Νέα μεγάλη επένδυση 150 εκατ. της γερμανικής Daimler στην Beat

dran

Ιδρύει κέντρο καινοτομίας και ανάπτυξης προϊόντων που θα υποστηρίξει την επέκταση της εταιρείας στη Νότια Αμερική - Δημιουργεί 200 νέες θέσεις εργασίας στην Αθήνα

Σε κόμβο έρευνας και καινοτομίας για την ανάπτυξη νέων εφαρμογών που φιλοδοξούν να κατακτήσουν τις αγορές της Λατινικής Αμερικής μετατρέπει την Beat, ο Γερμανικός κολοσσός της Daimler του ομίλου Μercedes Βenz, υλοποιώντας μια νέα μεγάλη ιδιωτική επένδυση στην καρδιά της Αθήνας, που υπολογίζεται να ξεπεράσει τα 150 εκατομμύρια ευρώ την επόμενη διετία.

Με το νέο γύρο χρηματοδότησης, οι Γερμανοί θα επενδύσουν μαζί με το τίμημα της εξαγοράς πάνω από 210 εκατομμύρια ευρώ στην Ελλάδα, η οποία αναβαθμίζεται σε κέντρο στρατηγικής ανάπτυξης για τον δαιδαλώδες επιχειρηματικό όμιλο. Αυτός ο σχεδιασμός μεγαλώνει θεαματικά τις ανάγκες της εταιρείας σε προσωπικό, δημιουργώντας την επόμενη χρονιά 200 νέες θέσεις εργασίας.

Το «Τhe Orbit» όπως θα είναι το όνομα των νέων γραφείων της διεθνοποιημένης πλέον ηλεκτρονικής πλατφόρμας κλήσης ταξί, θα στεγαστεί στο κτίριο της Noval του ομίλου Βιοχάλκο στην Λ. Κηφισίας και θα είναι έτοιμο τον προσεχή Μάιο.

Το κέντρο έρευνας και καινοτομίας θα αναπτύξει τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης, Machine Learning και Big Data, με βασικό στόχο να προσελκύσει έλληνες και ξένους επιστήμονες. «Κάποια ταλέντα από το εξωτερικό για να έρθουν στην Ελλάδα έχουν την απαίτηση να εργαστούν σε ένα περιβάλλον, με προχωρημένες τεχνολογίες και ένα καλό πακέτο αποδοχών. Αυτό πιστεύουμε ότι θα το πετύχουμε». Όπως εξηγεί ο κ. Νίκος Δρανδάκης, ιδρυτής της Βeat και διευθύνων σύμβουλος, ο νέος χώρος θα αξιοποιηθεί παράλληλα και για την διοργάνωση μεγάλων events με την πρόσκληση εκπροσώπων από τον κόσμο της τεχνολογίας, επιστημόνων, επιχειρηματιών, designers.

O κ. Δρανδάκης αποφεύγει να σχολιάσει το ακριβές ποσό της νέας επένδυσης της Daimler, επιβεβαιώνει ωστόσο το πλάνο επέκτασής της και το γεγονός ότι έχει την απόλυτη στήριξη του μετόχου της.

Για την μεγάλη επένδυση δεν αποκλείεται να υπάρξει και δεύτερος γύρος χρηματοδότησης πριν συμπληρωθεί η διετία, καθώς η εταιρεία βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη, ανοίγοντας τα φτερά της σε μεγάλες και πολύ απαιτητικές διεθνείς αγορές.

Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr

ΣΧΟΛΙΑ (10)

ο

ο λαμογοπουλος ετοιμάζει μαγειρέματα με τα λογιστικά του

Lakis

Για πες μου για ποιο branding μιλας ρε συ [...]? Αφου βγαζει την λεξη taxi γιατι συνεργαζεται με ταξι? Μηπως υπαρχει απώτερος σκοπος [...]? Που βγηκες να μου κανεις και μαθημα?

Λονδίνο

Αρα, η Olympic Airlines πρέπει να πετάει μόνο γιά.....Ολυμπία, το Athens Golden Hall πρέπει να είναι....ολόχρυσο, κλπ!!! Ελα, αμόρφωτε ταριφάκο, πήγαινε στον καφενέ, αιντε κακομοίρη....

Perastikos

Ρε Λακη τι σαχλαμαρες λες ρε φιλε, τι σχεση εχει το αν εχει βγαλει το taxi μπροστα ή πίσω;

ΑΣΤΟΣ

"...δαιδαλώδΕς επιχειρηματικό όμιλο..."!!! "Δημοσιογράφοι" των 600 euro, που δεν γνωρίζουν Ελληνικά!!!......

AAL

Θαυμάσια είδηση, αλλά αν μπορούσατε να μην δολοφονείτε και την Ελληνικήν θα ήταν ευχής έργον... "η οποία αναβαθμίζεται σε κέντρο στρατηγικής ανάπτυξης για τον δαιδαλώδες επιχειρηματικό όμιλο"!!!

Αμπουτζιανός

Να πάρετε πρώτα έγκριση απο τον κ.Λυμπεροπουλο...

Lakis

Γιατι εβγαλες Νικολάκη την λεξη taxi μπροστα απο το beat?? Εεεεε?? Ετοιμαζεις μηπως την δικια σου uber οταν ερθει ο Κουλης??? Εεεεε????

Lalakis

Υποθέτω οτι ο όρος branding σου είναι παντελώς άγνωστος, αριστεροτύφλακα,ε?

Mitsos

Τραβα ρουφα ρο αυγό σου ρε CRIS. Εχεις και άποψη λεσι!

etsi

καλα τα λες ασουμε ο Θυμιος φέρνει 150 μυρια με μια κουρσα.

Cris

Ρώτησε τον Λυμπερόπουλο πριν ξεκινήσεις. Θα βάλει Σπίρτζη και Παπαχριστόπουλο μάρτυρες στα δικαστήρια, γιατί κλέβεις τη δουλειά του.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

moscovisi

Σχολιάζοντας την οριστική κατάργηση του μέτρου των περικοπών των συντάξεων μετά την ψηφοφορία στη Βουλή ο  επίτροπος Οικονομικών Υποθέσεων  υπογράμμισε ότι ο «ο ελληνικός λαός έχει, ήδη, περάσει πολλά τα τελευταία οκτώ χρόνια»

tdrr3_XL

Η εταιρεία Μυτιληναίος θα αναλάβει την κατασκευή των υποδομών του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο, αξίας περί τα 120 εκατομμύρια ευρώ, ένα έργο συνδυασμένων μεταφορών που έχει υπογράψει για 60 χρόνια η κοινοπραξία ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ –Goldair.

doha

Το Κατάρ τείνει να καταφέρει να μετατρέψει το εμπάργκο των γειτόνων του σε οικονομική ευλογία, όμως για την χώρα μας χρειάζεται μια ώθηση ώστε να «αντλήσει» ευκαιρίες στο πλουσιότερο εμιράτο της αραβικής χερσονήσου - Αποστολή του protothema.gr στην Ντόχα

5
4469174

Ο αναδυόμενος εμπορικός προστατευτισμός, η άνοδος του εθνολαϊκισμού που απειλεί το ευρωπαϊκό οικοδόμημα, τις διευρυνόμενες ανισότητες αποτελούν σημαντικές προκλήσεις είπε ο πρόεδρος του ΣΕΒ

2