Τρεις άνθρωποι έχασαν σήμερα τη ζωή τους στην Κρήτη.
Σύμφνωνα με το τοπικό μέσο e-kriti.gr δύο τουρίστες, ηλικίας 71 και 63 ετών, έχασαν τη ζωή τους λίγο πριν τις 10 το πρωί, στην θαλάσσια περιοχή της παραλίας, μέσα στην πόλη του Ρεθύμνου. Οι διασώστες του ΕΚΑΒ δεν μπόρεσαν να τους παράσχουν καμία βοήθεια καθώς και οι δύο είχαν καταλήξει.
Λίγη ώρα αργότερα στο Σφακάκι Ρεθύμνου, ακόμη μία γυναίκα, άφηνε την τελευταία της πνοή, στη θάλασσα της περιοχής.
Συγκινητικές στιγμές στις εγκαταστάσεις του Ομίλου Καράτζη - Η διοίκηση τίμησε τον Αντώνη Καράτζη, για τη μακροχρόνια προσφορά και στήριξή του στην ομάδα και το κρητικό ποδόσφαιρο.