LIVE

Κορωνοϊός

Volvo V40 Polestar: Πάτα κι άλλο!

Volvo V40 Polestar: Πάτα κι άλλο!

Πιέζουμε στο όριο το V40 Polestar, 1.6lt/200PS για 1000km σε εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο, αξιολογώντας τον διττό χαρακτήρα του.

Στα χαρτιά η έκδοση Polestar του V40 έχει ενδιαφέρουσες προδιαγραφές. Ο κινητήρας των 1.6lt που στις εκδόσεις Τ3 και Τ4 αποδίδει αντίστοιχα 150PS και 180PS αντίστοιχα, εδώ με την ανάλογη χαρτογράφηση αποδίδει 200PS. Ανάλογα έχει αυξηθεί και η ροπή που φτάνει τα 29,1 kgm.

Το αυτοκίνητο δοκιμής μας ήταν η έκδοση Sport Chassis κατά 10mm χαμηλωμένο (περιλαμβάνει σκληρότερα και χαμηλότερα ελατήρια, σφιχτότερα αμορτισέρ και αντιστρεπτικές με μεγαλύτερη διάμετρο) η οποία παρά τις προαναφερθείσες προδιαγραφές διατηρεί αξιόλογο επίπεδο άνεσης.

Το εντυπωσιακό ανοιχτό μπλε χρώμα στο εξωτερικό συνδυάζεται με αντίστοιχες πινελιές στο εσωτερικό με highlight το μπλε φόντο στον πίνακα οργάνων αν επιλέξεις την απεικόνιση "performance". Τα καθίσματα τύπου μπάκετ με τα λογότυπα Polestar τονίζουν το διαφορετικό χαρακτήρα όπως και τα φιλέτα αλουμινίου στο μαρσπιέ.

Τοποθετώντας το τετράγωνο ηλεκτρονικό κλειδί στην οπή, ο κινητήρας έρχεται αθόρυβα σε λειτουργία. Ένα από τα κυριότερα χαρακτηριστικά του είναι η παντελής απουσία κραδασμών ή θορύβου στο εσωτερικό ακόμη και στο όριο περιστροφής. Αν ο οδηγός θέλει να αξιοποιήσει στο έπακρο τις δυνατότητες του συνόλου θα πρέπει ν' ανατρέξει στο μενού στις ρυθμίσεις ώστε να επιλέξει τη σπορ χαρτογράφηση των ηλεκτρονικών. Προσοχή δεν υπάρχει το κλασσικό κουμπί στην κονσόλα. Επιλέγουμε Sport mode κάνουμε δυο κλικ πάνω τη θέση οδήγησης και πάμε.

Το 6αρι κιβώτιο που στις καθημερινές μετακινήσεις παίρνει άριστα για την άνεση, την προοδευτικότητα και την κλιμάκωση, δεν είναι τόσο γρήγορο εφόσον αποζητάς οριακές καταστάσεις. Το δερμάτινο τιμόνι έχει το σωστό πάχος ώστε να ενεργοποιούνται οι νευρικές απολήξεις της παλάμης 100%. Έχει καλή αίσθηση γύρω από την ευθεία και είναι ακριβές στις στροφές.
Συνεκτιμώντας τη θετική αίσθηση που έχει στις διορθώσεις και στο κοντρόλ σε δυναμικές πλαγιολισθήσεις (επιτρέπει αρκετά μεγάλες γωνίες το Sport mode αλλά ταυτόχρονα σε προφυλάσσει από κακοτοπιές) κοιτάς προς την ανάρτηση. Το αυτοκίνητο γέρνει πριν στρίψει, αλλάζει πορεία και μετά κρατάει καλά. Αυτή η συμπεριφορά θυμίζει έντονα το σετάρισμα των γρήγορων Subaru και καταδεικνύει την προσπάθεια των μηχανικών της Volvo να βρουν τη χρυσή τομή ανάμεσα στη σπορ συμπεριφορά και στην άνεση.

Για να έχετε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα αξίζει να τονίσουμε την ευκολία με την οποία το Polestar επιταχύνει από τα 120km/h στα 180km/h χωρίς ζόρι ή δράματα. Την ίδια στιγμή και σ' αυτό το ρυθμό η κατανάλωση μένει σε μονοψήφιο αριθμό λίτρων ενώ το παιδί κοιμάται μακάριο στο παιδικό κάθισμα. Η παραπάνω εικόνα καταδεικνύει το διττό χαρακτήρα του Polestar.

Χωρίς να προσποιείται ότι είναι GTI, κινείται σε ρυθμό GTI και άνετα θα ανάψει φώτα σε αντίστοιχες κατασκευές. Ότι χάνεις σε απόλυτη αίσθηση στο όριο το κερδίζεις σε άνεση στις καθημερινές μετακινήσεις. Το Polestar V40 έχει δελεαστική τιμή και μπορείτε να το εντάξετε ψηλά στην λίστα επιλογών σας αν ψάχνετε ένα άνετο καθημερινό αυτοκίνητο που διαθέτει καρδιά αθλητή έτοιμη να αποδώσει τα μέγιστα όταν ζητηθεί.


                ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ 
Κινητήρας: 1.596
cc
Ισχύς: 200
PS στις 5.750 rpm
Ροπή: 29.1
kgm στις 1.600-5.000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 225
km/h
Επιτάχυνση 0-100: 7.4
sec
Μεικτή κατανάλωση: 9.6
lt/100 km (με τέρμα γκάζι)
Εκπομπές
CO2: 129 gr/km
Βάρος: 1.390
kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.369/1.783/1.420
mm
Χώρος αποσκευών: 335
lt
Τέλη κυκλοφορίας: 141,9 ευρώ
Τιμή: 26.500€


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης