Aegean: Υπεγράφη η συμφωνία-μαμούθ για την παραγγελία έως 42 αεροσκαφών από την Airbus

aegean

Είναι η τρίτη φορά μέσα σε 13 χρόνια που  ο όμιλος Aegean επενδύει σε νέα αεροσκάφη επισήμανε  ο πρόεδρος του ομίλου κ. Ευτύχιος Βασιλάκης

Παρουσία πλήθους επιχειρηματικού και πολιτικού κόσμου υπεγράφη η μεγάλη συμφωνία του ομίλου της Aegean για την παραγγελία των 30 με δικαίωμα για επιπλέον 12 αεροσκάφη από την Αirbus, αξίας καταλόγου έως 5 δισ. δολάρια.

Γιάννης Δραγασάκης, Χρίστος Σπίρτζης, Κυριάκος Μητσοτάκης, Ντόρα Μπακογιάννη, Φώφη Γεννηματά, Σταύρος Θεοδωράκης, Στέφανος Μάνος, Mιχάλης Σάλλας, Ευάγγελος Μυτιληναίος, Θεόδωρος Φέσσας, Απόστολος Ταμβακάκης, Οδυσσέας Αθανασίου, Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος, Πάνος Λασκαρίδης, Γιάννης Βαρδινογιάννης, Γιώργος Περιστέρης, Δημήτρης Δασκαλόπουλος, Χάρης Δαυίδ, Ανδρέας Ανδρεάδης, Γιώργος Βερνίκος, Τζίνα Μαμιδάκη, Γιώργος Βερνίκος, Αλέξανδρος Αγγελόπουλος, εκπρόσωποι των μεγαλύτερων φορέων και Ενώσεων της χώρας αλλά και πολλοί ακόμη επιχειρηματίες ήταν, μεταξύ άλλων, αυτοί που έδωσαν το «παρών» στην επίσημη τελετή υπογραφής που πραγματοποιήθηκε στην Τεχνική Βάση της Aegean στο Ελ. Βενιζέλος. Ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας δεν κατέστη εφικτό τελικά να παραβρεθεί, όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί.

Μεγάλος απών ο εκλιπών ιδρυτής του ομίλου Θεόδωρος Βασιλάκης: «Το όραμα ενός έγινε το όραμα όλων μας και σκοπός μας είναι να συνεχίσουμε να πραγματοποιούμε αυτό το όραμα στο δρόμο που μας άνοιξε ο εμπνευστής μας», αναφέρθηκε χαρακτηριστικά στο βίντεο - αφιέρωμα για τον άνθρωπο που το 1999 έκανε το μεγάλο βήμα, θέτοντας τα θεμέλια για τη μεγαλύτερη σήμερα ελληνική αεροπορική εταιρεία.

«Η συμφωνία αφορά έως 42 αεροσκάφη. Είναι η τρίτη φορά μέσα σε 13 χρόνια που επενδύουμε σε νέα αεροσκάφη. Υλοποιούμε μία νέα επένδυση που θωρακίζει την εταιρεία μας
και αυξάνει την ανταγωνιστικότητά μας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του ομίλου κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, προσθέτοντας ότι η Aegean είναι ένα σημαντικό μέρος της εθνικής υποδομής της χώρας.

«Το ταξίδι της Αegean ξεκίνησε με όραμα τη δημιουργία ενός ποιοτικού αερομεταφορέα. Από την πρώτη στιγμή της Aegean επιλέξαμε να δώσουμε το δικό μας ποιοτικό στίγμα. Η Aegean χτίστηκε με πίστη στην Ελλάδα που υποστηρίζουμε έμπρακτα, ξεκινώντας από την εικόνα που δίνουμε μέσα από το ταξίδι, την προβολή των προορισμών, την προώθηση τοπικών προϊόντων κ.τ.λ. συνεισφέροντας παράλληλα 350 εκατ. ευρώ στα ετήσια έσοδα του Δημοσίου. Κάθε ένα ευρώ που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι και μέτοχοί μας γίνονται 3 ευρώ για το Δημόσιο.

Κάθε ένα αεροπλανο επιπλέον που προστίθεται στο στόλο μας μεταφράζεται σε 6,5 εκατ. ευρώ για το Ελληνικό Δημόσιο και 90 επιπλέον θέσεις εργασίας. Σήμερα επενδύουμε στην πιο επιτυχημένη οικογένεια αεροσκαφών παγκοσμίως που θα μας δώσει τη δυνατότητα να καλύψουμε πιο μακρινούς προορισμούς. Το κύριο συστατικό της επιτυχίας μας παραμένουν οι άνθρωποι του ομίλου, πάνω από 3.100 εργαζόμενοι που έχουν στηρίξει όλα αυτά τα χρόνια την εταιρεία».

Νέα επένδυση 30 εκατ. ευρώ

Ο κ. Βασιλάκης ανακοίνωσε και μία ακόμη νέα επένδυση ύψους 30 εκατ. ευρώ στην περιοχή του Ελ. Βενιζέλος για την κατασκευή και λειτουργία ενός νέου εκπαιδευτικού κέντρου με ιδιόκτητους εξομοιωτές πτήσεων, που θα παρέχει τεχνική εκπαίδευση για τα πληρώματα πιλότων και πληρώματα καμπίνας. «Για να δώσουμε μια πιο γρήγορη πνοή, ξεκινάμε ένα νέο πρόγραμμα υποτροφιών σε 100 υποψήφιους πιλότους για την επόμενη διετία», επεσήμανε ο ίδιος, ο οποίος δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στις προϋποθέσεις για περαιτέρω ανάπτυξη της αγοράς: «Χρειάζεται το κατάλληλο πλαίσιο ως προς την λειτουργία και την ποιότητα των υποδομών, την ανταγωνιστικότητα τελών, τη διαμόρφωση φορολογικού πλαισίου και του ΦΠΑ, το ύψος των εισφορών στην εργασία. Ο βαθμός της ανάπτυξης συναρτάται και από αυτό το πλαίσιο. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι καθώς σπροχωρούμε σε μια διπλή επένδυση σε υπερσύγχρονο στόλο, αλλά και στην προοπτική εξέλιξης των ανθρώπων μας. Συνεχίζουμε με ακόμα καλύτερα εργαλεία, αλλά πάντα με την ίδια ευθύνη και προσήλωση».

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο διευθύνων σύμβουλος κ. Δημήτρης Γερογιάννης: «Σήμερα υπογράφουμε μία πολύ σημαντική συμφωνία με την Airbus, ξεκινώντας ένα νέο κύκλο ανάπτυξης. Με τη νέα συμφωνία και τη νέα τεχνολογία των αεροσκαφών μειώνεται το λειτουργικό μας κόστος, απαραίτητη προϋπόθεση μέσα στο ανταγωνιστικό πλαίσιο όπου δραστηριοποιούμαστε.

Η συμφωνία αφορά την παραγγελία 30 έως 42 νέα αεροσκάφη, ένα ακόμη μεγάλο ορόσημο για την Aegean, με την οποία αναβαθμίζεται η εικόνα της χώραςμας στο εξωτερικό. Παράλληλα, εγκαινιάζουμε μία νέα πρωτοβουλία που στοχεύει στην εξέλιξη του ανθρώπινου δυναμικού, ενισχύοντας τις δυνατότητες μας με ένα νέο εκπαιδευτικό κέντρο 12.000 τ.μ. που θα ολοκληρωθεί μέσα σε λιγότερο από δύο χρόνια. Ταυτόχρονα από σήμερα και μέχρι την ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού κέντρου ξεκινάμε το πρόγραμμα υποτροφιών για την περίοδο από το 2018 έως το 2019, μία σημαντική πρωτοβουλία αν ληφθεί υπόψη ότι το συνολικό κόστος για την εκπαίδευση ενός πιλότου ανέρχεται από 75.000 έως 80.000 ευρώ».

Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της Airbus κ. Τom Enders ανέφερε ότι η 22η Ιουνίου είναι «μία καλή μέρα για την Ελλάδα μετά και τα νέα από τις Βρυξέλλες και σίγουρα μία πολύ καλή μέρα για την Aegean», χαρακτηρίζοντας μάλιστα τον πρόεδρο της Aegean ως έναν «πολύ καλός διαπραγματευτή. Η AEGEAN είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα εταιρίας που επιτυγχάνει να επιχειρεί και να ανταπεξέρχεται στις προκλήσεις. H εταιρία κατάφερε να αντιμετωπίσει την κρίση στην οικονομία της χώρας και να βγει ακόμα πιο ισχυρή. Η εστίαση της AEGEAN στους επιβάτες και η προσοχή της στην ποιοτική εξυπηρέτηση, την έχουν αναδείξει σε μια από τις πιο βραβευμένες αεροπορικές εταιρίες σε ικανοποίηση επιβατών. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που η AEGEAN επέλεξε την Airbus για να ενισχύσει την αποτελεσματικότητα του στόλου της στο μέλλον».
Την συμφωνία υπέγραψαν ο Πρόεδρος της AEGEAN, κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN, κ. Δημήτρης Γερογιάννης και ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Tom Enders.

Η συμφωνία ύψους 5 δισ. δολαρίων σε τιμές καταλόγου, αποτελεί τη μεγαλύτερη ιδιωτική επένδυση στην Ελλάδα και δημιουργεί νέες προοπτικές ανάπτυξης για την εταιρία, τον κλάδο του τουρισμού και τη χώρα συνολικά. Τα νέα αεροσκάφη προσφέρουν δυνατότητες νέων υπηρεσιών προς τους επιβάτες, καθώς και αυξημένη εμβέλεια για πρόσβαση σε νέους προορισμούς. Παράλληλα, ενισχύουν σημαντικά την ανταγωνιστικότητα της εταιρίας, μέσω των υπερσύγχρονων κινητήρων που βελτιώνουν την κατανάλωση καυσίμου και μειώνουν τις εκπομπές ρύπων.

ΠΗΓΗ: newmoney.gr

ΣΧΟΛΙΑ (31)

μητσαρας

Μονοπώλιο θα μας αλλάξουν τα φώτα. άσε που είναι πανάκριβη εταιρεία.

απλος πολιτης

Μπραβο στην Αegean, σωστη κινηση, παει μπροστα. Όμως εχω να πω τουτο. Φευγουν 5 δις από την Ελλαδα για την Αιρμπας, οκ. Τι ερχεται πισω στην Ελλαδα? Τιποτα, εκτος από τα αεροπλάνα για την εταιρεια. Επειδή πιστευω πως στις αγορες αυτές εμπλεκονται διάφοροι και κυριως πολιτικοι και από τις δυο πλευρες, τρεις αν πουμε ότι υπηρχε και ανταγωνισμος από την Μποινγκ ( αστειο οποιος το πιστευει ότι η Μποινκγ ειχε καμια τυχη να παρει παραγγελεια), καλο θα ηταν να επεφταν και μερικα αντισταθμιτικα ωφελη, όπως....να , η Αιρμπας προμηθευεται τα παντα από παντου. Τι προμηθευεται από την Ελλαδα, τιποτα. Θα μπορουσε να υπαρξει πιεση από τους πολιτικους, σαν την Αιρμπας, να κανουν καποια σοβαρη επενδυση εδώ, για κατι που χρειαζονται για την συναρμολογηση των αεροσκαφων, όχι μονο η Αιρμπας, αλλα και αλλοι προμηθευτες όπως η Ρεκαρο ας πουμε που φτιαχνει καθίσματα. Θα μπορουσαν ανετα να κανουν κατι τετοιο. Όταν η Ρεκαρο δεν μπορουσε να ανταποκριθεί σε παραγγελιες, εκανε εργοστασιο στην Πολωνια. Οκ, δεν θα μπορουσε να γινει εδώ? Και βεβαια θα μπορουσε. Επισης θα μπορουσε να κανει τις εγκαταστασεις της Ολυμπιακης, κεντρο συντηρησης μοναδων, ανταλλακτικών κλπ, για υποστηριξη στην Μεση Ανατολη και ακομα παρα περα. Ένα σωρο μπορουν να γινουν, αλλα πολιτικοι και επιχειρηματιες, ενδιαφέρονται μονο για φιεστες, ανεξάρτητα από το καλο της Ελλαδας…..ελπιζω ανθρωποι σαν τον Ευτυχη τον Βασιλακη, να αρχισουν να κοιταζουν και αυτή την επιλογή που την εχουν, και να πιεζουν,...ολοι το κανουν, κυριως οι Γερμανοι...καποτε θα γραψω πως πηγε και εκανε η Αιρμπας γραμμη συναρμολογησης στο Αμβουργο, και όχι επεκταση στην Τουλουζη, εχει ενδιαφερον να δουμε πως εργαζονται οι Γερμανοι πολιτικοι, και πως....οι αλλοι, όπως εμεις.

Νικος

Ταξιδεύω συχνά με AEGEAN, Αθήνα-Ταλίν και μπορώ να πω ότι είναι καλύτερη από τις δύο ανταγωνίστριες Turkish Airlines και Air Baltic, στη συγκεκριμένη γραμμή. Εύχομαι να καθιερωθεί και να επεκταθεί.

23.6

Μπράβο, μπράβο, μπράβο τους!!! Η καλύτερη εταιρία!

ARIS3

ΕΠΕΙΔΗ ΒΛΕΠΩ ΠΟΛΥ ΞΥΝΙΛΑ, ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΡΕ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ ΤΙ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ ΑΥΤΗ Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ; ΔΕΣΤΕ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ TURKISH AIRLINES KAI TO ΤΡΙΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΗΣ ΚΩΝ/ΠΟΛΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΕ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ,ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΗΣ ΑΤΛΑΝΤΑ......

ΜΕ ΑΓΑΠΗ, ΑΕΤΖΕΑΝ

"ΘΑ ΣΑΣ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ. ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ. ΑΜ ΔΕ ! ΕΣΥ ΘΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕ ΛΑΕ ΜΕΧΡΙ ΔΕΚΑΡΑΣ. ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΕΝΔΥΣΑΡΕΣ " ΜΕ ΑΓΑΠΗ, ΑΕΤΖΕΑΝ

ΧΥΖ

Δυστυχώς ο κάθε άσχετος και ανόητος μπορεί να γράφει ότι θέλει...

με αγαπη ολυμπικ αιρλαηνς

Δεν γουστάρω φιλελε και καπιταλες γιατι σε μια φάση ήμουν φτωχοπαιδο και μου φέρθηκαν βρωμικα.Απο τότε πέταξα το βαφτιστικο μου σταυρό και έπιασα το Μαρξ.Ομως αγαπητέ μεταβκυοης μου έφτασε σε σημείο να γλύψω εκεί που εδτυνα γιατί οι σύντροφοι μου μου κάνανε χειρότερα.Ξαναφορεσα το βαφτιστικο μου σταυρο και πέταξα τον Μαρξ.Τι εννοώ;Μηκως αγαπητέ νοσταλγείς την πάλαι ποτε δημόσια Ολιμπίκ αιργουεης που μετά έγινε Ολύμπικ αιρλαηνς μαημουδια μετονομασία για να πουληθεί ,που όταν λειτουργούσε εγώ εργαζομουνσε αεροδρόμιο και μπροστά μου έδιναν καρτες επιβίβασης και ταξιδεύανε τσάμπα κόσμος χωρίς εισιτήριο ,που γράφαμε οι εφημερίδες οτι οι Βρετανοί σύμβουλοι που είχαν φέρει για να την εκτιμήσουν περνούσαν κάθε πρωί από τα γραφεία της ολυμπιακής και άφηναν το λογαριασμό από τα ολονυχτία κουκούλια γεύματα και κραιπαλες μεθύσια στην παραλιακή ,που παλιά στελέχη της ολυμπιακής μας έλεγαν ότι πήγαινε το τζάμπο το μισό άδειο στην Αμερική ενώ η λουφχανσα το είχε αποκτήσει μέση και πίσω διαμόρφωση κάργκο και δεν πήγαινε το μισό άδειο μετέφερε και εμπορεύματα ,που ο Μητσοτάκης έπαιρνε το αιρ μπας 15 μέρες αγκαζε για περιοδεία στην Αμερική χωρίς να πληρώσει δεκαρα τσακιστη αντι να κάνει δρομολόγια και να βγάζει λεφτά,που ο τελευταίος εργάτης συνταξιοδοτούνταν με συνταξεις και εφάπαξ προέδρου Δημοκρατίας αυτα τα σκηνικά νοσταλγείς;

Κωνσταντίνος

Η ασχετοσύνη και το κόμπλεξ δεν έχουν όρια. Είναι λυπηρό αλλά όλοι οι καλοί έφυγαν και έμειναν μόνο τύποι με αυτή την νοοτροπία και συμπεριφορά. Κακία, μίσος και απέχθεια! Παντού βλέπουν μόνο ίντριγκες, συνωμοσίες και συμφέροντα! Απεχθάνονται την επιτυχία του άλλου! Κατά βάθος μισούν τον εαυτό τους!

.

σώπα ρε φιλάρα, που μου έγινες και ψυχολόγος, ξερόλα της συφοράς χαχαχα

Ηλίας

Το πολιτικό σύστημα πως αξιοποίησε προς όφελος της χώρας το συγκεκριμένο συμβόλαιο???

Ξένη

Καλά όλα αυτά, όμως γιατί οι αεροδυνοδοί ενώ πριν 5 χρόνια ήταν ευγενέστατες, τα τελευταία 2 χρόνια είναι τόσο ξινες; Μιλάω για πτήσεις εξωτερικού. Χαιρετούν επιλεκτικά στην είσοδο/έξοδο του αεροπλάνου, χαμογελούν σπάνια και συνήθως μόνο σε (ωραίους!) άνδρες ή ηλικιωμένες κυρίες. Από ξένες γλώσσες μιλάνε μόνο αγγλικά με ελληνική προφορά. Το προσωπικό εδάφους είναι νορμάλ!

Καχύποπτος

Η εταιρεία θά προσφέρει εργασία σέ 3.000 περίπου νέους και έσοδα γιά τήν Ελλάδα , καί διαφήμιση των προϊόντων μας (τροφίμων) καί τών τουριστικών περιοχών μας. Τώρα , αν δέν χαμογελούν σέ όλους , δέν είναι σπουδαίο γεγονός , αν σκεφτεί κανείς ότι εργάζονται κοπιαστικά στην πτήση , είναι μικρά κορίτσια (καί αγόρια), καί έναντι μικρας αμοιβής..!! Προσωπικά , ταξιδεύω συχνά στο εξωτερικό με την Aegean , και εχω διαπιστώσει ότι οι αεροσυνοδοί είναι ευγενικές , και σκοτώνονται να σέ εξυπηρετήσουν...!! Όσον αφορά το γεύμα , η Aegean , είναι μακράν η καλύτερη εταιρεία τής Ευρώπης. Οι θέσεις είναι λίγο στριμωχτες γιά εμάς τούς ψηλούς , αλλά κατά τα άλλα είναι σαφώς η καλύτερη εταιρεία..!!

Εicke

Εαν φιλε ειναι ετσι η καλυτερη, δεν θελω να σκεφτομαι ποια ειναι η χειροτερη. Πτηση Δεκεμβρη του 2017 απο Βαρσοβια για Αθηνα και σερβιρουν ενα απαισιο και ανοστο κριθαρακι με 2 μπαλιτσες απο κιμα που δεν καταλαβα εαν ηταν μπιφτεκι η' γιουβαρλακι. Στη πρωτη μπουκια αφησα το κριθαρακι και δοκιμασα το πρωτο πραγμα απο κιμα. Δυστυχως δεν μπορουσα να το φτυσω και το καταπια ! Αισχος. Και ας μην μιλησουμε για τις χρεωσεις στις αποσκευες που εφαρμοζουν πια ολοι, ουτε και τις χρεωσεις για να επιλεξεις καθισμα.

Ξένη

Σου χαμογελούν επειδή είσαι άνδρας! Το ότι κάνουν κοπιαστική δουλειά δε μπορώ να το δεχτώ σαν επιχείρημα. Αυτή είναι η δουλειά τους. Δεν τους ζητήθηκε να λύσουν μαθηματικές εξισώσεις. Το ότι είναι μικρές ούτε ισχύει (25-35 ετών) ούτε στέκει σαν λόγος για να δικαιολογεί την όποια ξινίλα. Δεν υπάρχει λόγος να παραθέτεις το "έργο" της εταιρείας. Έθιξα συγκεκριμένο θέμα το οποίο ελπίζω να έτυχε μόνο στις δικές μου πτήσεις. Είμαι απλή επιβάτις, εργάζομαι στο εξωτερικό και εξυπηρετούμαι και από άλλες εταιρείες. Θα έπρεπε να μας ευχαριστούν που στηρίζουμε την ελληνική εταιρεία και να ανταποδίδουν την ευγένειά μας.

λουμπεν

ελα μανταμ, τι καθεσαι και απαντας μη μου απτου ειναι ολες εκει μεσα, ετσι τις εκπαιδευουν να πουλανε τουπέ

g

Νταξ καλα τα Αιρμπας,να δινε και κανα μισθο σοβαρο θα ηταν καλυτερα..

Ξενιτεμένος

Χαίρομαι ιδιαίτερα για την εταιρεία αλλά δυστυχως για ακόμα μια φορά δεν εξυπηρετεί τον ελληνισμό των ΗΠΑ και Καναδά αφού αφορά μεσαίου μεγέθους αεροσκάφη που δεν ειναι για υπερατλαντικά ταξίδια. Ας ελπίσουμε στο μέλλον.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

dam_09

Με τις αποκαλύψεις για το σκάνδαλο ξεπλύματος χρήματος να έχουν λάβει μορφή χιονοστιβάδας και το ποσό των ύποπτων συναλλαγών να αυξάνεται συνεχώς, ο διευθύνων σύμβουλος της Danske Bank οδηγήθηκε σε παραίτηση

tsakalwtos_arthro

Ο Ευκλείδης Τσακαλώτος χαρακτηρίζει τα μέτρα που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός στην ΔΕΘ, ως «αριστερά» -  Παραδέχεται  αδυναμία και συμβιβασμό το 2015 και δηλώνει «απολύτως αισιόδοξος για το μέλλον λέγοντας, «Is the Pope catholic?»

44
mediamarkt

«Η Ελλάδα είναι μια σημαντική αγορά για τη Media Markt. Η Media Markt σίγουρα θα παραμείνει στη χώρα. Δεν υπάρχει σχέδιο αποχώρησης από την ελληνική αγορά», αναφέρει η εταιρεία