Οδηγώντας το υβριδικό Toyota C-HR

Οδηγώντας το υβριδικό Toyota C-HR

Αρκετές φορές οι υποψήφιοι αγοραστές ενός υβριδικού αυτοκινήτου διστάζουν, καθώς αναρωτιούνται τι περιορισμούς μπορεί να ενέχει η χρήση του.

Είχαμε στα χέρια μας για εκτενή δοκιμή το υβριδικό Toyota C-HR. To Coupe High Rider προσφέρεται σε δυο εκδόσεις με υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.2lt απόδοσης 116PS και υβριδικό σύστημα απόδοσης 122PS. Το υβριδικό σύστημα συνδυάζει θερμικό κινητήρα βενζίνης 1.8lt απόδοσης 90PS και ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 53PS. Η συνολική απόδοση περιορίζεται (122PS) λόγω της φύσης του Toyota Hybrid Powertrain που δεν έχει σχεδιαστεί για βέλτιστη απόδοση αλλά για βέλτιστη κατανάλωση.

 Είναι το πιο εξελιγμένο σύστημα της
Toyota (4η γενιά), ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί σε θερμοδυναμικό κύκλο Atkinson και έχει χαμηλότερο βάρος - όγκο. Το πιο σημαντικό της υβριδικής αυτής μηχανής είναι ότι η απόδοσή της έχει φτάσει στο 40% είναι δηλαδή 7-8% πιο αποδοτική σε σχέση με τη βενζίνη. Αυτό λέει η θεωρία στην πράξη τα πράγματα δεν είναι έτσι. Στην πράξη μέσα στην πόλη η διαφορά είναι χαοτική ενώ στον αυτοκινητόδρομο μηδενίζεται.

  



 Οδηγήσαμε εντός πόλης για περισσότερα από 600km το υβριδικό C-HR. Χάρη στο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης CVT που έχει, η άνεση στις αστικές μετακινήσεις είναι μοναδική. Στο κέντρο της πόλης αλλά και στα μποτιλιαρίσματα το C-HR προσφέρει μια απαράμιλλη άνεση στον κάτοχό του. Ο θερμικός κινητήρας ενεργοποιείται μόνο όταν είναι απαραίτητο και παραμένει σε λειτουργία μέχρι το επόμενο φρενάρισμα ή ρολάρισμα.

 Η εξοικονόμηση καυσίμου και η άνεση που προσφέρει το C-HR εντός πόλης είναι ασυναγώνιστη. Είδαμε κατανάλωση περί των 4lt/100km ενώ κινηθήκαμε χωρίς καμία πίεση σε ώρες αιχμής απολαμβάνοντας την άνεση της ψηλής θέσης οδήγησης, της ηχομόνωσης της καμπίνας των επιβατών, και το πολύ αποτελεσματικό multimedia σύστημα. Κοντολογίς το υβριδικό CHR είναι μοναδικό για κάποιον που κινείται εντός πόλης.

Toyota-C-HR-2017-1280-be

 Βρεθήκαμε βιαστικοί στην Αττική Οδό με το Toyota C-HR. Πατώντας το γκάζι ο θόρυβος από το κιβώτιο CVT είναι έντονος. Έχοντας συζητήσει με τους μηχανικούς της Toyota το θέμα, ξέρω καλά ότι η άποψή τους είναι πως ο συγκεκριμένος θόρυβος δεικνύει και θυμίζει στον οδηγό την φιλοσοφία κατασκευής του υβριδικού αυτοκινήτου. Σου θυμίζει πως το υβριδικό C-HR φτιάχτηκε για να εξοικονομεί καύσιμο/ρύπους και όχι για να διανύει αποστάσεις με ταχύτητα.

Toyota-C-HR-2017-1600-6f

 Αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό να το κατανοήσει ο υποψήφιος αγοραστής του υβριδικού αυτοκινήτου. Προσοχή το C-HR μπορεί με άνεση να ταξιδέψει και εφόσον διατηρήσεις μια μέση ωριαία ταχύτητα σύννομη με τον ΚΟΚ συνεχίζει να προσφέρει άνεση και να εξοικονομεί καύσιμο. Αν όμως θες να πας γρήγορα στον προορισμό σου τα 1380kg με μόλις 122PS και οι ρυθμίσεις του υβριδικού συστήματος αποτελούν τροχοπέδη. Ο συνεχής δε θόρυβος από το κιβώτιο CVT θυμίζει έντονα το σκεπτικό που είχαν οι σχεδιαστές του C-HR. Εφόσον λοιπόν κινείστε κυρίως εκτός πόλης δείτε το βενζινοκίνητο C-HR. Αν κινείστε κυρίως εντός πόλης τότε το υβριδικό CHR είναι μοναδικό.

Τεχνικά χαρακτηριστικά:

Κινητήρας: 1798 cc
 Ισχύς: 122 PS στις 5200 rpm
Ροπή: 14.5kgm/3600 rpm, 16.6kgm ο ηλεκτροκινητήρας
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς Κιβώτιο: CVT
Τελική ταχύτητα: 170 km/h
 Επιτάχυνση 0-100km/h: 11,0 sec
Μεικτή κατανάλωση (lt/100 km): 5,5 (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 82 gr/km

Βάρος: 1.380 kg
 Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.360/1.795/1.555 mm
Χώρος αποσκευών: 377lt
Τέλη κυκλοφορίας: 0 €
 Τιμή: Από 24.700€

Δείτε Επίσης

Test: Mitsubishi Eclipse Cross

Η ιαπωνική φίρμα λανσάρει στη χώρα μας το Eclipse Cross. Δοκιμάζουμε το SUV μοντέλο της Mitsubishi και συμπληρώνουμε πάνω από 500 χιλιόμετρα μαζί του.

baic-ec-best-seller-1000

Το κινέζικο ηλεκτρικό BAIC EC είναι πλέον και επίσημα το πιο μοσχοπουλημένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παγκοσμίως για τους πρώτους δύο μήνες του 2018, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η αμερικάνικη εταιρία ανάλυσης Jato Dynamics.

Skoda-KodiaqCoupe

Για πρώτη φορά στην ιστορία του VW Group θα δούμε ένα coupe-SUV μοντέλο, στα πρότυπα προτάσεων όπως η BMW X4 και η Mercedes GLC-Coupe, με το νέο αυτοκίνητο να αποτελεί προνόμιο της Skoda και να βασίζεται πάνω στο μεσαίο SUV Kodiaq.

Δοκιμή: Volvo XC40 D4

Δοκιμάζουμε το νέο XC40 σε εθνική και επαρχιακό δίκτυο, στην ισχυρότερη diesel έκδοσή του, η οποία συνδυάζεται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση.

mercedesa-classcoupe

Η νέα γενιά της Mercedes A-Class έδωσε το ερέθισμα σε ανεξάρτητους σχεδιαστές, οι οποίοι μας παρουσιάζουν την άποψή τους σχετικά με μελλοντικές εκδόσεις του αυτοκινήτου. 

wedding_mesa3343

Εκτός του χρώματος στο αμάξωμα, έχει ανάγλυφα τα αρχιγράμματα των ονομάτων του Harry και της μέλλουσας συζύγου του, ενώ όταν οι πόρτες ανοίγουν, το φωτεινό στίγμα στο έδαφος δεν είναι το κλασσικό σήμα της εταιρείας αλλά η έκφραση Just Married...