Alpha Bank για τα μαζικά SMS: Ουδέποτε υπήρξε κυβερνοεπίθεση στην ιστοσελίδα και τις εφαρμογές μας

alpha_bank

Η Alpha Bank διαβεβαίωσε τους πελάτες ότι η μαζική αποστολή sms οφείλεται «σε τεχνικό θέμα εξωτερικής πλατφόρμα» - Τι αναφέρει η τράπεζα 

Για την ασφάλεια της ιστοσελίδας και των εφαρμογών ηλεκτρονικής τραπεζικής που χρησιμοποιεί διαβεβαιώνει η Alpha Bank, σε ανακοίνωσή της για τη μαζική αποστολή sms που έλαβαν πελάτες της το βράδυ της Παρασκευής, και με τα οποία ενημερώνονταν για παρελθούσες συναλλαγές και ημερομηνίες.

Σε ανακοίνωσή της, η Alpha Bank επισημαίνει ότι « η αναίτια αποστολή ενημερωτικών SMS, που αφορούσαν σε συναλλαγές προηγουμένων ημερομηνιών, οφείλεται σε τεχνικό θέμα εξωτερικής πλατφόρμας, που αποκλειστικώς παράγει και αποστέλλει κωδικούς και ενημερωτικά μηνύματα μιας χρήσης, μέσω SMS. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα ουδεμία λειτουργική σύνδεση έχει με τα συστήματα ηλεκτρονικής τραπεζικής» της τράπεζας.

Παράλληλα, η τράπεζα διαβεβαιώνει ότι «ουδέποτε υπήρξε κυβερνοεπίθεση ή άλλης μορφής διακινδύνευση της ασφάλειας της ιστοσελίδας και των εφαρμογών ηλεκτρονικής τραπεζικής της Τράπεζας», όπως και ότι «ουδείς κίνδυνος υπήρξε ως προς τους λογαριασμούς, τα στοιχεία συναλλαγών και τα προσωπικά δεδομένα των Πελατών».

Σύμφωνα με την τράπεζα, η αποστολή των κωδικών myAlpha Code επανήλθε πλέον συνολικά για συναλλαγές από το πρωί της Κυριακής, 5 Ιουλίου, ενώ ήδη έχουν ενεργοποιηθεί οι διαδικασίες προκειμένου να διαπιστωθούν τα αίτια που οδήγησαν στο περιστατικό.

«Εκφράζουμε τη λύπη μας για την ανησυχία που προκλήθηκε σε Πελάτες μας, εξαιτίας του τεχνικού αυτού ζητήματος και παραμένουμε δεσμευμένοι στη διασφάλιση της απρόσκοπτης και ασφαλούς λειτουργίας των συστημάτων ηλεκτρονικών συναλλαγών μας», τονίζει η Alpha Bank.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση αναφέρει:

Σε συνέχεια του περιστατικού που έλαβε χώρα τις βραδινές ώρες της Παρασκευής 3 Ιουλίου, όταν Πελάτες της Alpha Bank έλαβαν στις κινητές τους συσκευές ενημερωτικά μηνύματα SMS που αφορούσαν σε παρελθούσες συναλλαγές και ημερομηνίες, η Διοίκηση της Τράπεζας επιθυμεί να ενημερώσει για τα ακόλουθα:

- Η αναίτια αποστολή ενημερωτικών SMS, που αφορούσαν σε συναλλαγές προηγουμένων ημερομηνιών, οφείλεται σε τεχνικό θέμα εξωτερικής πλατφόρμας, που αποκλειστικώς παράγει και αποστέλλει κωδικούς και ενημερωτικά μηνύματα μιας χρήσης, μέσω SMS. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα ουδεμία λειτουργική σύνδεση έχει με τα συστήματα ηλεκτρονικής τραπεζικής της Alpha Bank.

- Ουδέποτε υπήρξε κυβερνοεπίθεση ή άλλης μορφής διακινδύνευση της ασφάλειας της ιστοσελίδας και των εφαρμογών ηλεκτρονικής τραπεζικής της Τράπεζας.

- Ουδείς κίνδυνος υπήρξε ως προς τους λογαριασμούς, τα στοιχεία συναλλαγών και τα προσωπικά δεδομένα των Πελατών. Η Alpha Bank υιοθετεί τα πλέον αυστηρά μέτρα προστασίας και όλες τις πρόνοιες της ευρωπαϊκής και ελληνικής νομοθεσίας, έχοντας επιτύχει εξαιρετικά υψηλά ποσοστά ασφάλειας συναλλαγών. Παράλληλα, ενημερώνει συνεχώς τους Πελάτες της για τις βέλτιστες πρακτικές ώστε η χρήση εναλλακτικών δικτύων και καρτών να πραγματοποιείται με απόλυτη ασφάλεια.

- Το τεχνικό ζήτημα αφορούσε αποκλειστικά τη λειτουργία της πλατφόρμας αποστολής κωδικών μίας χρήσης μέσω SMS. Μέχρι την επίλυση του τεχνικού αυτού ζητήματος, η Τράπεζα προχώρησε σε προσωρινή αναστολή λειτουργίας του διαύλου αποστολής μηνυμάτων μίας χρήσης μέσω SMS. Οι Πελάτες μας μπορούσαν να λαμβάνουν τους κωδικούς μίας χρήσης μέσω της εφαρμογής Viber και να πραγματοποιούν χωρίς πρόβλημα τις συναλλαγές τους στο ασφαλές ψηφιακό περιβάλλον της Alpha Bank.

- Η αποστολή των κωδικών myAlpha Code επανήλθε πλέον συνολικά για συναλλαγές από το πρωί της Κυριακής, 5 Ιουλίου. Οι κωδικοί myAlpha Code αποστέλλονται τόσο μέσω της εφαρμογής Viber όσο και μέσω SMS, εφόσον οι χρήστες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών δεν διαθέτουν την εφαρμογή. Το σύνολο των εφαρμογών digital banking της Alpha Bank λειτουργεί πλήρως.

- Η Alpha Bank, σύμφωνα με το πλαίσιο Εταιρικής Διακυβέρνησης που τη διέπει, ενεργοποίησε άμεσα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες για τη διαπίστωση των αιτίων που οδήγησαν στο περιστατικό αυτό. Η διαδικασία αυτή βρίσκεται σε εξέλιξη και, ανάλογα με τα αποτελέσματά της, η Alpha Bank θα ενεργήσει, όπως πάντα, με μοναδικό γνώμονα την προάσπιση των συμφερόντων των Πελατών και των Μετόχων της.

Εκφράζουμε τη λύπη μας για την ανησυχία που προκλήθηκε σε Πελάτες μας, εξαιτίας του τεχνικού αυτού ζητήματος και παραμένουμε δεσμευμένοι στη διασφάλιση της απρόσκοπτης και ασφαλούς λειτουργίας των συστημάτων ηλεκτρονικών συναλλαγών μας.

Η Alpha Bank διαχρονικά βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του εκσυγχρονισμού της τραπεζικής αγοράς στην Ελλάδα, αλλάζοντας τον τρόπο που συναλλάσσονται οι Έλληνες. Από το πρώτο κινητό τραπεζικό κατάστημα, το πρώτο ATM και την κάρτα συναλλαγών μέχρι τη διαμόρφωση ενός πλήρους ψηφιακού οικοσυστήματος web και mobile banking και την εισαγωγή του Apple Pay, η Alpha Bank έχει στο επίκεντρό της τον Πελάτη και την παροχή υψηλού επιπέδου προϊόντων και υπηρεσιών προς τους συναλλασσόμενους.

Ειδήσεις σήμερα:

Αυτός είναι ο Έλληνας της CIA που “έστησε” το σκάνδαλο των υποκλοπών

Κορωνοϊός - Βρετανία: 22 νέους θανάτους ανακοίνωσε το υπουργείο Υγείας

Κορωνοϊός: 9 νέα κρούσματα στην Ελλάδα -Τα 7 εισαγόμενα
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (6)

@@@@

Και ψεύτες και κλέφτες !!!

Μαλβίνα

Όλα ψέματα... Ούτε το viber έστελνε μηνύματα ούτε τίποτα... μετά από 20-25 προσπάθειες, μου ήρθε SMS, προσπάθησα να κάνω μεταφορά από λογαριασμό Alpha σε λογαριασμό Alpha και ... πάπαλα!!!! Δεν λειτουργούσε ΤΙΠΟΤΑ!!! Ας αφήσουν τα σάπια λοιπόν και, εάν ενδιαφέρονται για τον πελάτη τους, καλύτερα να του λένε την αλήθεια.

Νικόδημος

Κάποιος από τη μηχανογράφηση τον ήπιε

Εμείς δηλαδή όποτε συμβαίνει κάτι να μυρίζουμε τα νύχια μας ?

Μετά μη διαμαρτύρεστε εκεί στην άλφα για τις ουρές στα κισσέ με το βιβλιάριο τραπέζης .......

Χαλια τραπεζα

Τo Εbanking της Alpha εχει αχρηστευθει καθε φορα μου ζηταει κωδικο επιβεβαιωσεις και δεν μου ερχεται τιποτα στο κινητο μου

Ιωάννης

...και το επίσημο τηλέφωνο 24ωρης εξυπηρέτησης, γιατί δεν λειτουργούσε για τουλάχιστον 3 ώρες; Το μήνυμα ήταν «ο αριθμός που καλέσατε δεν αντιστοιχεί σε συνδρομητή...». Αν κάποιος εκείνες τις ώρες (εκτός του προβλήματος με τα SMS) ήθελε να αναφέρει επειγόντως μια κλοπή κάρτας, τι θα έκανε;

Δεμ άλλαξε τίποτα

Να κανονίστε στην alpha bank να μην αιφνιδιάζεται τους πελάτες σας. Χάος βυθομέτρητο στο alpha web , Αλλά σε μια χρεωκοπημένη χώρα τι περιμένουμε , ότι θά είναι επιχειρήσεις που θα εξυπηρετούν τους πολίτες.??? Κουρέψανε τα ομόλογα κόψανε μισθούς, χαθήκανε και τα σώματα των μετοχών , κόψανε συντάξεις, ρημάξανε στην φορολογία , κοροιδέψανε τους πολίτες με έκτακτους φόρους δύο, που γίνανε μόνιμοι. άιντε και καλή τύχη μας περιμένει τους δυστυχώς ιθαγενείς που είχαμε την ατυχία να βρεθούμε στην Νότιο Βαλκανικη. Ο κόσμος ζεί αλλοιώς, χωρίς κοροιδίες απ τις κυβερνήσεις μόνιμα και οι πολίτες απολαμβάνουν τις χώρες τους , Εδώ η Ελλάδα κυνηγάει μετά μανίας τους πολίτες της και δή όσους πληρώνουν φόρους. Από την μεταπολεμική εποχή και τον μπεζαχτά κληρονομικό, δεν άλλαξε τίποτα.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης