Θεσσαλονίκη: 61χρονη χάρισε ζωή με τον θάνατό της - Η οικογένειά της δώρισε τα όργανά της
Oλοκληρώθηκε με επιτυχία το χειρουργείο της δωρεάς οργάνων και ιστών
Δώρα ζωής αποτέλεσαν τα όργανα μιας γυναίκας 61 χρονών που κατέληξε μετά από νοσηλεία στη Β' Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης «Γ. Παπανικολάου».
Σήμερα ολοκληρώθηκε με επιτυχία το χειρουργείο της δωρεάς οργάνων και ιστών (νεφρών, ήπατος, πνευμόνων και κερατοειδών) που πραγματοποιήθηκε από τις χειρουργικές ομάδες της Μονάδας Μεταμόσχευσης του ΓΝΘ «Ιπποκράτειου», του Ωνάσειου Καρδιοχειρουργικού Κέντρου, της Οφθαλμολογικής Κλινικής του ΠΓΝΘ «ΑΧΕΠΑ» και τη χειρουργική ομάδα Μεταμόσχευσης Ήπατος της Νάπολης. Η διαδικασία διενεργήθηκε υπό το γενικό συντονισμό του Ελληνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων.
Η Διοίκηση του Νοσοκομείου Παπανικολάου εκφράζει τα συλλυπητήριά της στους οικείους της γυναίκας που έχασε τη ζωή της και τους ευχαριστεί για την απόφασή τους στην πιο δύσκολη για αυτούς στιγμή να προσφέρουν ζωή σε συνανθρώπους μας.
Οι σύγχρονοι μηχανισμοί ωρίμανσης ιδεών, που μειώνουν το ρίσκο, επιταχύνουν την εφαρμογή και βοηθούν τις πόλεις να λαμβάνουν πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις.
Με επίκεντρο τις τοπικές κοινωνίες, η ΑΒ Βασιλόπουλος πραγματοποίησε 150 δράσεις εθελοντισμού σε όλη τη χώρα, με τη συμμετοχή περισσότερων από 4.500 ανθρώπων.