Από το 1947 οι «Γεωπονικές Επιχειρήσεις Χορομίδης» έχουν συνδέσει το όνομά τους με την υψηλή ποιότητα και την τεχνογνωσία στον χώρο της κηποτεχνίας.
Ηλεκτρικά τα επόμενα Land Rover Discovery Sport και Range Rover Evoque
Ως μέρος του σχεδίου ηλεκτροδότησης, η Land Rover θα κατασκευάσει τα Discovery Sport και Evoque επάνω σε μια νέα πλατφόρμα με τον κωδικό «native electric».
Σύμφωνα με την JLR, η αρθρωτή διαμήκης πλατφόρμα (MLA) αλλά και η αντίστοιχη για τα ηλεκτρικά (EMA) θα αποτελέσουν τη βάση για όλα τα επόμενα Land Rover που θα δούμε από εδώ και στο εξής.
Η πλατφόρμα EMA θα σχεδιαστεί με γνώμονα τις ενδοδαπέδιες μπαταρίες αλλά και την τεχνολογία 800V. Η αυτοκινητοβιομηχανία ελπίζει να επιτύχει απόδοση 7,2 km ανά kWh, γεγονός που θα της επέτρεπε να έρθει σε παραπλήσιο επίπεδο με το Tesla Model 3 Range Plus.
Φαίνεται ότι η Land Rover δεν θέλει να αφήσει τη φήμη της ως κατασκευαστής ικανών off-roader και ισχυρίζεται ήδη ότι η νέα μονάδα κίνησης θα παρέχει την πιο “πυκνή” ροπή στην κατηγορία. Και παρόλο που η πλατφόρμα επικεντρώνεται σε ηλεκτρικά οχήματα, θα είναι σε θέση να φιλοξενήσει κινητήρες plug-in hybrid.
Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει μεγάλα σχέδια για τη στρατηγική της ηλεκτροδότησης, καθώς στοχεύει το 60% των παγκόσμιων πωλήσεών της να είναι EV και 10% να είναι plug-in hybrid έως το 2030.
Η JLR δεν επιβεβαίωσε σε ποια από αυτές τις πλατφόρμες θα μεταβεί το Velar όταν επανασχεδιαστεί. Ωστόσο, υπαινίχθηκε την επέκταση της οικογένειας Defender η οποία θα συμπεριλάβει ένα νέο μοντέλο.
Η πλατφόρμα MLA, εν τω μεταξύ, θα εισαχθεί το 2022 ή το 2023 και θα αποτελέσει τη βάση για οχήματα όπως το Range Rover και το Range Rover Sport. Η JLR πρόσθεσε ότι παρόλο που θα είναι λιγότερο εστιασμένη στην ηλεκτροκίνηση, θα έχει την ικανότητα να φιλοξενεί πλήρως ηλεκτρικά συστήματα κίνησης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr