Ταξί: Τέλος στις πληρωμές με κάρτα μέσω εφαρμογών - Ανοίγει ο δρόμος για POS

taxi_main01

Η είσπραξη κομίστρου από εφαρμογές τύπου Beat ή Uber, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων και βάσει τροπολογίας που πέρασε στη Βουλή, θα συνιστά πλέον φορολογική παράβαση - Τα λεφτά θα τα εισπράττει απευθείας ο ταξιτζής

Τέλος στις αυτόματες πληρωμές με κάρτα μέσω εφαρμογών ταξί όπως η Beat και η Uber φέρνει τροπολογία, που πέρασε τις προηγούμενες ημέρες από την ελληνική Βουλή. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση-ενημέρωση προς τους οδηγούς ταξί, που εξέδωσε η ΠΟΕΙΤΑ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων), με την τροπολογία απαγορεύεται η είσπραξη του κομίστρου από κάθε διαμεσολαβητική εταιρεία.

Συγκεκριμένα, στην ανακοίνωση της ΠΟΕΙΤΑ αναφέρεται:

«Όσοι συνάδελφοι συνεργάζονται με εταιρείες εφαρμογών, πρέπει να εναρμονιστούν με τις διατάξεις του Ν 4607/2019 και συγκεκριμένα το άρθρο 75 με το οποίο τροποποιείται το άρθρο 12 του ν. 4530/2018 ως εξής: 1. Η παρ. 9 του άρθρου 12 του ν. 4530/2018 (Α΄ 59) αντικαθίσταται ως εξής:

Εφόσον η μεταφορά διενεργείται εντός της ελληνικής επικράτειας, τα έσοδα από την άσκηση της δραστηριότητας διαμεσολάβησης φορολογούνται με βάση την κείμενη φορολογική νομοθεσία. Οι φορείς διαμεσολάβησης εκδίδουν φορολογικό στοιχείο προς τους εκμεταλλευτές των οχημάτων για το ποσό της συμφωνηθείσας αμοιβής.

Ο εκμεταλλευτής του οχήματος εκδίδει το προβλεπόμενο φορολογικό στοιχείο της συνολικής αμοιβής στον καταναλωτή, στην οποία συμπεριλαμβάνεται με διακριτή αναγραφή και η συμφωνηθείσα αμοιβή του φορέα διαμεσολάβησης. Εν συνεχεία, για κάθε ημέρα γίνεται εκκαθάριση και η προκύπτουσα αμοιβή του φορέα διαμεσολάβησης καταβάλλεται από τον εκμεταλλευτή του οχήματος σε αριθμό λογαριασμού πληρωμών του φορέα, φυσικού ή νομικού προσώπου ή οποιασδήποτε οντότητας, ο οποίος έχει την υποχρέωση ανά μήνα, να εκδίδει το προβλεπόμενο φορολογικό στοιχείο με τη συνολική μηνιαία αμοιβή, που προκύπτει από τις ημερήσιες εκκαθαρίσεις, οι οποίες του έχουν καταβληθεί».

Η ΠΟΕΙΤΑ εξηγεί ότι με αυτή την τροπολογία απαγορεύεται η είσπραξη του κομίστρου από κάθε διαμεσολαβητική εταιρεία. Το κόμιστρο πλεον θα το εισπράττει μόνο ο ταξιτζής. Η αμοιβή του διαμεσολαβητή καταβάλλεται στο τέλος του μήνα, με την έκδοση σχετικού παραστατικού (τιμολογίου) και αφορά μόνο την συμφωνηθείσα προμήθεια. Οτιδήποτε διαφορετικό συνιστά φορολογική παράβαση.

Η εφαρμογή του μέτρου αναμένεται να οδηγήσει σε ραγδαία αύξηση της τοποθέτησης POS στα ταξί, ενώ αναμένεται και η αντίδραση των εταιρειών που θίγονται...

ΣΧΟΛΙΑ (80)

γιατί;

υπήρχαν μλκς που προπλήρωναν μια κούρσα χωρίς καν να έχει έρθει το όχημα, χωρίς να έχουν ιδέα πόσο τελικά θα κοστίσει η διαδρομή (μπορεί και λιγότερο μπορεί και περισσότερο), χωρίς καν να έχουν δει τη μούρη του ταρίφα, χωρίς να έχουν καν επιβιβαστεί και φτάσει τελικά στον προορισμό τους; έλεος!! και μετά αναρωτιέστε γιατί κυβερνάει ο Τσίπρας και μετά θα κυβερνήσει ο Κούλης....

Ελληναράς γεννήθηκα,ελληναράς θε ν' αποθάνω...

Τι λέτε τώρα????!!!Να χάσει οποιοδήποτε κόμμα 150.000 ψήφους????Ποιος θα τους ελέγξει όταν έχουν τόση δύναμη??????Ο..............Χούλιο εκ δεξιών????????!!!!Εδώ γελάμε.....

Stefanos

Η μόνη χώρα στην Ευρώπη που δεν επιτρέπει ιδιωτικά πανεπιστήμια και το ανεχόμαστε και ασχολούμαστε με τα ταξί ; Καμία καινοτομία και καμία πρόοδο δεν θα αφήσουν να περάσει οι λεγόμενες "προοδευτικές δυνάμεις " του τόπου . Ίσως με τις συντηρητικές δυνάμεις βγούμε επιτέλους απο τη "συντήρηση " δεκαετιών. Πρέπει να ξεσηκωθούν οι υγειείς δυνάμεις της χώρας . Η πανέμορφη και ευλογημένη αυτή χώρα δεν ανήκει στους βολεμένους πχ Δεητζηδες, αρρωστημένους συνδικαλιστές, αιώνιους φοιτητές, λουφατζήδες δημόσιους υπαλλήλους και κάθε λογής οπισθοδρομικούς για δικό τους και μόνο συμφέρον. Τέλος συμπεριφερόμαστε σε όλα τα θέματα λες και είμαστε οι μόνοι στον κόσμο που τα εφαρμόζουμε . Δεν κοιτάμε ποτέ να δούμε τι κάνουν οι άλλοι και να επιλέξουμε τις καλύτερες πρακτικές που εφαρμόζονται . Όχι εμείς είμαστε οι "έξυπνοι" τα παιδιά ενός αλλου Θεού . Τρομάρα μας , την τυφλά μας....

...

Οι υγιείς δυνάμεις τους βόλεψαν όλους αυτούς που λες, οι προοδευτικές απλά συνέχισαν το πάρτυ και βόλεψαν και τους δικούς τους. Μην ξεπλένεις κανέναν.

Προσθήκη Σχολίου

Μια καινοτομία υπήρχε πάει να καταργηθεί και αυτή... Εμένα η ηλεκτρονική συναλλαγή με διευκόλυνε... Πρώτον διότι δεν χρειαζόταν να έχω χρήματα πάνω μου ή πορτοφόλι με κάρτα και είχα άμεση πρόσβαση σε ταξί... Δεύτερον έκλεινα ταξί για τους δικούς μου ανθρώπους που είναι ηλικιωμένοι και με κινητικές δυσκολίες και δεν είχα την έννοια εαν έχουν λεφτά πάνω τους ή εάν έχουν κάρτα μαζί τους... Η χώρα δεν έχει ελπίδα... Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές που κάνω στη Γερμανία με ταξί χρησιμοποιώντας παρόμοια εφαρμογή... Δεν είναι παράνομη.... Στην Ελλάδα θα διώκεσαι... Μήπως να φέρναμε Γερμανικά ταξί;

Hu Zhindao

35 λεπτα διαδρομη ενα συννεφιασμενο πρωινο Γεναρη πληρωσα μετρητα αφου ο οδηγος επεμενε για την εφαρμογη που εγω δεν ειχα καθοτι Westerner, ευγενεστατα πηρε τα μετρητα εκδωσε την αποδειξη το ιδιο το CAR! χαιδεψε την γραβατα του κ μου ευχηθηκε 'have a nice day Sir'...α ξεχασα να αναφερω πως αυτο εγινε καπου στην Ασια που σας κακοπεφτει αααα κ πως το taxi που επηρα ηταν ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ! (θα πεινασετε μεχρι 20ου βαθμου συγγενειας κ δεν θα σας φταει κανεις Πολιτικος, ειναι απλα η εικονα σας...ερχεται ολοταχως κ η Χρεωκοπια της απολυτης Ολιγαρχιας με το ακρονυμιο ΔΕΗ για να δεσει το γλυκο

Δημήτρης Υψηλαντοπουλος

Νέοι ορίζοντες-νέοι ψηφοφόροι: Ομάρ Ταριφ (ξαδέρφια του Ομάρ Σαριφ). +ο επισκοπος Βλαχομπογδανιας και έξαρχος Ρότερνταμ Δημήτριος Υψηλαντοπουλος κατά κόσμον Χρήστος Γατος

Προς ελληναραδες ξερολες

Το πρόβλημα με το beat είναι ότι δε με άφηνει να χρησιμοποιήσω το δικό μου pos Εισπράττει το κόμιστρο και μου το δίνει όταν συγκεντρωθεί ένα συγκεκριμένο ποσό.βγαζω απόδειξη για πόσο που θα εισπράξω στο μέλλον.το beat κρατάει και εκμεταλλεύεται τα χρήματα χιλιάδων συννναλαγων μέχρι να τα αποδώσει.

Takis

Μιλάτε για uber, αλλά ξεχνάτε οτι η uber έχει φύγει από τη χώρα. Τα ταξί μέσω εφαρμογής δινουν τη δυνατότητα στον πελάτη να επιλέξει οδηγό και αυτό είναι κάτι που δεν αρέσει στους παραδοσιακούς ταξιτζήδες. Πάντα αυτοί διάλεγαν πελάτες... Το ανάποδο ενοχλεί... Και σε αυτό τον τομέα είμαστε 20χρόνια πίσω. Απορώ μετά από 9 χρόνια μνημόνια, ποια επαγγέλματα ανοίξαν τελικά.. Μέρα νύχτα μας είχαν ζαλίσει και δεν έχει αλλάξει τίποτα..

Μπάμπης

Ταξιτζήδες, συμβολαιογράφοι, φαρμακο-ποιοί και "-πώλες" (και σαγιονάρες και πάνες και καπότες και sex toys άμα λάχει). Οι τρεις πιο αντιπαθείς κοινωνικές ομάδες στην Ελλάδα. Τι κοινό εχουν? Πολεμάνε με νύχια και με δόντια να διατηρήσουν, εις βάρος του κοινωνικού συνόλου, προνόμια που μπορεί να είχαν νόημα σε προηγούμενες δεκαετίες ή αιώνες (για τους συμβολαιογράφους π.χ. όταν 99% ήταν αγράμματοι και δεν υπήρχε κτηματολόγιο) αλλά έχουν προ πολλού ξεπερασθεί. Rent seeking λέγεται αυτό. Προσοδοθηρία στην Ελληνική. Θα έχουν την τύχη των δεινοσαύρων. Και η κοινωνία θα επιχαίρει και πολύ καλά θα κάνει. Κυριάκο ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΟΣ!

Πατίνια

Και στα πατίνια πρέπει να εφαρμοστεί το ίδιο, δεν μπορεί να πληρώνει ο κόσμος μέσω εφαρμογής απευθείας στο εξωτερικό

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης