Mε άρωμα… Μαμάς
Mε άρωμα… Μαμάς
Η εταιρεία Mamas’ Flavours διοργανώνει γαστρονομικά τουρ στην Πελοπόννησο με επίκεντρο την Καλαμάτα
Γνώρισα τη Μαρία Μοναστηριώτη σε μια μάζωξη του People’s Trust του Ιδρύματος Αθανασίου Λασκαρίδη, που στηρίζει τη νέα και την νεανική επιχειρηματικότητα που με τον ένα ή άλλο τρόπο στηρίζει και στηρίζεται στην καινοτομία.
Μου μίλησε για το «εν τη γενέσει του» τότε project “Mama’s Flavours” με ενθουσιασμό και αισιοδοξία. Σήμερα, λίγους μήνες μετά, η πλατφόρμα κρατήσεων είναι πια στον αέρα και η Μαρία με την ομάδα της έχουν αρχίσει να πραγματοποιούν γαστρονομικές περιηγήσεις με επίκεντρο της Μεσσηνία για ταξιδιώτες -κυρίως από το εξωτερικό- που επισκέπτονται την Πελοπόννησο.
«Το 2014 παρακολουθούσα μία εκπομπή στην τηλεόραση για το πώς κάποια ιδιαίτερα τοπικά προϊόντα παράγονταν σε ένα απομακρυσμένο χωριό στη βόρεια Ελλάδα και άρχισα να αναρωτιέμαι πώς αυτή η ιστορία μπορεί να αποτελέσει μέρος της ελληνικής φιλοξενίας», διηγείται η Μαρία, η οποία δεν είχε κεφάλαιο στην άκρη για μια τέτοια επένδυση. Ήταν σίγουρη όμως πως οι καλύτεροι πρέσβεις αυτής της πλούσιας γαστρονομίας είναι οι Ελληνίδες που ζουν στα χωριά, συνεχίζουν να τηρούν και να εξελίσσουν τις τοπικές παραδόσεις, γνωρίζουν καλύτερα από όλους τα προϊόντα του τόπου τους και πάνω από όλα φέρουν την γαστρονομική παράδοση ως βίωμα.
«Ένα βήμα τη φορά και καλή ομάδα», λέει η Μαρία για το πώς έφτασε σήμερα η ιδέα να γίνει μια Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση και πλατφόρμα υπηρεσιών που αναπτύσσεται στον τουρισμό εμπειρίας. «Η αρχική ιδέα ήταν η δημιουργία ενός e-shop το οποίο θα περιλάμβανε όλους τους Γυναικείους Συνεταιρισμούς με τα προϊόντα τους. Στην πορεία όμως δημιούργησα μία δυνατή ομάδα από επαγγελματίες συνεργάτες οι οποίοι αγαπάμε την ελληνική γαστρονομία και επιθυμούμε να την προβάλουμε σε όλες τις μορφές της», συνεχίζει η Μαρία αναφερόμενη στην εξέλιξη της ιδέας: «στις συνεχείς «ζυμώσεις» μέσα στην ομάδα, το ερώτημα παρέμενε ένα: πώς θα μεταφέρουμε την αυθεντική εμπειρία των ελληνικών προϊόντων και της παραγωγής τους στον επισκέπτη. Η απάντηση που δώσαμε είναι η Mama’s Flavours».
Η Mama’s Flavours είναι μια επιχείρηση που σχεδιάζει γαστρονομικές περιηγήσεις και φέρνει σε επαφή τον επισκέπτη με την «Ελληνίδα μαμά» που συνεχίζει να ζει στα χωριά και δραστηριοποιείται στην παραγωγή και τυποποίηση προϊόντων από τη γη. Οι περιηγήσεις απευθύνονται κυρίως σε ξένους ταξιδιώτες με γαστρονομικό και αγροτουριστικό ενδιαφέρον που ταξιδεύουν στην Πελοπόννησο και αναζητούν εναλλακτικού τύπου δραστηριότητες στη φύση απολαμβάνοντας την αυθεντική Ελληνική Φιλοξενία.
Οι δραστηριότητες/εμπειρίες που προτείνει η πλατφόρμα είναι μαθήματα μαγειρικής, επισκέψεις σε αγροτουριστικές μονάδες και γυναικείους συνεταιρισμούς, γευσιγνωσίες τοπικών προϊόντων, ελαιολάδου και κρασιού, επισκέψεις σε μουσεία με θέμα την ελληνική γαστρονομία και ξεναγήσεις και περιπάτους σε μικρά ελληνικά χωριά. «Το ταξίδι δεν είναι άλλωστε γεύσεις; Πώς είναι δυνατόν κάποιος να ταξιδέψει στην Πελοπόννησο και να μη γευτεί το ελαιόλαδο από την κορωνέικη ποικιλία ή τη μαυρολιά; Τις τοπικές ποικιλίες κρασιού από το οροπέδιο της Μαντινείας ή το φιλέρι από την Τριφυλία; Πώς νοείται η φιλοξενία χωρίς λαλάγγια και πετιμέζι;», συμπληρώνει η Μαρία.
«Πρώτο βήμα μας είναι να δικτυωθούμε με τοπικούς επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του τουρισμού με έδρα κυρίως τη Μεσσηνία, από όπου ξεκινούν οι περιηγήσεις μας, με παρόχους τουριστικών δραστηριοτήτων, ξενοδόχους και ιδιοκτήτες καταλυμάτων, καθώς και ταξιδιωτικά πρακτορεία. Σε δεύτερη φάση, σκοπός μας είναι να συστήσουμε τις υπηρεσίες μας σε πρακτορεία του εξωτερικού», υπογραμμίζει με την πεποίθηση ότι αποτελεί κοινό στόχο όλων η ανάπτυξη βιωματικών δραστηριοτήτων υψηλής ποιότητας που θα παρατείνουν τη διαμονή του επισκέπτη, θα προσθέσουν αξία και αυθεντικότητα στο ταξίδι του και θα αναδείξουν την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό για εκλεπτυσμένους ταξιδιώτες όλο το χρόνο.
Δείτε περισσότερα στη σελίδα http://www.mamasflavours.gr/
Μου μίλησε για το «εν τη γενέσει του» τότε project “Mama’s Flavours” με ενθουσιασμό και αισιοδοξία. Σήμερα, λίγους μήνες μετά, η πλατφόρμα κρατήσεων είναι πια στον αέρα και η Μαρία με την ομάδα της έχουν αρχίσει να πραγματοποιούν γαστρονομικές περιηγήσεις με επίκεντρο της Μεσσηνία για ταξιδιώτες -κυρίως από το εξωτερικό- που επισκέπτονται την Πελοπόννησο.
«Το 2014 παρακολουθούσα μία εκπομπή στην τηλεόραση για το πώς κάποια ιδιαίτερα τοπικά προϊόντα παράγονταν σε ένα απομακρυσμένο χωριό στη βόρεια Ελλάδα και άρχισα να αναρωτιέμαι πώς αυτή η ιστορία μπορεί να αποτελέσει μέρος της ελληνικής φιλοξενίας», διηγείται η Μαρία, η οποία δεν είχε κεφάλαιο στην άκρη για μια τέτοια επένδυση. Ήταν σίγουρη όμως πως οι καλύτεροι πρέσβεις αυτής της πλούσιας γαστρονομίας είναι οι Ελληνίδες που ζουν στα χωριά, συνεχίζουν να τηρούν και να εξελίσσουν τις τοπικές παραδόσεις, γνωρίζουν καλύτερα από όλους τα προϊόντα του τόπου τους και πάνω από όλα φέρουν την γαστρονομική παράδοση ως βίωμα.
«Ένα βήμα τη φορά και καλή ομάδα», λέει η Μαρία για το πώς έφτασε σήμερα η ιδέα να γίνει μια Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση και πλατφόρμα υπηρεσιών που αναπτύσσεται στον τουρισμό εμπειρίας. «Η αρχική ιδέα ήταν η δημιουργία ενός e-shop το οποίο θα περιλάμβανε όλους τους Γυναικείους Συνεταιρισμούς με τα προϊόντα τους. Στην πορεία όμως δημιούργησα μία δυνατή ομάδα από επαγγελματίες συνεργάτες οι οποίοι αγαπάμε την ελληνική γαστρονομία και επιθυμούμε να την προβάλουμε σε όλες τις μορφές της», συνεχίζει η Μαρία αναφερόμενη στην εξέλιξη της ιδέας: «στις συνεχείς «ζυμώσεις» μέσα στην ομάδα, το ερώτημα παρέμενε ένα: πώς θα μεταφέρουμε την αυθεντική εμπειρία των ελληνικών προϊόντων και της παραγωγής τους στον επισκέπτη. Η απάντηση που δώσαμε είναι η Mama’s Flavours».
Η Mama’s Flavours είναι μια επιχείρηση που σχεδιάζει γαστρονομικές περιηγήσεις και φέρνει σε επαφή τον επισκέπτη με την «Ελληνίδα μαμά» που συνεχίζει να ζει στα χωριά και δραστηριοποιείται στην παραγωγή και τυποποίηση προϊόντων από τη γη. Οι περιηγήσεις απευθύνονται κυρίως σε ξένους ταξιδιώτες με γαστρονομικό και αγροτουριστικό ενδιαφέρον που ταξιδεύουν στην Πελοπόννησο και αναζητούν εναλλακτικού τύπου δραστηριότητες στη φύση απολαμβάνοντας την αυθεντική Ελληνική Φιλοξενία.
Οι δραστηριότητες/εμπειρίες που προτείνει η πλατφόρμα είναι μαθήματα μαγειρικής, επισκέψεις σε αγροτουριστικές μονάδες και γυναικείους συνεταιρισμούς, γευσιγνωσίες τοπικών προϊόντων, ελαιολάδου και κρασιού, επισκέψεις σε μουσεία με θέμα την ελληνική γαστρονομία και ξεναγήσεις και περιπάτους σε μικρά ελληνικά χωριά. «Το ταξίδι δεν είναι άλλωστε γεύσεις; Πώς είναι δυνατόν κάποιος να ταξιδέψει στην Πελοπόννησο και να μη γευτεί το ελαιόλαδο από την κορωνέικη ποικιλία ή τη μαυρολιά; Τις τοπικές ποικιλίες κρασιού από το οροπέδιο της Μαντινείας ή το φιλέρι από την Τριφυλία; Πώς νοείται η φιλοξενία χωρίς λαλάγγια και πετιμέζι;», συμπληρώνει η Μαρία.
«Πρώτο βήμα μας είναι να δικτυωθούμε με τοπικούς επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του τουρισμού με έδρα κυρίως τη Μεσσηνία, από όπου ξεκινούν οι περιηγήσεις μας, με παρόχους τουριστικών δραστηριοτήτων, ξενοδόχους και ιδιοκτήτες καταλυμάτων, καθώς και ταξιδιωτικά πρακτορεία. Σε δεύτερη φάση, σκοπός μας είναι να συστήσουμε τις υπηρεσίες μας σε πρακτορεία του εξωτερικού», υπογραμμίζει με την πεποίθηση ότι αποτελεί κοινό στόχο όλων η ανάπτυξη βιωματικών δραστηριοτήτων υψηλής ποιότητας που θα παρατείνουν τη διαμονή του επισκέπτη, θα προσθέσουν αξία και αυθεντικότητα στο ταξίδι του και θα αναδείξουν την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό για εκλεπτυσμένους ταξιδιώτες όλο το χρόνο.
Δείτε περισσότερα στη σελίδα http://www.mamasflavours.gr/
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα