Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Ο «χαμένος» Μιχαήλ Άγγελος
Ο «χαμένος» Μιχαήλ Άγγελος
Ανακαλύφθηκε πίνακας χρόνια κρυμμένος πίσω από μια πολυθρόνα, μισοτελειωμένος αλλά ίσως από τα πιο σημαντικά έργα του Ιταλού ζωγράφου Μιχαήλ Άγγελου.
Μπορεί το Buffalo της Αμερικής να μην είναι διάσημο για τις ρομαντικές πλατείες και τα μπαρόκ σιντριβάνια, έχει όμως κάτι που ακόμα και η Ρώμη θα ζήλευε. Αυτό είναι ένας πίνακας, χρόνια κρυμμένος πίσω από μια πολυθρόνα, μισοτελειωμένος αλλά ίσως από τα πιο σημαντικά έργα του Ιταλού ζωγράφου Μιχαήλ Άγγελου.
Ο πίνακας απεικονίζει την Παναγία η οποία κρατάει στην αγκαλιά της το σώμα του σταυρωμένου Ιησού Χριστού. Δεν είναι κρεμασμένος σε κάποιο μουσείο, μιας και ανακαλύφθηκε πρόσφατα από την οικογένεια Kober κρυμμένος στο πίσω μέρος της πολυθρόνας του σπιτιού τους. Το έργο θυμίζει άλλους πίνακες του Μιχαήλ Άγγελου οι οποίοι εκτίθενται στο Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και το κόστος του θα μπορούσε να φτάσει ακόμα και τα 300 εκατ. δολάρια.
Η αναζήτηση για την ταυτότητα του πίνακα ξεκίνησε από το 2003 όταν ο πατέρας της οικογένειας Martin Kober, συνταξιούχος αεροπόρος, πίστεψε πως αυτός ο πίνακας θα μπορούσε να αποτελέσει το μεγαλύτερο έργο τέχνης του αιώνα. Για αυτό το λόγο, απευθύνθηκε σε έναν ειδικό για τους πίνακες του Μιχαήλ Άγγελου στην Ιταλία, τον Antonio Forcellino.
Ο Antonio Forcellino στην αρχή ήταν δύσπιστος ότι θα μπορούσε αυτός ο πίνακας των 19x25 εκατοστών να είναι «Μιχαήλ Άγγελος». Ύστερα, όμως, από χρόνια μελέτης του πίνακα και αφού προηγήθηκε ανάλυση με ακτίνες Χ, ο Antonio Forcellino είναι πλέον πεπεισμένος ότι πρόκειται για ένα αληθινό δημιούργημα του Μιχαήλ Άγγελου, ενός από τους μεγαλύτερους καλλιτέχνες του 16ου αιώνα.
Ο Μιχαήλ Άγγελος πιστεύεται ότι δημιούργησε αυτό τον πίνακα γύρω στα 1545 σαν δώρο για κάποιον φίλο. Στην συνέχεια πέρασε από την κατοχή δυο καθολικών Καρδιναλίων πριν καταλήξει στα χέρια μιας βαρόνης από την Γερμανία. Εκείνη με την σειρά της τον κληροδότησε στην αδελφή του προπάππου του κυρίου Kober. Το έργο αυτή τη στιγμή φυλάσσεται σε θυρίδα τράπεζας.
Ο πίνακας απεικονίζει την Παναγία η οποία κρατάει στην αγκαλιά της το σώμα του σταυρωμένου Ιησού Χριστού. Δεν είναι κρεμασμένος σε κάποιο μουσείο, μιας και ανακαλύφθηκε πρόσφατα από την οικογένεια Kober κρυμμένος στο πίσω μέρος της πολυθρόνας του σπιτιού τους. Το έργο θυμίζει άλλους πίνακες του Μιχαήλ Άγγελου οι οποίοι εκτίθενται στο Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και το κόστος του θα μπορούσε να φτάσει ακόμα και τα 300 εκατ. δολάρια.
Η αναζήτηση για την ταυτότητα του πίνακα ξεκίνησε από το 2003 όταν ο πατέρας της οικογένειας Martin Kober, συνταξιούχος αεροπόρος, πίστεψε πως αυτός ο πίνακας θα μπορούσε να αποτελέσει το μεγαλύτερο έργο τέχνης του αιώνα. Για αυτό το λόγο, απευθύνθηκε σε έναν ειδικό για τους πίνακες του Μιχαήλ Άγγελου στην Ιταλία, τον Antonio Forcellino.
Ο Antonio Forcellino στην αρχή ήταν δύσπιστος ότι θα μπορούσε αυτός ο πίνακας των 19x25 εκατοστών να είναι «Μιχαήλ Άγγελος». Ύστερα, όμως, από χρόνια μελέτης του πίνακα και αφού προηγήθηκε ανάλυση με ακτίνες Χ, ο Antonio Forcellino είναι πλέον πεπεισμένος ότι πρόκειται για ένα αληθινό δημιούργημα του Μιχαήλ Άγγελου, ενός από τους μεγαλύτερους καλλιτέχνες του 16ου αιώνα.
Ο Μιχαήλ Άγγελος πιστεύεται ότι δημιούργησε αυτό τον πίνακα γύρω στα 1545 σαν δώρο για κάποιον φίλο. Στην συνέχεια πέρασε από την κατοχή δυο καθολικών Καρδιναλίων πριν καταλήξει στα χέρια μιας βαρόνης από την Γερμανία. Εκείνη με την σειρά της τον κληροδότησε στην αδελφή του προπάππου του κυρίου Kober. Το έργο αυτή τη στιγμή φυλάσσεται σε θυρίδα τράπεζας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα