LIVE

Κορωνοϊός

H επόμενη γενιά των Porsche 718 Cayman/Boxster θα έχει υβριδική και ηλεκτρική έκδοση

porsche-718_100683693_h4543

Σε φάση εξέλιξης βρίσκονται οι ηλεκτρικές και υβριδικές εκδόσεις των Porsche Cayman και Boxster που αναμένονται να κυκλοφορήσουν το 2022.

Δεν είναι λίγες οι συζητήσεις σχετικά με το μέλλον των μικρών μοντέλων της Porsche στις οποίες γίνεται λόγος για την ένταξη των Cayman και Boxster στη γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της Porsche μαζί με την Taycan και την Τaycan Sports Turismo. Πάντως οι τελευταίες επίσημες πληροφορίες από τους κύκλους της εταιρίας επιβεβαιώνουν και την εξέλιξη υβριδικών εκδόσεων στην τρέχουσα πλατφόρμα των δύο μοντέλων.

Η απόφαση για την παράλληλη παρουσία τόσο υβριδικών όσο και ηλεκτρικής έκδοσης φαίνεται πως βασίζεται στα συμπεράσματα πρόσφατης εσωτερικής μελέτης τα οποία καταλήγουν στο συμπέρασμα πως η τεχνολογία των μπαταριών ιόντων-λιθίου δεν έχει φθάσει σε τέτοιο επίπεδο ώστε να επιτρέπει την επίτευξη μιας αυτονομίας που ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα χωρίς να υπάρξουν σημαντικές αλλαγές στην κεντρομήχανη αρχιτεκτονική των δύο μοντέλων.

Μεταξύ των σεναρίων που εξετάζονται αυτή τη στιγμή είναι η χρήση της νέας πλατφόρμας PPE για την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση των μελλοντικών 718 και παράλληλα την χρήση μιας αναβαθμισμένης εκδοχής της παρούσας πλατφόρμας της 718 για τα υβριδικά μοντέλα. Κάτι αντίστοιχο άλλωστε θα συμβεί και με την Macan.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι υβριδικές μονάδες των 718 θα βασίζονται σε αυτές που έχουν εξελιχθεί για την μεγαλύτερη 911 και κατά κύριο λόγο θα διαθέτουν ένα ηλεκτρικό σύστημα 48V με έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο PDK κιβώτιο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (3)

George

Ο μεγάλος ανταγωνιστής τους διαθέτει ήδη στην αγορά ανανεωμένο μοντέλο που φτάνει τα 600 χιλιόμετρα αυτονομία (κατά EPA μάλιστα κι όχι κατά WLTP που θα έδινε άλλο 20% περισσότερο), απλώς με καλύτερη αξιοποίηση της ενέργειας από τον κινητήρα κι αυτοί μιλάνε για 300 χλμ. και κεντρομήχανη (????) αρχιτεκτονική. Τι δουλειά έχει η κεντρομήχανη αρχιτεκτονική σε μια ηλεκτρική πλατφόρμα που έχει δική της αρχιτεκτονική, σχεδιασμένη από το μηδέν?

@

Το όνομα "Porsche" ήταν-είναι-ΘΑ ΕΙΝΑΙ για τα μεγάλα τζάκια.Ο ανταγωνιστής είναι απλά ένα μπάρμπεκιου.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης