Σε προληπτική καραντίνα μπήκαν κάτοικοι χωριού της ορεινής Ναυπακτίας, που ήρθαν σε επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα, που επισκέφθηκε το χωριό για ένα μνημόσυνο.
Η γυναίκα ήρθε από την Αθήνα και την Δευτέρα που επέστρεψε έκανε τεστ, όπου διαπιστώθηκε ότι είναι θετική.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, από την πλευρά του Δήμου Ναυπακτίας έχουν ληφθεί τα απαραίτητα μέτρα και υπάρχει επικοινωνία με τον ΕΟΔΥ. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του χωριού, την Κυριακή στο μνημόσυνο βρέθηκαν περίπου 40 άτομα και τηρούσαν τα μέτρα ασφαλείας.
Το τεστ που έγινε στον σύζυγό της ήταν αρνητικό, ενώ οι 30 κάτοικοι της Κεντρικής αποφάσισαν να μπουν σε καραντίνα και να παραμείνουν στα σπίτια τους, περιμένοντας οδηγίες από τον ΕΟΔΥ.
Οι σύγχρονοι μηχανισμοί ωρίμανσης ιδεών, που μειώνουν το ρίσκο, επιταχύνουν την εφαρμογή και βοηθούν τις πόλεις να λαμβάνουν πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις.
Με επίκεντρο τις τοπικές κοινωνίες, η ΑΒ Βασιλόπουλος πραγματοποίησε 150 δράσεις εθελοντισμού σε όλη τη χώρα, με τη συμμετοχή περισσότερων από 4.500 ανθρώπων.