Στα συμπεράσματα της επιτροπής έρευνας για το ατύχημα του Ζουλς Μπιανκί αναδείχτηκε και η ανάγκη να δοθεί στην Pirelli η δυνατότητα δοκιμών με βρόχινα ελαστικά ώστε να βελτιώσει τη χάραξή τους και την ασφάλεια.
Τάκης Πουρναράκης
Η Ιταλική εταιρεία άδραξε την ευκαιρία και πιέζει τώρα τις ομάδες ώστε να κανονιστεί ένα πραγματικό τεστ για βρόχινα ελαστικά καθώς με τέτοιους περιορισμούς που υπάρχουν στις δοκιμές εξέλιξης είναι πολύ δύσκολο για την Ιταλική εταιρεία να βρει τα απαραίτητα δεδομένα για τη βελτίωση του πέλματος των ελαστικών.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ιταλικής εταιρείας Πωλ Χέμπερι
αναφερόμενος στην προοπτική μιας τέτοιας δοκιμής στη Χερέθ τόνισε: «Δεν μας καλύπτει πλήρως το βυτιοφόρο που ρίχνει νερό στην πίστα. Χρειαζόμαστε μια εγκατάσταση με σύστημα παροχής νερού όπως το Πωλ Ρικάρντ ή το Φιοράνο. Εκεί υπάρχει ο εξοπλισμός αλλά δημιουργούνται άλλα θέματα με τη χρήση μιας εκ των δυο πιστών. Πρέπει κάποια στιγμή να φροντίσουμε γι’ αυτό που μας δείχνει η μεγάλη εικόνα. Νιώθουμε πως ένα κανονικό τεστ σε βρεγμένο οδόστρωμα στην αρχή κάθε σεζόν θα είναι επωφελές για όλους. Έτσι ομάδες και οδηγοί θα μπορούν να συνηθίσουν τη συμπεριφορά τους και εμείς να κάνουμε έγκαιρα ότι αλλαγές χρειάζονται. Θέλουμε ένα τέτοιο τεστ αλλά θέλουμε να το κάνουμε σωστά» κατέληξε ο Βρετανός.
Πιθανόν ο καιρός ιδιαίτερα στη Χερέθ τις πρώτες μέρες του Φεβρουαρίου 1-4/2
Κλείσιμο
όπου είναι προγραμματισμένες οι πρώτες δοκιμές εξέλιξης, να βοηθήσει, προσφέροντας βροχή.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.