McLaren - Honda: Μια νέα εποχή ξεκινά!

McLaren - Honda: Μια νέα εποχή ξεκινά!

Βρισκόμαστε στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης στη Βαρκελώνη καλεσμένοι της Honda, χτες ήταν η καλύτερη μέρα για την ομάδα φέτος, όσον αφορά στα χιλιόμετρα αλλά και στο ρυθμό.

McLaren - Honda: Μια νέα εποχή ξεκινά!
Ο Αλόνσο συμπλήρωσε 59 γύρους σχεδόν την απόσταση ενός αγώνα ενώ ο χρόνος του ήταν στο 1:25.9 με την περσινή pole του Χάμιλτον στο 1:25.2. Λογικό ήταν να είναι χαρούμενος ο Ισπανός μιλώντας στους δημοσιογράφους το βράδυ. Ήμασταν εκεί για να τον ακούσουμε...

Είναι για σένα μια πρόκληση να κερδίσεις για λογαριασμό της McLaren - Honda;
Όπως ακριβώς είπατε είναι μια μεγάλη πρόκληση αυτό το εγχείρημα για όλους εμάς, στο παρελθόν ο συνδυασμός McLaren - Honda ήταν πάρα πολύ πετυχημένος και ο λόγος που δημιουργήθηκε ξανά είναι για να επαναληφθεί η ίδια επιτυχία. Θέλουμε να γράψουμε ξανά ιστορία όμως υπάρχουν πολλά πράγματα να γίνουν. Είμαστε ακόμη στις πρώτες πρώιμες μέρες το μονοθέσιο "βγάζει" διάφορα πράγματα και μαθαίνουμε κάτι σε κάθε γύρο που συμπληρώνουμε. Είναι πολύ ιδιαίτερες και συναισθηματικές στιγμές αυτές για μας. Προφανώς πρέπει να μάθουμε γρήγορα καθώς ο ανταγωνισμός είναι πολύ δυνατός και έχει ενός έτους εμπειρία με τις μονάδες ισχύος, πράγμα που εμείς δεν έχουμε.

Κλείσιμο


Πέτυχες έναν γρήγορο χρόνο στο 1:25 με τα μαλακά ελαστικά που σου φάνηκε το μονοθέσιο;
Το μονοθέσιο είναι σπουδαίο, βέβαια είναι νωρίς ακόμη και δεν αξιοποιούμε πλήρως τη δυναμική που υπάρχει γιατί είναι πρώιμες μέρες και για μας υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί που οφείλουμε να σεβαστούμε. Πάμε βήμα - βήμα, το μονοθέσιο είναι καλό δεν υπάρχουν σημαντικά προβλήματα. Πέρυσι γύριζα εδώ στο 1:27 φέτος είμαι στο 1:25 οπότε αισθάνομαι ότι πάω καλά, ότι πάω γρήγορα. Βέβαια υπάρχουν κάποιοι ταχύτεροι από μας οπότε πρέπει να βελτιωθούμε. Η ομάδα κάνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατόν η Αυστραλία πλησιάζει, πρέπει να βιαστούμε.

Σήμερα ήταν η καλύτερη μέρα όσον αφορά στα χιλιόμετρα (55 γύροι)...
Ο στόχος μας είναι κάθε μέρα να ξεπερνάμε τους 60 - 70 γύρους αλλά δεν είναι πάντα εφικτό αυτό. Η ομάδα λύνει τα προβλήματα που ανακύπτουν άμεσα και προοδεύουμε κάθε μέρα. Αυτή η διαδικασία είναι αρκετά επίπονη.  Όμως για μένα ήταν μια ωραία μέρα καθώς διαπίστωσα τη δυναμική του μονοθεσίου. Δεν μπορούμε ακόμη να χρησιμοποιήσουμε όλη τη δύναμη της μονάδας ισχύος αλλά το μονοθέσιο είναι καλύτερο απ' ότι στη Χερέθ.  Σε κάθε γύρο κάτι φτιάχνουμε λίγο την κατανομή της πέδησης ή την κλιμάκωση του κιβωτίου ή την ταχύτητα των αλλαγών, θερμοκρασίες που είναι πολύ υψηλές ή χαμηλές αυτό είναι το νόημα των δοκιμών, έχουμε κάνει τις μισές μέρες απομένουν άλλες τόσες ελπίζω να προοδεύσουμε ανάλογα.



Ο Αλόνσο κατά τη διάρκεια της χθεσινής συνέντευξης Τύπου


Πως αξιολογείς τη δυναμική της ΜΡ4/30;
Σίγουρα είναι καλή και αρκετά γρήγορη. Αλλά δεν έχουμε συγκριθεί με τους άλλους σε ίδιες συνθήκες για να ξέρουμε που βρισκόμαστε. Είναι πολύ θετικό ότι οδηγώντας το μονοθέσιο αισθάνεσαι καλά, είναι γρήγορο.




Ο αγωνιστικός διευθυντής της Honda Γιασουχίσα Αράι και πίσω του ο αγωνιστικός διευθυντής της McLaren, Έρικ Μπουγιέ μιλούν στους δημοσιογράφους χτες στη Βαρκελώνη.


Νωρίτερα είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε και με τους επικεφαλής της ομάδας
, τον αγωνιστικό διευθυντή της McLaren Έρικ Μπουλιέ αλλά και τον  αγωνιστικό διευθυντή της Honda Γιασουχίσα Αράι. Αμφότεροι ήταν αρκετά συγκρατημένοι στις δηλώσεις τους. Ο Μπουγιέ είπε μεταξύ άλλων: "Έχουμε μείνει πίσω, είμαστε στο 50% της δουλειάς που ήταν προγραμματισμένη. Οι δοκιμές διαρκούν 12 μέρες και ήδη πέρασαν οι μισές. Σίγουρα δε θα προλάβουμε να κάνουμε όσα θέλουμε. Δε ξέρω αν θα προλάβουμε να διαπιστώσουμε όλα όσα θέλουμε. Σήμερα δεν είχαμε προβλήματα αλλά υπάρχουν πολλά συστήματα που πρέπει να ελεγχθούν. Στο τελευταίο 4ημερο υπάρχει σχεδιασμένη μια αναβάθμιση και άλλη μια μεγάλη για την πρεμιέρα στη Μελβούρνη".

Από την πλευρά του ο επικεφαλής της Honda, Γιασουχίσα Αράι συμπλήρωσε: "Δεν υπάρχει λόγος να σκέφτομαι ότι δε θα είμαστε έτοιμοι για τη Μελβούρνη. Είμαστε λίγο πίσω στο πρόγραμμα αλλά ακόμη υπάρχει χρόνος. Δεν έχουμε ακόμη αξιολογήσει την τελική μας ταχύτητα (σ.σ: ενδεικτικό της δύναμης) γιατί μαζεύουμε δεδομένα. Θα το κάνουμε μια από τις επόμενες μέρες".



Σήμερα οδηγεί για τη McLaren Ηοnda ο έτερος οδηγός, Τζένσον Μπάτον
μετά τους πρώτους επτά γύρους έμεινε στην πίστα λόγω κάποιου ηλεκτρικού  προβλήματος. Στη φωτογραφία επιστρέφει στα πιτ σήμερα το πρωί αφότου έμεινε στην πίστα.



Οι μηχανικοί της Honda διόρθωσαν το πρόβλημα και το μονοθέσιο βγήκε ξανά στην πίστα.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης