Ο «Τρελός Πιερό» του Γκοντάρ στην αφίσα του Φεστιβάλ Καννών

pierro

Η αφίσα είναι εμπνευσμένη από το έργο του Ζορζ Πιερ, του φωτογράφου που απαθανάτισε σκηνές σε περισσότερες από 100 ταινίες στα 30 χρόνια της καριέρας του, αρχής γενομένης το 1960

Το φιλί του Ζαν Πολ Μπελμοντό και της Άννα Καρίνα από τον αθάνατο Τρελό Πιερό (1965) του Ζαν-Λυκ Γκοντάρ φιγουράρει στην αφίσα του 71ου Φεστιβάλ Καννών που θα πραγματοποιηθεί από τις 8 έως τις 19 Μαΐου, με πρόεδρο της κριτικής επιτροπής την Κέιτ Μπλάνσετ.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση του Φεστιβάλ, η αφίσα είναι εμπνευσμένη από το έργο του Ζορζ Πιερ (1927-2003), φωτογράφου που απαθανάτισε σκηνές σε περισσότερες από 100 ταινίες στα 30 χρόνια της καριέρας του, ξεκινώντας το 1960.

Ο Πιερ συνεργάστηκε με όλους τους μεγάλους του γαλλικού σινεμά (Ζακ Ριβέτ, Αλέν Ρενέ, Λουί Μαλ, Ζαν-Λυκ Γκοντάρ, Ιβ Ρομπέρ, Κλοντ Σοτέ, Μπετράν Ταβερνιέ), αλλά και διεθνώς (Αντρέι Βάιντα, Αντρέι Ζουλάφσκι), ενώ ήταν και ο ιδρυτής της Ένωσης Φωτογράφων Κινηματογραφικών Ταινιών (Association des Photographes de Films).

Pierrot le fou Trailer (Jean-Luc Godard, 1965) - Subtitled

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

country_arthro

Πλήθος αφίξεων εκ των οποίων συνιστώ δύο, “Γλυκιά πατρίδα” και “ο κατάσκοπος που με παράτησε”, καθώς και την επανέκδοση του αριστουργηματικού φιλμ νουάρ “Ο κόκκινος κύκλος”

ethan5

Από τότε που στα 90s καθόρισε το πρότυπο του indie-φιλοσοφο-ρομαντικο-κούκλου που έπαιζε κιθάρα κι αγαπούσε με πάθος τη Γουαϊνόνα Ράιντερ στο «Νέοι, ωραίοι και άνεργοι», ο Ίθαν Χοκ έχει αγαπήσει με αντίστοιχο πάθος το ανεξάρτητο σινεμά (κι εκείνο αυτόν) και την ανεξάρτητη μουσική

tainies01

Εξι  φρέσκιες  αφίξεις.  Επικεφαλής ο χαοτικός “Δοκ Κιχώτης” του Τέρι  Γκίλιαμ. Και μία επανάληψη από το παρελθόν με  την “Οδύσεια του διαστήματος” του Στάνλει Κιούμπρικ

5