Το «Διαζύγιο αλα Ελληνικά» τώρα και σήριαλ

Το «Διαζύγιο αλα Ελληνικά» τώρα και σήριαλ

Ο «τεμπέλης» Έλληνας – σταρ της ταινίας μικρού μήκους «Ενας πολύ ευρωπαϊκός χωρισμός» μιλάει στο protothema.gr για την κρίση, την Ελλάδα, τις σχέσεις στις ευρωπαϊκές χώρες και την πιθανότητα το βιντεάκι που «γράφει» χιλιάδες χτυπήματα στο YouTube να μετεξελιχθεί σε τηλεοπτικό σήριαλ

Ο «τεμπέλης» Ελληνας, που ακούει τα εξ αμάξης από τη σκληρά εργαζόμενη Γερμανίδα σύζυγό του στην ταινία μικρού μήκους «Ενας πολύ ευρωπαϊκός χωρισμός», η οποία κάνει θραύση στο Διαδίκτυο, βρέθηκε στην Αθήνα ανήμερα της επίσκεψης της καγκελαρίου Ανγκελα Μέρκελ. Ο πρωταγωνιστής της ταινίας, κ. Γιάννης Αλεξίου, με καταγωγή από την Κω, ο οποίος κάνει καριέρα στο Ηνωμένο Βασίλειο, εξηγεί από τα οδοφράγματα της πλατείας Συντάγματος ότι η σημερινή κρίση στην Ε.Ε. θυμίζει κατά πολύ τις συνήθεις κρίσεις που περνούν τα ζευγάρια στις σχέσεις τους και πως με κατανόηση και καλή διάθεση μπορούν να τις ξεπεράσουν.

Αν  και μόλις έναν μήνα στο δημοφιλές  YouTube, οι προβολές της ταινίας μικρού μήκους «Α Very European Break Up», του νεοεμφανιζόμενου Βρετανού σκηνοθέτη Μπομπ Ντέναμ, ξεπέρασαν τις 260.000, προκαλώντας ποικίλα σχόλια, αφού αποτυπώνει με τον πλέον χαρακτηριστικό και ξεκαρδιστικό τρόπο τις ελληνογερμανικές σχέσεις μέσα από έναν ελληνογερμανικό γάμο. Η σχέση ενός ανέμελου Ελληνα με μια πειθαρχημένη Γερμανίδα, που έκλεισαν μαζί 10 χρόνια γάμου, θυμίζουν έντονα τις σχέσεις της χώρας μας με τη Γερμανία, αλλά και με την τρόικα.

«Πρόκειται για μια ταινία που  θέλει να παρουσιάσει τις σχέσεις  των χωρών της Ε.Ε. μέσω ενός ζευγαριού. Οπως τα ζευγάρια περνούν τη δική τους κρίση, έτσι και οι χώρες της Ε.Ε. περνούν σήμερα τις δικές τους δυσκολίες. Καλοί οι αριθμοί, αλλά δεν θα πρέπει να αποτελούν προτεραιότητα. Πάνω απ’ όλα θα πρέπει να είναι οι ανθρώπινες σχέσεις και αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα της ταινίας που έχει συζητηθεί έντονα στο εξωτερικό», λέει στο «ΘΕΜΑ» ο ηθοποιός που ερμήνευσε τον «τεμπέλη» Ελληνα, ένα από τα στερεότυπα για το πώς μας βλέπουν σήμερα οι ξένοι. «Πρόκειται για ένα στερεότυπο που δημιούργησαν τα ΜΜΕ στο εξωτερικό. Οι Ελληνες είναι από τους πλέον εργατικούς λαούς στην Ευρώπη, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία. Ολα τα άλλα λέγονται εκ του πονηρού. Οσον αφορά στον τεμπέλη Γκρέκο της ταινίας, σαφώς και δεν έχει στόχο να προσβάλλει τους Ελληνες, αλλά να κάνει χιούμορ», συμπληρώνει ο κ. Αλεξίου.



Το «ΘΕΜΑ» τον συνάντησε στην πλατεία Συντάγματος, λίγο πριν παραχωρήσει  συνέντευξη σε ολλανδικό κανάλι, όπου μεταξύ άλλων του ζητήθηκε να σχολιάσει  την επίσκεψη Μέρκελ στην Ελλάδα και  τις δυναμικές αντιδράσεις των  Ελλήνων. «Στην Ελλάδα έχουμε δημοκρατία. Ο καθένας μπορεί να διαδηλώσει και να εκφράσει ελεύθερα και όπως θέλει την άποψή του, χωρίς βία, όμως, γιατί δεν επιλύει προβλήματα. Εξήγησα στο ολλανδικό κανάλι πως οι Ελληνες, ως μεσογειακοί, είμαστε επαναστάτες, θερμόαιμοι και με ταπεραμέντο ακόμη και στους τρόπους που επιλέγουμε να διαμαρτυρηθούμε», επισήμανε.

Ο κ. Αλεξίου βρέθηκε στο Λονδίνο  για σπουδές πάνω στην εργοθεραπεία, έπειτα από υποτροφία, αλλά τελικά τον  κέρδισε το θέατρο, σπουδάζοντας υποκριτική και παρακολουθώντας σχετικά σεμινάρια. Συμμετείχε σε θεατρικές παραστάσεις και ξένες κινηματογραφικές ταινίες καθώς και σε βιντεοκλίπ και διαφημίσεις στη βρετανική TV.

Συνάδελφοι, φίλοι και γνωστοί  συχνά των ρωτούν για την κατάσταση  που επικρατεί στη χώρα μας. «Με εκνευρίζει που συνεχώς ασχολούνται με την Ελλάδα. Είναι αποτέλεσμα των όσων εσκεμμένα μετέδιδαν όλο το προηγούμενο διάστημα τα ΜΜΕ για τη χώρα μας και τους Ελληνες. Προσπαθώ να τους εξηγήσω πως παρά τα προβλήματα και τις δυσκολίες, ο ήλιος εξακολουθεί να είναι λαμπερός και ζεστός όπως πάντα στην Ελλάδα», λέει.

Στη μικρού μήκους ταινία «Ενας πολύ ευρωπαϊκός χωρισμός», ο Βρετανός σκηνοθέτης κ. Ντέναμ επιχειρεί με επιτυχία να παρουσιάσει την οικονομική κρίση στην Ελλάδα και τις σχέσεις της χώρας μας, κυρίως με τη Γερμανία, μέσω ενός… ελληνογερμανικού γάμου. Βασικοί ήρωες είναι ένας Ελληνας, ονόματι Γκρέκο, ο οποίος  περνάει τη μέρα του ξαπλωμένος στον καναπέ, και η Γερμανίδα σύζυγός του Ζερμέν (Φλερ Πόαντ), αυστηρή και έξω φρενών με την ανεύθυνη συμπεριφορά του άντρα της, ο οποίος κρύβει στο σπίτι λογαριασμούς που δεν έχουν καν ανοιχτεί.

Στον καβγά του ανδρόγυνου, που  είναι παντρεμένοι 10 χρόνια, θα μπουν  ανάμεσα δύο γείτονες, μια Ισπανίδα και ένας Αγγλος, οι οποίοι θα προσπαθήσουν να εκτονώσουν ή να χειροτερέψουν την κρίση. «Την αγαπάς ακόμη;», ρωτάει η Ισπανίδα τον Γκρέκο. Εκείνος αναπολεί τις στιγμές του γάμου τους και όσα έζησαν μαζί και λέει ότι η Ζερμέν και η οικογένειά της είναι καταπιεστικοί και πως ακόμη και τους όρκους του γάμου τους τούς έγραψε η μητέρα της.

«Μήπως  θα είσαι καλύτερα χωρίς αυτόν;», λέει ο Αγγλος στη Ζερμέν, προσπαθώντας να σπείρει διχόνοια στο ζευγάρι, κι εκείνη του είπε πως ο πατέρας  του Γκρέκο ήταν παλαιών αρχών  και αυστηρός, κι έτσι ο άνδρας της  ένιωσε την ανάγκη να επαναστατήσει.

Είναι το πρώτο σκηνοθετικό εγχείρημα  του Βρετανού σκηνοθέτη, ο οποίος παράτησε μια σίγουρη θέση σε γνωστή τράπεζα του Λονδίνου για να ασχοληθεί  αρχικά με τη δημοσιογραφία  και  μετά με τη σκηνοθεσία.

Τα  περισσότερα views της ταινίας στο YouTube προέρχονται από την Ελλάδα, τη Γερμανία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά και το ποσοστό επισκεπτών από τις ΗΠΑ αγγίζει τις τελευταίες ημέρες το 20%. Αναφορές στην ταινία έγιναν σε πολλά διεθνή δίκτυα, ακόμη και στη Ρωσία, ενώ το επόμενο διάστημα ετοιμάζεται και το «Α Very European Break Up 2». Παράλληλα, υπάρχει ενδιαφέρον από εταιρεία παραγωγής να χρηματοδοτήσει ένα αντίστοιχο τηλεοπτικό σίριαλ που θα μπορούσε να εξελιχτεί σε ευρωπαϊκά «Φιλαράκια».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης