Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Πήραμε τα βουνά... καλοκαιριάτικα!
Πήραμε τα βουνά... καλοκαιριάτικα!
Φτάσαμε στα 1600m υψόμετρο ενώ συμπληρώσαμε 5000km με το νέο πετρελαιοκίνητο Honda CRV 1.6lt/160PS με κόστος σε καύσιμο μόλις 350 ευρώ ή 7 ευρώ/100km αν προτιμάτε.
Όσοι γνωρίζουν από διακοπές και έχουν δυνατότητα επιλογής λένε: "Μάιο, Ιούνιο, Σεπτέμβρη, Οκτώβρη στη θάλασσα, Ιούλιο, Αύγουστο στο βουνό". Προφανώς οι επιταγές της σύγχρονης ζωής στις μεγαλουπόλεις δεν αφήνουν εύκολα τέτοια περιθώρια επιλογών όμως πιστέψτε μας είναι πολύ καλύτερο να κάνεις έναν ωραίο πρωινό περίπατο μέσα στο δάσος με 25 βαθμούς Κελσίου παρά να τσακώνεσαι στην παραλία για την τελευταία μισοσπασμένη ξαπλώστρα με 40 βαθμούς υπό σκιά, Αυγουστιάτικα. Για να μην μιλήσουμε για τις τιμές σε εστιατόρια και ξενοδοχεία όπου σ' ένα χειμερινό προορισμό είναι στο μισό απ' αυτές των παραθαλάσσιων. Υπάρχουν πισίνες και στο βουνό ενώ αν ντε και καλά... θάλασσα κατηφορίζεις μέχρι εκεί ξεκούραστα και οικονομικά χάρη στο CRV.
Το μεγάλο SUV της Honda στην έκδοση της δοκιμής μας φορά τον ολοκαίνουργιο πετρελαιοκινητήρα 1.6lt απόδοσης 160PS και το κυριότερο 35.7kgm ροπής σχεδόν από το ρελαντί. Πρόκειται για ένα σύνολο με δυο υπερτροφοδότες εν σειρά, ο πρώτος μεταβλητής γεωμετρίας δουλεύει στις χαμηλές στροφές, ο δεύτερος στις υψηλές ενώ στη μεσαία περιοχή δουλεύουν σε συνδυασμό. Το συνολικό αποτέλεσμα είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακό όχι μόνο όσον αφορά στην ομοιογένεια αλλά και όσον αφορά στην απόδοση. Μιλάμε για ένα πετρελαιοκινητήρα που έχει εφάμιλλη ισχύ και σχεδόν διπλάσια ροπή από αντίστοιχου κυβισμού υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες. Εδώ λοιπόν ισοφαρίζετε το σύνηθες πλεονέκτημα της βενζίνης, η απόδοση, ενώ παράλληλα παραμένουν τα πλεονεκτήματα του πετρελαίου: Ροπή και οικονομία καυσίμου.
Οδηγώντας το CRV σε κάθε είδους δρόμο, από Εθνική οδό, επαρχιακό δρόμο, ανάβαση
Το μεγάλο SUV της Honda στην έκδοση της δοκιμής μας φορά τον ολοκαίνουργιο πετρελαιοκινητήρα 1.6lt απόδοσης 160PS και το κυριότερο 35.7kgm ροπής σχεδόν από το ρελαντί. Πρόκειται για ένα σύνολο με δυο υπερτροφοδότες εν σειρά, ο πρώτος μεταβλητής γεωμετρίας δουλεύει στις χαμηλές στροφές, ο δεύτερος στις υψηλές ενώ στη μεσαία περιοχή δουλεύουν σε συνδυασμό. Το συνολικό αποτέλεσμα είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακό όχι μόνο όσον αφορά στην ομοιογένεια αλλά και όσον αφορά στην απόδοση. Μιλάμε για ένα πετρελαιοκινητήρα που έχει εφάμιλλη ισχύ και σχεδόν διπλάσια ροπή από αντίστοιχου κυβισμού υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες. Εδώ λοιπόν ισοφαρίζετε το σύνηθες πλεονέκτημα της βενζίνης, η απόδοση, ενώ παράλληλα παραμένουν τα πλεονεκτήματα του πετρελαίου: Ροπή και οικονομία καυσίμου.
Οδηγώντας το CRV σε κάθε είδους δρόμο, από Εθνική οδό, επαρχιακό δρόμο, ανάβαση
, βατό χωματόδρομο και απαιτητικό off road πουθενά δεν αισθανθήκαμε έλλειψη δύναμης. Το μεγάλο Honda προσπερνά επιβλητικά ακόμη και σε ανηφόρα με πλήρες φορτίο 5 επιβατών συν αποσκευών για τις ορεινές καλοκαιρινές διακοπές. Στο εσωτερικό οι χώροι είναι άπλετοι και έχει γίνει εξαιρετική δουλειά στην εργονομία αλλά και στην αξιοποίησή τους. Θα σας δώσω ένα παράδειγμα εργονομικής πολυμορφικότητας: Τραβώντας έναν ιμάντα στο πλάι της έδρας του πίσω καθίσματος αυτή ανασηκώνεται, ταυτόχρονα πέφτει η πλάτη και το προσκέφαλο θηλυκώνει ανάμεσά τους και δημιουργείται ένας ενιαίος χώρος φόρτωσης που φτάνει τα 1670lt! Όλα αυτά με μια κίνηση!
Τα πλαστικά είναι κορυφαίας ποιότητας ενώ τα καθίσματα του αυτοκινήτου δοκιμής μας ήταν ενδεδυμένα με καλύμματα από υλικό που αποβάλλει τη θερμότητα του ήλιου χωρίς ν' ανεβάζει θερμοκρασία, πράγμα ιδιαίτερα ενοχλητικό το καλοκαίρι. Το μόνο σημείο που επιδέχεται κριτικής είναι το λογισμικό του συστήματος multimedia στο οποίο έχεις πρόσβαση μέσω της οθόνης αφής 7 ιντσών. Εκεί υπάρχουν ακόμη πολλά περιθώρια βελτίωσης.
Στο δρόμο!
Ο οδηγός βρίσκει εύκολα την ιδανική θέση οδήγησης με απρόσκοπτη ορατότητα γύρω του. Τυφλά σημεία δεν υπάρχουν! Κινούμενος εντός πόλης εκτιμάς ιδιαίτερα τη μικρή δύναμη που χρειάζονται τα ποδωστήρια και το τιμόνι, τον άριστο επιλογέα ταχυτήτων (σ.σ: η Honda παραμένει κορυφαία στα χειροκίνητα κιβώτια) το ακριβές τιμόνι αλλά και την άνεση της ανάρτησης που εξαφανίζει λακκούβες και ανομοιομορφίες του οδοστρώματος. Οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης σε προϊδεάζουν για το τι θα ακολουθήσει εκτός δρόμου. Πράγματι στο χωματόδρομο η ποιότητα κύλισης και η άνεση παραμένουν σε υψηλά επίπεδα. Πέτρες, νεροφαγώματα, αμμόλοφοι και άλλα συναφή απλά ισιώνονται. Δύσκολα ένα SUV με σαφώς ασφάλτινο προσανατολισμό έχει τόσο ομοιογενή συμπεριφορά στο χώμα. Το CRV παρότι το βάρος του ξεπερνά τα 1600kg δεν υστερεί ούτε σε επιδόσεις ούτε σε άνεση. Προσπαθώντας να δούμε πόσο αποτελεσματική είναι η τετρακίνηση πιέσαμε το CRV σε σαθρή ανηφορική πλαγιά. Το σύστημα τετρακίνησης είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο με δυο διαφορικά μπρος/πίσω και κεντρικό πολύδισκο συμπλέκτη. Υπό κανονικές συνθήκες η κίνηση μεταδίδεται μόνο μπροστά. Όταν σπινάρουν οι εμπρός τροχοί μεταφέρεται μέσω του συμπλέκτη μέρος της ροπής στον πίσω άξονα. Το σπινάρισμα την πρώτη φορά μας "έκοψε" στο μέσον της ανηφόρας. Την δεύτερη φορά αλλάξαμε τακτική προκαλέσαμε σπινάρισμα στη βάση, ενεργοποιήθηκε η 4κίνηση και βγήκαμε μέχρι πάνω χωρίς κανένα θέμα! Ρόλο σ' αυτό παίζει σίγουρα και η αναβαθμισμένη ανάρτηση με αυξημένα μετατρόχια, νέα αμορτισέρ αλλά και νέες βάσεις αυτών. Στα θετικά και η εμπλοκή του συμπλέκτη που δεν παρουσιάζει σημεία κόπωσης παρά την μεγάλη ροπή.
Ταξιδεύοντας βράδυ χωρίς κίνηση εκτιμά κανείς ιδιαίτερα την αεροδυναμική του σχήματος και την ποιότητα κύλισης. Το CRV πάει με 140km/h ενώ νομίζεις πως κινείσαι με 100km/h. Ταυτόχρονα καίει 5lt/100km ενώ το επίπεδο θορύβου θυμίζει γερμανική λιμουζίνα. Στις στροφές το CRV υποστρέφει έντονα όταν πιεστεί. Όμως τα όρια του είναι αρκετά ψηλά χάρη και στην 4κίνηση ενώ αμέσως μετά παρεμβαίνουν τα ηλεκτρονικά. Σίγουρα πως ο συνειδητοποιημένος ιδιοκτήτης ενός τέτοιου οχήματος δε θα καταλάβει το παραπάνω σχόλιο καθώς δεν έχει πάρει το CRV για να στρίβει με "όσα" παριστάνοντας τον ήρωα.
Συνολικά το CRV αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση για τον οικογενειάρχη που θέλει να συνδυάσει τα πάντα: Χώρους, επιδόσεις, οικονομία καυσίμου, κύρος, απρόσκοπτη μετακίνηση στην πόλη καθώς κυκλοφορεί ελεύθερα στον πράσινο δακτύλιο, ασφάλεια, άνεση, διαδρομές στο χώμα, ακόμη και off road. Το CRV έχει ισχυρό ανταγωνισμό από το Nissan Xtrail με τον 1.6lt/diesel ενώ σίγουρα ο υποψήφιος αγοραστής θα δει σ' αυτά τα επίπεδα τιμής και τα RAV 4, Forester. Θα επανέλθουμε για τη συνέχεια από υψόμετρο μηδέν αρχές φθινοπώρου...
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Honda CRV 1.6lt diesel
Κινητήρας: 1.597 cc
Ισχύς: 160 PS/ 4000 rpm
Ροπή: 35.7 kgm/2000
Μετάδοση: Στους τέσσερις τροχούς (Ε - DPS)
Επιτάχυνση 0-100 km: 9,6 sec
Τελική ταχύτητα: 202 km/h
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 6,4 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 129 gr/km
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Βάρος: 1.630 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.605/1.820/1.685 mm
Χώρος αποσκευών: 589 lt (5θέσιο) - 1669 (2 θέσιο)
Τέλη κυκλοφορίας: 142 ευρώ
Τιμή: 33.700 (32.270 με απόσυρση) ευρώ
Τα πλαστικά είναι κορυφαίας ποιότητας ενώ τα καθίσματα του αυτοκινήτου δοκιμής μας ήταν ενδεδυμένα με καλύμματα από υλικό που αποβάλλει τη θερμότητα του ήλιου χωρίς ν' ανεβάζει θερμοκρασία, πράγμα ιδιαίτερα ενοχλητικό το καλοκαίρι. Το μόνο σημείο που επιδέχεται κριτικής είναι το λογισμικό του συστήματος multimedia στο οποίο έχεις πρόσβαση μέσω της οθόνης αφής 7 ιντσών. Εκεί υπάρχουν ακόμη πολλά περιθώρια βελτίωσης.
Στο δρόμο!
Ο οδηγός βρίσκει εύκολα την ιδανική θέση οδήγησης με απρόσκοπτη ορατότητα γύρω του. Τυφλά σημεία δεν υπάρχουν! Κινούμενος εντός πόλης εκτιμάς ιδιαίτερα τη μικρή δύναμη που χρειάζονται τα ποδωστήρια και το τιμόνι, τον άριστο επιλογέα ταχυτήτων (σ.σ: η Honda παραμένει κορυφαία στα χειροκίνητα κιβώτια) το ακριβές τιμόνι αλλά και την άνεση της ανάρτησης που εξαφανίζει λακκούβες και ανομοιομορφίες του οδοστρώματος. Οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης σε προϊδεάζουν για το τι θα ακολουθήσει εκτός δρόμου. Πράγματι στο χωματόδρομο η ποιότητα κύλισης και η άνεση παραμένουν σε υψηλά επίπεδα. Πέτρες, νεροφαγώματα, αμμόλοφοι και άλλα συναφή απλά ισιώνονται. Δύσκολα ένα SUV με σαφώς ασφάλτινο προσανατολισμό έχει τόσο ομοιογενή συμπεριφορά στο χώμα. Το CRV παρότι το βάρος του ξεπερνά τα 1600kg δεν υστερεί ούτε σε επιδόσεις ούτε σε άνεση. Προσπαθώντας να δούμε πόσο αποτελεσματική είναι η τετρακίνηση πιέσαμε το CRV σε σαθρή ανηφορική πλαγιά. Το σύστημα τετρακίνησης είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο με δυο διαφορικά μπρος/πίσω και κεντρικό πολύδισκο συμπλέκτη. Υπό κανονικές συνθήκες η κίνηση μεταδίδεται μόνο μπροστά. Όταν σπινάρουν οι εμπρός τροχοί μεταφέρεται μέσω του συμπλέκτη μέρος της ροπής στον πίσω άξονα. Το σπινάρισμα την πρώτη φορά μας "έκοψε" στο μέσον της ανηφόρας. Την δεύτερη φορά αλλάξαμε τακτική προκαλέσαμε σπινάρισμα στη βάση, ενεργοποιήθηκε η 4κίνηση και βγήκαμε μέχρι πάνω χωρίς κανένα θέμα! Ρόλο σ' αυτό παίζει σίγουρα και η αναβαθμισμένη ανάρτηση με αυξημένα μετατρόχια, νέα αμορτισέρ αλλά και νέες βάσεις αυτών. Στα θετικά και η εμπλοκή του συμπλέκτη που δεν παρουσιάζει σημεία κόπωσης παρά την μεγάλη ροπή.
Ταξιδεύοντας βράδυ χωρίς κίνηση εκτιμά κανείς ιδιαίτερα την αεροδυναμική του σχήματος και την ποιότητα κύλισης. Το CRV πάει με 140km/h ενώ νομίζεις πως κινείσαι με 100km/h. Ταυτόχρονα καίει 5lt/100km ενώ το επίπεδο θορύβου θυμίζει γερμανική λιμουζίνα. Στις στροφές το CRV υποστρέφει έντονα όταν πιεστεί. Όμως τα όρια του είναι αρκετά ψηλά χάρη και στην 4κίνηση ενώ αμέσως μετά παρεμβαίνουν τα ηλεκτρονικά. Σίγουρα πως ο συνειδητοποιημένος ιδιοκτήτης ενός τέτοιου οχήματος δε θα καταλάβει το παραπάνω σχόλιο καθώς δεν έχει πάρει το CRV για να στρίβει με "όσα" παριστάνοντας τον ήρωα.
Συνολικά το CRV αποτελεί μια ολοκληρωμένη πρόταση για τον οικογενειάρχη που θέλει να συνδυάσει τα πάντα: Χώρους, επιδόσεις, οικονομία καυσίμου, κύρος, απρόσκοπτη μετακίνηση στην πόλη καθώς κυκλοφορεί ελεύθερα στον πράσινο δακτύλιο, ασφάλεια, άνεση, διαδρομές στο χώμα, ακόμη και off road. Το CRV έχει ισχυρό ανταγωνισμό από το Nissan Xtrail με τον 1.6lt/diesel ενώ σίγουρα ο υποψήφιος αγοραστής θα δει σ' αυτά τα επίπεδα τιμής και τα RAV 4, Forester. Θα επανέλθουμε για τη συνέχεια από υψόμετρο μηδέν αρχές φθινοπώρου...
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Honda CRV 1.6lt diesel
Κινητήρας: 1.597 cc
Ισχύς: 160 PS/ 4000 rpm
Ροπή: 35.7 kgm/2000
Μετάδοση: Στους τέσσερις τροχούς (Ε - DPS)
Επιτάχυνση 0-100 km: 9,6 sec
Τελική ταχύτητα: 202 km/h
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 6,4 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 129 gr/km
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Βάρος: 1.630 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.605/1.820/1.685 mm
Χώρος αποσκευών: 589 lt (5θέσιο) - 1669 (2 θέσιο)
Τέλη κυκλοφορίας: 142 ευρώ
Τιμή: 33.700 (32.270 με απόσυρση) ευρώ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα