Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Κορωνοϊός: Ακυρώθηκε η Εβδομάδα Μόδας του Τόκιο
Κορωνοϊός: Ακυρώθηκε η Εβδομάδα Μόδας του Τόκιο
Οι Εβδομάδες Μόδας στη Σαγκάη, το Πεκίνο και τη Σεούλ έχουν ήδη αναβληθεί ή ακυρωθεί
Η Eβδομάδα Μόδας του Τόκιο, επίσημα γνωστή ως Rakuten Fashion Week TOKYO ακυρώθηκε λόγω της της επιδημίας κορωνοϊού, σύμφωνα με το BoF.
Η Εβδομάδα Μόδας του Τόκιο είχε αρχικά προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί από τις 16 έως τις 21 Μαρτίου – για δεύτερη χρονιά υπό νέο χορηγό τη Rakuten.
Το μεγαλύτερο γεγονός μόδας στην πρωτεύουσα της Ιαπωνίας δεν είναι το πρώτο που επηρεάζεται από την εξάπλωση του κοροναϊού. Οι Εβδομάδες Μόδας στη Σαγκάη, το Πεκίνο και τη Σεούλ έχουν αναβληθεί ή ακυρωθεί.
«Λυπάμαι για τους σχεδιαστές που ανυπομονούσαν για τις επιδείξεις μόδας» δήλωσε στο BoF ο διευθυντής του Οργανισμού Εβδομάδας Μόδας του Τόκιο (JFWO), Καόρου Ιμάτζο.
Ανέφερε επίσης ότι ο Οργανισμός θα βοηθήσει να στραφεί η προσοχή στις συλλογές των σχεδιαστών μέσω της online προβολής.
«Είναι μια καλή ευκαιρία να εξετάσουμε νέους τρόπους να κάνουμε ψηφιακά επιδείξεις ή εκθέσεις... έτσι ώστε τα εμπορικά σήματα να μπορούν να προσεγγίσουν κοινό απ’ όλο τον κόσμο» δήλωσε ο Μάικο Σιμπάτα, διευθυντής δημιουργικού και ιδιοκτήτης μπουτίκ με έδρα το Τόκιο.
Η Εβδομάδα Μόδας του Τόκιο είχε αρχικά προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί από τις 16 έως τις 21 Μαρτίου – για δεύτερη χρονιά υπό νέο χορηγό τη Rakuten.
Το μεγαλύτερο γεγονός μόδας στην πρωτεύουσα της Ιαπωνίας δεν είναι το πρώτο που επηρεάζεται από την εξάπλωση του κοροναϊού. Οι Εβδομάδες Μόδας στη Σαγκάη, το Πεκίνο και τη Σεούλ έχουν αναβληθεί ή ακυρωθεί.
«Λυπάμαι για τους σχεδιαστές που ανυπομονούσαν για τις επιδείξεις μόδας» δήλωσε στο BoF ο διευθυντής του Οργανισμού Εβδομάδας Μόδας του Τόκιο (JFWO), Καόρου Ιμάτζο.
Ανέφερε επίσης ότι ο Οργανισμός θα βοηθήσει να στραφεί η προσοχή στις συλλογές των σχεδιαστών μέσω της online προβολής.
«Είναι μια καλή ευκαιρία να εξετάσουμε νέους τρόπους να κάνουμε ψηφιακά επιδείξεις ή εκθέσεις... έτσι ώστε τα εμπορικά σήματα να μπορούν να προσεγγίσουν κοινό απ’ όλο τον κόσμο» δήλωσε ο Μάικο Σιμπάτα, διευθυντής δημιουργικού και ιδιοκτήτης μπουτίκ με έδρα το Τόκιο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα