Το τέλος του διαγωνισμού ομορφιάς «Μις Ολλανδία» μετά από 35 χρόνια ανακοίνωσαν οι διοργανωτές. Τα καλλιστεία στη χώρα θα αντικατασταθούν από μία πλατφόρμα που θα ασχολείται με την ψυχική υγεία των γυναικών.
Οι διοργανωτές αναφέρουν πως στόχος τους είναι να «εμπνεύσουν» τους νέους με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους, δίνοντας ένα τέλος στον διαγωνισμό ομορφιάς. Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός ότι η κατάργηση των καλλιστείων στην Ολλανδία ανακοινώθηκε ένα χρόνο, αφότου οι κριτές ανέδειξαν την πρώτη τρανς νικήτρια, την Rikkie Valerie Kollé.
Σύμφωνα με το CNN, στην ανακοίνωση για την κατάργηση των καλλιστείων, αναφέρεται πως η νέα πλατφόρμα θα έχει την ονομασία «Niet Meer Van Deze Tijd» («Όχι πια από αυτή την εποχή»).
«Μετά από χρόνια ιστορίας γεμάτα αίγλη, ταλέντο και έμπνευση, η Μις Ολλανδία αποχαιρετά το όνομα που βρέθηκε στις καρδιές πολλών ανθρώπων. Αλλά αυτό δεν είναι το τέλος - είναι μια νέα αρχή. Ο κόσμος αλλάζει και εμείς αλλάζουμε μαζί του. Η Μις Ολλανδία μεταμορφώνεται σε “Όχι πια από αυτή την εποχή”: μια πλατφόρμα που περιστρέφεται γύρω από την ψυχική υγεία, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη διαφορετικότητα, την αυτοέκφραση και πολλά άλλα. Όχι πια στέμματα, αλλά ιστορίες που εμπνέουν. Όχι φορέματα, αλλά όνειρα που ζωντανεύουν», αναφέρει η ανακοίνωση.
«Εδώ θα εμπνεύσουμε τους νέους ανθρώπους να είναι ο εαυτός τους σε έναν κόσμο που αλλάζει συνεχώς», αναφέρει. Την ίδια στιγμή, η Monica van Ee, επικεφαλής των καλλιστείων και ιδρύτρια της νέας πλατφόρμας, δήλωσε: «Οι γυναίκες είναι ανασφαλείς λόγω, μεταξύ άλλων, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των εξωπραγματικών εικόνων ομορφιάς».
Υπερασπιζόμενη το ρεκόρ του διαγωνισμού μέχρι σήμερα, είπε ότι η ομάδα της «εργάστηκε με τους συμμετέχοντες» όλα αυτά τα χρόνια και ότι η ενδυνάμωση των γυναικών δεν είναι απλώς «κενά λόγια, αλλά ένα κίνημα».
Η Van Ee δήλωσε ότι ο λόγος για την εγκατάλειψη των «castings και των τελικών» προέκυψε αρχικά από «το πείσμα των θεατών» και κριτικές όπως «είναι πολύ λευκή» ή «είναι πολύ μαύρη». «Αυτό οδηγεί σε αρνητική ενέργεια κάθε χρόνο», είπε.
«Δεύτερον, θα θέλαμε να χρησιμοποιήσουμε τη θετική μας ενέργεια, αντί να χρειάζεται πάντα να αμυνόμαστε. Τώρα μπορούμε να απευθυνθούμε σε όλους με αλληλεγγύη. Πιστεύουμε στην πλατφόρμα μας και ίσως το στέμμα να είναι ξεπερασμένο. Αλλά οι γυναίκες που υποστηρίζουν η μία την άλλη και βοηθούν η μία την άλλη, αυτό ήταν το σημαντικό για εμάς», δήλωσε.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.