, 72 προσαγωγές
Τραυματίστηκε ένας αστυνομικός - Τα επεισόδια εκτυλίχθηκαν κοντά στο Αστυνομικό Τμήμα Καλλιδρομίου - Περίπου 50 άτομα επιτέθηκαν στις αστυνομικές δυνάμεις με βόμβες μολότοφ και πέτρες
Ένταση σημειώθηκε το βράδυ του Σαββάτου στην περιοχή των Εξαρχείων λίγο μετά τα μεσάνυχτα ανάμεσα σε ομάδα αγνώστων και δυνάμεις της Αστυνομίας.
Τα επεισόδια σημειώθηκαν κοντά στο Αστυνομικό Τμήμα Καλλιδρομίου, όταν μία ομάδα 50 αγνώστων που αποχωρούσε από συναυλία που πραγματοποιήθηκε στον λόφο του Στρέφη, επιτέθηκε με βόμβες μολότοφ και πέτρες προς τις αστυνομικές δυνάμεις, οι οποίες απάντησαν κάνοντας εκτεταμένη χρήση χημικών και με ρίψη χειροβομβίδων κρότου λάμψης προκειμένου να απομακρύνουν τους νεαρούς.
Η πυροσβεστική κλήθηκε για φωτιές που είχαν ξεσπάσει σε κάδους και αυτοκίνητα μεταξύ οδών Καλλιδρομίου, Μπενάκη, Χαριλάου Τρικούπη και Μεθώνης και έσπευσε στο σημείο με 18 πυροσβέστες και 7 οχήματα. Από τις επιθέσεις 13 αυτοκίνητα κάηκαν ολοσχερώς ενώ άλλα τρία υπέστησαν σοβαρές ζημιές. Ανάμεσα στις υλικές ζημιές υπολογίζονται και δεκάδες κάδοι απορριμμάτων.
Η Αστυνομία σύμφωνα με πληροφορίες προχώρησε σε 72 προσαγωγές.
Οι αρχές άρχισαν να εκκενώνουν οικίες βγάζοντας τους ανθρώπους που βρίσκονταν κοντά στο σημείο λόγω των καπνών, ενώ επιχείρησαν σε ένα από τα σπίτια, το ισόγειο του οποίου είχε αρπάξει φωτιά.
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-d9574suiewa1)
Κλείσιμο
Δείτε φωτογραφίες από τα καμένα αυτοκίνητα στην περιοχή
Για περίπου μία ώρα η περιοχή θύμιζε πεδίο μάχης ανάμεσα στους αγνώστους που έστησαν οδοφράγματα στην Καλλιδρομίου και στα γύρω στενά και ακολούθησαν οδομαχίες με τις αστυνομικές δυνάμεις.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.