Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
GP Μαλαισίας: Μπορεί κάποιος να κοντράρει τις Mercedes;
GP Μαλαισίας: Μπορεί κάποιος να κοντράρει τις Mercedes;
Τα ασημί βέλη έχουν κερδίσει 46 από τους 53 αγώνες στην υβριδική εποχή της F1. H πίστα της Σεπάνγκ έχει νέο ασφαλτοτάπητα που αλλάζει σε μεγάλο βαθμό τα δεδομένα. Πέρυσι εκεί είχε κερδίσει ο Φέτελ με Ferrari.
UPD:
Το μόνο κοινό στοιχείο που υπάρχει ανάμεσα στο Grand Prix της Μαλαισίας και τον προηγούμενο αγώνα στη Σιγκαπούρη είναι η υγρασία: Περίπου 80%. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία τροπικών καταιγίδων σχεδόν καθημερινά. Η απόσταση ανάμεσα στις δυο πίστες είναι μόνο 350km. Αυτή την εποχή βρέχει κάθε απόγευμα στη Μαλαισία ειδικά για τον αγώνα της Κυριακής προβλέπονται τροπικές καταιγίδες. Μπορεί ως ενδεχόμενο από τη μια πλευρά ν' ακούγεται ανακουφιστικό για πιλότους και μηχανικούς καθότι άνθρωποι και μηχανές υποφέρουν από τη ζέστη και την υγρασία όταν δε βρέχει, από την άλλη όμως είναι τρομακτικό εφόσον η ένταση της καταιγίδας είναι πολύ μεγάλη. H μέση θερμοκρασία αυτή την εποχή είναι 32 βαθμοί Κελσίου.
Θυμίζουμε ότι μια τέτοια καταιγίδα το 2009 οδήγησε σε διακοπή του αγώνα. Αυτό δεν εμπόδισε το Τζένσον Μπάτον να σημειώσει τότε την πρώτη και μοναδική του νίκη στη Σεπάνγκ με τα χρώματα της Brawn, σημερινής Mercedes. Ο Μπάτον εκείνη τη χρονιά κατέκτησε και το μοναδικό μέχρι σήμερα τίτλο στην καριέρα του. Αυτή τη Κυριακή θα αγωνιστεί με τη McLaren Honda έχοντας στο πλάι του τον Αλόνσο, ο Ισπανός γλυκοκοιτάζει την έξοδο και προχτές δε δίστασε να πει ότι αν οι αλλαγές του 2017 δεν βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητα στη F1 θα αποχωρήσει. Ο Μπάτον συμπληρώνει 300 GP στη Μαλαισία. Mόνο οι Σουμάχερ (306) και Μπαρικέλο (322) έχουν περισσότερα. Ο Ρόσμπεργκ είναι σε φόρμα με 3 σερί νίκες στους τελευταίους αγώνες, έχει φτάσει τις 7 φέτος και προηγείται με 8 βαθμούς διαφορά από το Χάμιλτον στην κούρσα του τίτλου ενώ απομένουν 150 βαθμοί να μοιραστούν σε 6 αγώνες ως το φινάλε του πρωταθλήματος.
Θυμίζουμε ότι μια τέτοια καταιγίδα το 2009 οδήγησε σε διακοπή του αγώνα. Αυτό δεν εμπόδισε το Τζένσον Μπάτον να σημειώσει τότε την πρώτη και μοναδική του νίκη στη Σεπάνγκ με τα χρώματα της Brawn, σημερινής Mercedes. Ο Μπάτον εκείνη τη χρονιά κατέκτησε και το μοναδικό μέχρι σήμερα τίτλο στην καριέρα του. Αυτή τη Κυριακή θα αγωνιστεί με τη McLaren Honda έχοντας στο πλάι του τον Αλόνσο, ο Ισπανός γλυκοκοιτάζει την έξοδο και προχτές δε δίστασε να πει ότι αν οι αλλαγές του 2017 δεν βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητα στη F1 θα αποχωρήσει. Ο Μπάτον συμπληρώνει 300 GP στη Μαλαισία. Mόνο οι Σουμάχερ (306) και Μπαρικέλο (322) έχουν περισσότερα. Ο Ρόσμπεργκ είναι σε φόρμα με 3 σερί νίκες στους τελευταίους αγώνες, έχει φτάσει τις 7 φέτος και προηγείται με 8 βαθμούς διαφορά από το Χάμιλτον στην κούρσα του τίτλου ενώ απομένουν 150 βαθμοί να μοιραστούν σε 6 αγώνες ως το φινάλε του πρωταθλήματος.
Ο Φέτελ είναι ο πολυνίκης (4 νίκες, 2010, 2011, 2013, 2015) στο συγκεκριμένο αγώνα που διεξάγεται ανελλιπώς από το 1999. Οι Σουμάχερ και Αλόνσο έχουν από 3 νίκες. Η νίκη του Αλόνσο το 2012 σε μια πίστα που στέγνωνε υπό την πίεση του Πέρεζ άφησε εποχή. Ο Ράικονεν έχει σημειώσει στη Μαλαισία την πρώτη νίκη της καριέρας του το 2003. Από τότε ακολούθησαν 19, η τελευταία το 2013 με τη Lotus στην Αυστραλία. Ο Ράικονεν έχει κερδίσει στη Σεπάνγκ και το 2008.
Εικόνα από τη σημερινή συνέντευξη Τύπου, διακρίνονται από αριστερά κάτω και κυκλικά: Νίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes), Τζένσον Μπάτον (McLaren), Φελίπε Μάσα (Williams), Δανιήλ Κβίατ (Toro Rosso), Νίκο Χούλκενμπεργκ (Force India), Εστέμπαν Οκόν (Manor) .
Η πίστα της Σεπάνγκ χαρακτηρίζεται από υψηλές ταχύτητες διέλευσης, παρατεταμένες καμπές και υψηλές θερμοκρασίες. Το 60% ενός γύρους διανύεται με τέρμα γκάζι. Αυτός είναι ένας από τους λόγους που επελέγησαν οι τρεις πιο σκληρές γόμες της Pirelli: (P Zero σκληρή με πορτοκαλί σιρίτι, P Zero μέση με άσπρο σιρίτι, P Zero μαλακή με κίτρινο σιρίτι). Είναι η πρώτη φορά μετά το Σίλβερστον που γίνεται αυτή η επιλογή. Επιπλέον για πρώτη φορά μετά τον Καναδά πρέπει υποχρεωτικά να χρησιμοποιηθεί στον αγώνα η πιο σκληρή από τις διαθέσιμες γόμες (υποχρεωτικά 2 από τα 13 σετ είναι σκληρής γόμας). Έχει στρωθεί νέος ασφαλτοτάπητας γι’ αυτό η πίστα έκλεισε τρεις μήνες νωρίτερα φέτος. Πιθανόν η τραχύτητα της ασφάλτου να είναι μειωμένη. Στο παρελθόν η υψηλή τραχύτητα υπήρξε ένα τυπικό χαρακτηριστικό της πίστας στη Σεπάνγκ.
Στη Μαλαισία θα είναι διαθέσιμες οι πιο σκληρές γόμες της Pirelli: Η σκληρή γόμα ξεχωρίζει από το πορτοκαλί χρώμα, η μέση γόμα έχει άσπρο χρώμα και η μαλακή γόμα έχει κίτρινο χρώμα.
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΓΟΜΕΣ
• Πορτοκαλί, σκληρή: Πρέπει να χρησιμοποιηθεί στον αγώνα καθώς όλοι πήραν υποχρεωτικά 2 σετ.
• Λευκή, μέση: Θα είναι το κλειδί για μια ευέλικτη στρατηγική που πολλές φορές έχει αποτέλεσμα στη Σεπάνγκ.
• Κίτρινη, μαλακή: Είναι μαλακή γόμα αλλά δουλεύει καλύτερα σε υψηλές θερμοκρασίες οπότε θα χρησιμοποιηθεί κατά κόρον στη Μαλαισία.
Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
• Η θερμοκρασία οδοστρώματος είναι πάντα υψηλή: Στην πραγματικότητα μπορείς να ψήσεις αυγό στην άσφαλτο.
• Στο παρελθόν η φθορά των ελαστικών και η πτώση απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης ήταν υψηλές και αυτό οδηγούσε σε αγώνα με πολλά πιτ στοπ.
• Η δυνατή βροχή είναι συχνό φαινόμενο στο Μαλαισιανό Grand Prix μάλιστα στο παρελθόν έχει οδηγήσει και σε κόκκινη σημαία. Λόγω βροχής η γόμα στρώνεται στην αγωνιστική γραμμή ξεπλένεται και αυτό επηρεάζει την βελτίωση του κρατήματος πίστας κατά τη διάρκεια του τριημέρου.
• Η πτώση απόδοσης των ελαστικών λόγω υπερθέρμανσης είναι σημαντικός παράγοντας λόγω υψηλών θερμοκρασιών σε ατμόσφαιρα και οδόστρωμα.
• Η Σεπάνγκ σα διαδρομή έχει πολλές διακυμάνσεις με γρήγορες καμπές που δημιουργούν μεγάλα πλευρικά φορτία.
• Η νέα επιφάνεια οδοστρώματος λογικά θα μειώσει τις ανομοιομορφίες.
• Το εμπρός αριστερά ελαστικό πιέζεται περισσότερο και αυτό περιορίζει τελικά την απόσταση που διανύει ο οδηγός μ’ ένα σετ.
ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ:
• Ο οδηγός της Ferrari, Σεμπάστιαν Φέτελ κέρδισε, ακολουθώντας στρατηγική 2 αλλαγών. Εκκίνησε με τη μέση γόμα, τη διατήρησε στην πρώτη αλλαγή στον 17ο γύρο και έβαλε τη σκληρή στον 37ο γύρο. Είδαμε θερμοκρασίες οδοστρώματος έως 56 βαθμούς Κελσίου.
• Καλύτερη εναλλακτική στρατηγική: Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton ακολούθησε στρατηγική τριών αλλαγών και τερμάτισε 2ος παρότι είχε εκκινήσει από την pole. O άλλος οδηγός της Mercedes που τερμάτισε 3ος έκανε επίσης τρεις αλλαγές.
Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Πωλ Χέμπερι σημείωσε μεταξύ άλλων: «Οι ακραίες θερμοκρασίες αποτελούν μια πραγματική δοκιμασία για τα ελαστικά. Η Μαλαισία δεν συγκρίνεται με τίποτα απ’ όσα αντιμετωπίζουμε στη χρονιά. Αυτό λόγω των πολύ υψηλών θερμοκρασιών σε συνδυασμό με τα υψηλά φορτία που αναπτύσσονται στις γρήγορες καμπές. Είναι άγνωστο για μας φέτος το οδόστρωμα καθώς είναι εντελώς νέο. Ο καιρός επίσης αλλάζει στιγμιαία και μπορεί η πίστα να μετατραπεί σε λίμνη από μια τροπική καταιγίδα. Όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα η Σεπάνγκ να αποτελεί ένα τριήμερο με μεγάλη ποικιλία. Είναι πολύ δύσκολο να προβλέψεις τη βελτίωση κρατήματος στην αγωνιστική γραμμή. Στο παρελθόν έχουμε δει πολλές αλλαγές ελαστικών και πιθανόν το ίδιο θα δούμε και φέτος από τους περισσότερους οδηγούς: Καθώς φέτος οι ομάδες έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε τρεις διαφορετικές γόμες υπάρχουν ακόμη περισσότερες επιλογές στρατηγικής».
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ;
• Υπάρχει νέο οδόστρωμα και νέο σύστημα απαγωγής νερού, νέα κέρμπ και ξανασχεδιασμένοι χώροι διαφυγής.
• Η Μαλαισία άλλαξε θέση στο ημερολόγιο φέτος καθώς μετακινήθηκε από το Μάρτιο στα τέλη Σεπτεμβρίου.
• Φέτος η δράση στην πίστα ξεκινά την Πέμπτη το απόγευμα με την πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών για το GP2.
Οι δυο πρωταγωνιστές στη μάχη του τίτλου – Λιούις Χάμιλτον και Νίκο Ρόσμπεργκ – έκαναν ελαφρά διαφορετικές επιλογές ελαστικών για τη Μαλαισία. Ο Χάμιλτον πήρε ένα παραπάνω σετ σκληρής γόμας ενώ ο Ρόσμπεργκ πήρε παραπάνω σετ μέσης γόμας.
Για τη Mercedes ο συγκεκριμένος αγώνας θεωρείται εντός έδρας καθότι πρόκειται για την έδρα του βασικού χορηγού της ομάδας της Petronas. Πρόκειται για εταιρεία πετρελαιοειδών με έδρα τη Μαλαισία που ουσιαστικά βρίσκεται πίσω από την κατασκευή της πίστας, τη λειτουργία της αλλά και το συμβόλαιο διοργάνωσης αγώνα F1. Μιλώντας σχετικά ο ισχυρός άντρας της Mercedes, Τότο Βολφ τόνισε: «Για μας θεωρείτε εντός έδρας αγώνας. Η PETRONAS στηρίζει τον αγώνα, το σπορ και την ομάδα μας για πολλά χρόνια. Αυτές τις μέρες όλη η ομάδα με το μεγαλύτερο βάρος να πέφτει στους οδηγούς θα έχουμε βαρυφορτωμένο πρόγραμμα προωθητικών ενεργειών. Όμως το πιο σημαντικό για μας είναι να πετύχουμε ένα καλό αποτέλεσμα».
Στην τηλεόραση!
Το GP της Μαλαισίας που διεξάγεται στις 10:00 ώρα Ελλάδος θα μεταδοθεί απευθείας από τον ΟΤΕ.
O Ρόσμπεργκ φωτογραφίζεται χτες βράδυ μπροστά στους Δίδυμους Πύργους της Κουάλα Λουμπούρ.
Εικόνα από τη σημερινή συνέντευξη Τύπου, διακρίνονται από αριστερά κάτω και κυκλικά: Νίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes), Τζένσον Μπάτον (McLaren), Φελίπε Μάσα (Williams), Δανιήλ Κβίατ (Toro Rosso), Νίκο Χούλκενμπεργκ (Force India), Εστέμπαν Οκόν (Manor) .
Η πίστα της Σεπάνγκ χαρακτηρίζεται από υψηλές ταχύτητες διέλευσης, παρατεταμένες καμπές και υψηλές θερμοκρασίες. Το 60% ενός γύρους διανύεται με τέρμα γκάζι. Αυτός είναι ένας από τους λόγους που επελέγησαν οι τρεις πιο σκληρές γόμες της Pirelli: (P Zero σκληρή με πορτοκαλί σιρίτι, P Zero μέση με άσπρο σιρίτι, P Zero μαλακή με κίτρινο σιρίτι). Είναι η πρώτη φορά μετά το Σίλβερστον που γίνεται αυτή η επιλογή. Επιπλέον για πρώτη φορά μετά τον Καναδά πρέπει υποχρεωτικά να χρησιμοποιηθεί στον αγώνα η πιο σκληρή από τις διαθέσιμες γόμες (υποχρεωτικά 2 από τα 13 σετ είναι σκληρής γόμας). Έχει στρωθεί νέος ασφαλτοτάπητας γι’ αυτό η πίστα έκλεισε τρεις μήνες νωρίτερα φέτος. Πιθανόν η τραχύτητα της ασφάλτου να είναι μειωμένη. Στο παρελθόν η υψηλή τραχύτητα υπήρξε ένα τυπικό χαρακτηριστικό της πίστας στη Σεπάνγκ.
