Mε άρωμα… Μαμάς

mam03

Η εταιρεία Mamas’ Flavours διοργανώνει γαστρονομικά τουρ στην Πελοπόννησο με επίκεντρο την Καλαμάτα

Γνώρισα τη Μαρία Μοναστηριώτη σε μια μάζωξη του People’s Trust του Ιδρύματος Αθανασίου Λασκαρίδη, που στηρίζει τη νέα και την νεανική επιχειρηματικότητα που με τον ένα ή άλλο τρόπο στηρίζει και στηρίζεται στην καινοτομία.

Μου μίλησε για το «εν τη γενέσει του» τότε project “Mama’s Flavours” με ενθουσιασμό και αισιοδοξία. Σήμερα, λίγους μήνες μετά, η πλατφόρμα κρατήσεων είναι πια στον αέρα και η Μαρία με την ομάδα της έχουν αρχίσει να πραγματοποιούν γαστρονομικές περιηγήσεις με επίκεντρο της Μεσσηνία για ταξιδιώτες -κυρίως από το εξωτερικό- που επισκέπτονται την Πελοπόννησο.

«Το 2014 παρακολουθούσα μία εκπομπή στην τηλεόραση για το πώς κάποια ιδιαίτερα τοπικά προϊόντα παράγονταν σε ένα απομακρυσμένο χωριό στη βόρεια Ελλάδα και άρχισα να αναρωτιέμαι πώς αυτή η ιστορία μπορεί να αποτελέσει μέρος της ελληνικής φιλοξενίας», διηγείται η Μαρία, η οποία δεν είχε κεφάλαιο στην άκρη για μια τέτοια επένδυση. Ήταν σίγουρη όμως πως οι καλύτεροι πρέσβεις αυτής της πλούσιας γαστρονομίας είναι οι Ελληνίδες που ζουν στα χωριά, συνεχίζουν να τηρούν και να εξελίσσουν τις τοπικές παραδόσεις, γνωρίζουν καλύτερα από όλους τα προϊόντα του τόπου τους και πάνω από όλα φέρουν την γαστρονομική παράδοση ως βίωμα.



«Ένα βήμα τη φορά και καλή ομάδα», λέει η Μαρία για το πώς έφτασε σήμερα η ιδέα να γίνει μια Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση και πλατφόρμα υπηρεσιών που αναπτύσσεται στον τουρισμό εμπειρίας. «Η αρχική ιδέα ήταν η δημιουργία ενός e-shop το οποίο θα περιλάμβανε όλους τους Γυναικείους Συνεταιρισμούς με τα προϊόντα τους. Στην πορεία όμως δημιούργησα μία δυνατή ομάδα από επαγγελματίες συνεργάτες οι οποίοι αγαπάμε την ελληνική γαστρονομία και επιθυμούμε να την προβάλουμε σε όλες τις μορφές της», συνεχίζει η Μαρία αναφερόμενη στην εξέλιξη της ιδέας: «στις συνεχείς «ζυμώσεις» μέσα στην ομάδα, το ερώτημα παρέμενε ένα: πώς θα μεταφέρουμε την αυθεντική εμπειρία των ελληνικών προϊόντων και της παραγωγής τους στον επισκέπτη. Η απάντηση που δώσαμε είναι η Mama’s Flavours».

Η Mama’s Flavours είναι μια επιχείρηση που σχεδιάζει γαστρονομικές περιηγήσεις και φέρνει σε επαφή τον επισκέπτη με την «Ελληνίδα μαμά» που συνεχίζει να ζει στα χωριά και δραστηριοποιείται στην παραγωγή και τυποποίηση προϊόντων από τη γη. Οι περιηγήσεις απευθύνονται κυρίως σε ξένους ταξιδιώτες με γαστρονομικό και αγροτουριστικό ενδιαφέρον που ταξιδεύουν στην Πελοπόννησο και αναζητούν εναλλακτικού τύπου δραστηριότητες στη φύση απολαμβάνοντας την αυθεντική Ελληνική Φιλοξενία.

mam04_2


Οι δραστηριότητες/εμπειρίες που προτείνει η πλατφόρμα είναι μαθήματα μαγειρικής, επισκέψεις σε αγροτουριστικές μονάδες και γυναικείους συνεταιρισμούς, γευσιγνωσίες τοπικών προϊόντων, ελαιολάδου και κρασιού, επισκέψεις σε μουσεία με θέμα την ελληνική γαστρονομία και ξεναγήσεις και περιπάτους σε μικρά ελληνικά χωριά. «Το ταξίδι δεν είναι άλλωστε γεύσεις; Πώς είναι δυνατόν κάποιος να ταξιδέψει στην Πελοπόννησο και να μη γευτεί το ελαιόλαδο από την κορωνέικη ποικιλία ή τη μαυρολιά; Τις τοπικές ποικιλίες κρασιού από το οροπέδιο της Μαντινείας ή το φιλέρι από την Τριφυλία; Πώς νοείται η φιλοξενία χωρίς λαλάγγια και πετιμέζι;», συμπληρώνει η Μαρία.

«Πρώτο βήμα μας είναι να δικτυωθούμε με τοπικούς επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του τουρισμού με έδρα κυρίως τη Μεσσηνία, από όπου ξεκινούν οι περιηγήσεις μας, με παρόχους τουριστικών δραστηριοτήτων, ξενοδόχους και ιδιοκτήτες καταλυμάτων, καθώς και ταξιδιωτικά πρακτορεία. Σε δεύτερη φάση, σκοπός μας είναι να συστήσουμε τις υπηρεσίες μας σε πρακτορεία του εξωτερικού», υπογραμμίζει με την πεποίθηση ότι αποτελεί κοινό στόχο όλων η ανάπτυξη βιωματικών δραστηριοτήτων υψηλής ποιότητας που θα παρατείνουν τη διαμονή του επισκέπτη, θα προσθέσουν αξία και αυθεντικότητα στο ταξίδι του και θα αναδείξουν την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό για εκλεπτυσμένους ταξιδιώτες όλο το χρόνο.
Δείτε περισσότερα στη σελίδα http://www.mamasflavours.gr/

mam02
mam03




ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

mhdd_arthros

Δύο χρόνια μετά την πρώτη παρουσίασή της στο Εθνικό Θέατρο της Χάγης η «Μήδεια» του Ευρυπίδη, στη σπουδαία μετάφραση του Γιώργου Χειμωνά και μέσα από τη σκηνοθετική ματιά του Δημήτρη Γεωργαλά, παρουσιάζεται από τις 20 Ιουνίου και για έντεκα μόνο παραστάσεις στον ιδιαίτερο χώρο του εγκαταλελειμμένου ξενοδοχείου «Μπάγκειον» στην Ομόνοια.

Α-Φ Καβαλιεράτου

gcycew

Θα πιστεύατε ποτέ ότι μια ξανθιά μπύρα - μια αφιλτράριστη lager με φρουτώδη αρώματα, γεμάτο σώμα και ήπια πικρή επίγευση- ότι θα μπορούσε να συνοδεύσει μια παραδοσιακά ομελέτα με καρολάδες; Και όμως, η απάντηση είναι «Ναι».

flogero01

Η χειροποίητη ετικέτα με τις αριθμημένες φιάλες, ο συλλεκτικός χαρακτήρας (1517 φιάλες όλη η παραγωγή) και ο τρόπος διάθεσης του δίνει στο Φλογερό του 2015 μια ξεχωριστή θέση στο γευστικό χάρτη των οινόφιλων.

xaplostra_main01

Πόσο στοιχίζει μια ξαπλώστρα με τα συνοδευτικά της – από μια ομπρέλα για σκιά στον ήλιο αλλά και εμφιαλωμένο νερό, καφέδες, ελαφρά γεύματα και πετσέτες θαλάσσης; Εξαρτάται από την τοποθεσία, την ημέρα (καθημερινές ή Σαββατοκύριακα) και την περίοδο.

13
act4greece

Η μια καμπάνια αφορά την αναβίωση του κήπου- παιδικής χαράς της Ακροπόλεως και η δεύτερη καμπάνια αφορά την συντήρηση και αναβάθμιση των υποδομών του Ολύμπιον, ένα κτήριο της Θεσσαλονίκης συνδεδεμένο με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου

xatzidakis

Η σχέση του Μάνου Χατζιδάκι με την Αθήνα φανερώνεται μέσα από τα τραγούδια του – από τον «Ιλισσό» της δεκαετίας του ΄50 μέχρι τα «Νυχτερινά Αγάλματα» της δεκαετίας του ΄80- και αποτελεί μια ζωντανή πηγή διαρκούς τροφοδοσίας της ευαισθησίας των νεότερων γενιών.

sxizakis

Η Ελένη – εγκαταλελειμμένη από τον σύζυγο της -παίρνει την απόφαση να κατέβει με τα παιδιά της στην Αθήνα σε ένα συγγενικό της σπίτι και να ξεκινήσει μια νέα ζωή. Το τι θα συμβεί μας το αποκαλύπτουν στο μυθιστόρημα τους οι δύο συγγραφείς του: Η Εύα Μαθιουδάκη και ο Κωστής Σχιζάκης.

40025988_10155575826396361_1128583183365832704_n

Με το Datsun στο μπλουζάκι και τα σύνεργα του ελληνικού καφέ στα αυτιά … Σωστά διαβάζετε οι εκπρόσωποι του σύγχρονου ελληνικού design εμπνέονται από τις εμβληματικές εικόνες του ελληνικού καλοκαιριού σχεδιάζουν και δημιουργούν από t-shirts μέχρι σκουλαρίκια!

1