Η πρωτοβουλία Endless Sharing μας καλεί να δούμε τα ρούχα που δεν φοράμε πια ως ευκαιρία για φροντίδα, συμμετοχή και ουσιαστική προσφορά
Ο λόγος για τη γνωστή στην Κίνα ως Fangchengbao, η οποία στη Γηραιά Ήπειρο θα δραστηριοποιηθεί ως Denza. Ιδρύθηκε το 2010, αποτελώντας το αποτέλεσμα της κοινοπραξίας μεταξύ BYD και Mercedes-Benz. Ωστόσο, ανήκει εξ ολοκλήρου στους Κινέζους.

H κινεζική εταιρεία δεν έχει γνωστοποιήσει τα τεχνικά χαρακτηριστικά του B5. Ωστόσο, δεν αναμένεται να διαφέρουν σημαντικά από αυτά του αντίστοιχου μοντέλου που πωλείται στην Κίνα.
Bασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας και θα εφοδιάζεται με το σύστημα κίνησης DMO Super-Hybrid Off Road. Το συγκεκριμένο είναι plug-in hybrid και στο επίκεντρό του βρίσκεται ένα 1.500άρης turbo βενζινοκινητήρας που συνεργάζεται αρμονικά με δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα σε κάθε άξονα).
Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος είναι 686 ίπποι και 760 Nm ροπής. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 31,8 kWh, αποτελεί δομικό στοιχείο του πλαισίου και εξασφαλίζει περίπου 125 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας, σύμφωνα με το κινεζικό πρότυπο CLTC. Στα δικά μας δεδομένα, υπολογίζεται κάπου στα 80 χλμ.