Στη Μαλαισία θα είναι διαθέσιμες οι πιο σκληρές γόμες της Pirelli: Η σκληρή γόμα ξεχωρίζει από το πορτοκαλί χρώμα, η μέση γόμα έχει άσπρο χρώμα και η μαλακή γόμα έχει κίτρινο χρώμα.
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΓΟΜΕΣ
• Πορτοκαλί, σκληρή: Πρέπει να χρησιμοποιηθεί στον αγώνα καθώς όλοι πήραν υποχρεωτικά 2 σετ.
• Λευκή, μέση: Θα είναι το κλειδί για μια ευέλικτη στρατηγική που πολλές φορές έχει αποτέλεσμα στη Σεπάνγκ.
• Κίτρινη, μαλακή: Είναι μαλακή γόμα αλλά δουλεύει καλύτερα σε υψηλές θερμοκρασίες οπότε θα χρησιμοποιηθεί κατά κόρον στη Μαλαισία.
Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
• Η θερμοκρασία οδοστρώματος είναι πάντα υψηλή: Στην πραγματικότητα μπορείς να ψήσεις αυγό στην άσφαλτο.
• Στο παρελθόν η φθορά των ελαστικών και η πτώση απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης ήταν υψηλές και αυτό οδηγούσε σε αγώνα με πολλά πιτ στοπ.
• Η δυνατή βροχή είναι συχνό φαινόμενο στο Μαλαισιανό Grand Prix μάλιστα στο παρελθόν έχει οδηγήσει και σε κόκκινη σημαία. Λόγω βροχής η γόμα στρώνεται στην αγωνιστική γραμμή ξεπλένεται και αυτό επηρεάζει την βελτίωση του κρατήματος πίστας κατά τη διάρκεια του τριημέρου.
• Η πτώση απόδοσης των ελαστικών λόγω υπερθέρμανσης είναι σημαντικός παράγοντας λόγω υψηλών θερμοκρασιών σε ατμόσφαιρα και οδόστρωμα.
• Η Σεπάνγκ σα διαδρομή έχει πολλές διακυμάνσεις με γρήγορες καμπές που δημιουργούν μεγάλα πλευρικά φορτία.
• Η νέα επιφάνεια οδοστρώματος λογικά θα μειώσει τις ανομοιομορφίες.
• Το εμπρός αριστερά ελαστικό πιέζεται περισσότερο και αυτό περιορίζει τελικά την απόσταση που διανύει ο οδηγός μ’ ένα σετ.
ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ:
• Ο οδηγός της Ferrari, Σεμπάστιαν Φέτελ κέρδισε, ακολουθώντας στρατηγική 2 αλλαγών. Εκκίνησε με τη μέση γόμα, τη διατήρησε στην πρώτη αλλαγή στον 17ο γύρο και έβαλε τη σκληρή στον 37ο γύρο. Είδαμε θερμοκρασίες οδοστρώματος έως 56 βαθμούς Κελσίου.
• Καλύτερη εναλλακτική στρατηγική: Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton ακολούθησε στρατηγική τριών αλλαγών και τερμάτισε 2ος παρότι είχε εκκινήσει από την pole. O άλλος οδηγός της Mercedes που τερμάτισε 3ος έκανε επίσης τρεις αλλαγές.
Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Πωλ Χέμπερι σημείωσε μεταξύ άλλων: «Οι ακραίες θερμοκρασίες αποτελούν μια πραγματική δοκιμασία για τα ελαστικά. Η Μαλαισία δεν συγκρίνεται με τίποτα απ’ όσα αντιμετωπίζουμε στη χρονιά. Αυτό λόγω των πολύ υψηλών θερμοκρασιών σε συνδυασμό με τα υψηλά φορτία που αναπτύσσονται στις γρήγορες καμπές. Είναι άγνωστο για μας φέτος το οδόστρωμα καθώς είναι εντελώς νέο. Ο καιρός επίσης αλλάζει στιγμιαία και μπορεί η πίστα να μετατραπεί σε λίμνη από μια τροπική καταιγίδα. Όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα η Σεπάνγκ να αποτελεί ένα τριήμερο με μεγάλη ποικιλία. Είναι πολύ δύσκολο να προβλέψεις τη βελτίωση κρατήματος στην αγωνιστική γραμμή. Στο παρελθόν έχουμε δει πολλές αλλαγές ελαστικών και πιθανόν το ίδιο θα δούμε και φέτος από τους περισσότερους οδηγούς: Καθώς φέτος οι ομάδες έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε τρεις διαφορετικές γόμες υπάρχουν ακόμη περισσότερες επιλογές στρατηγικής».
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ;
• Υπάρχει νέο οδόστρωμα και νέο σύστημα απαγωγής νερού, νέα κέρμπ και ξανασχεδιασμένοι χώροι διαφυγής.
• Η Μαλαισία άλλαξε θέση στο ημερολόγιο φέτος καθώς μετακινήθηκε από το Μάρτιο στα τέλη Σεπτεμβρίου.
• Φέτος η δράση στην πίστα ξεκινά την Πέμπτη το απόγευμα με την πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών για το GP2.
Οι δυο πρωταγωνιστές στη μάχη του τίτλου – Λιούις Χάμιλτον και Νίκο Ρόσμπεργκ – έκαναν ελαφρά διαφορετικές επιλογές ελαστικών για τη Μαλαισία. Ο Χάμιλτον πήρε ένα παραπάνω σετ σκληρής γόμας ενώ ο Ρόσμπεργκ πήρε παραπάνω σετ μέσης γόμας.
Για τη Mercedes ο συγκεκριμένος αγώνας θεωρείται εντός έδρας καθότι πρόκειται για την έδρα του βασικού χορηγού της ομάδας της Petronas. Πρόκειται για εταιρεία πετρελαιοειδών με έδρα τη Μαλαισία που ουσιαστικά βρίσκεται πίσω από την κατασκευή της πίστας, τη λειτουργία της αλλά και το συμβόλαιο διοργάνωσης αγώνα F1. Μιλώντας σχετικά ο ισχυρός άντρας της Mercedes, Τότο Βολφ τόνισε: «Για μας θεωρείτε εντός έδρας αγώνας. Η PETRONAS στηρίζει τον αγώνα, το σπορ και την ομάδα μας για πολλά χρόνια. Αυτές τις μέρες όλη η ομάδα με το μεγαλύτερο βάρος να πέφτει στους οδηγούς θα έχουμε βαρυφορτωμένο πρόγραμμα προωθητικών ενεργειών. Όμως το πιο σημαντικό για μας είναι να πετύχουμε ένα καλό αποτέλεσμα».
Στην τηλεόραση!
Το GP της Μαλαισίας που διεξάγεται στις 10:00 ώρα Ελλάδος θα μεταδοθεί απευθείας από τον ΟΤΕ.
Σεπάνγκ, Κουάλα Λουμπούρ, Μαλαισία |
|
Μήκος γύρου: 5.543km |
Ρεκόρ γύρου: 1:34.223 Μοντόγια, Williams – BMW, 2004 |
Αριθμός γύρων: 56 |
Απόσταση: 310.408km |
Όριο ταχύτητας στο pit lane: 80km/h δοκιμές και αγώνα |
Αριθμός στροφών: 15 (5 αριστερές) |
Φρεναρίσματα: 8 (4 βίαια) |
O Ρόσμπεργκ φωτογραφίζεται χτες βράδυ μπροστά στους Δίδυμους Πύργους της Κουάλα Λουμπούρ.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα