ΗΠΑ: Ένας στους τέσσερις χρήστες του Facebook διέγραψε την εφαρμογή από το κινητό

facebook

Η δημοφιλής πλατφόρμα αντιμετωπίζει επικρίσεις μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου της Cambridge Analytica – Η διαγραφή της εφαρμογής δεν συνεπάγεται διαγραφή από το Facebook 

Το κουμπί «διαγραφή» της εφαρμογής του Facebook πάτησε τη χρονιά που πέρασε ο ένας στους τέσσερις χρήστες στις ΗΠΑ (ποσοστό 26%), σύμφωνα με δημοσκόπηση που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα το ανεξάρτητο ινστιτούτο Pew Research Center.

Κυρίως, την απόφαση για διαγραφή της πλατφόρμας από το κινητό πήραν νέοι, ηλικίας 18-29 ετών. Σύμφωνα με τα στοιχεία, σχεδόν ο ένας στους δύο (44%) διέγραψε την εφαρμογή, στο διάστημα από τον Ιούνιο του 2017 μέχρι τον Ιούνιο του 2018.

Αν και η διαγραφή της εφαρμογής από το κινητό δεν συνεπάγεται και διαγραφή του προφίλ στο Facebook, η εταιρεία αντιμετωπίζει προβλήματα μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου της βρετανικής εταιρείας Cambridge Analytica, στην οποία είχαν διαρρεύσει δεδομένα εκατομμυρίων χρηστών.

Το σκάνδαλο έπληξε το Facebook

Η αποκάλυψη του σκανδάλου προκάλεσε οργή και ανησυχίες για τις πρακτικές του Facebook σε πολλούς χρήστες.

Η πλατφόρμα προχώρησε στη δυνατότητα τροποποίησης των παραμέτρων των χρηστών. Σύμφωνα με την έρευνα του Pew Research Center, το 54% των χρηστών στις ΗΠΑ τροποποίησαν αυτές τις παραμέτρους – μεταξύ των νέων ηλικίας 18-29 ετών το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 64%.

Πάντως, μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου, το 42% των ερωτηθέντων είπαν ότι σταμάτησαν να μπαίνουν στη σελίδα τους για πολλές εβδομάδες ή και μήνες. Σχεδόν τρεις στους τέσσερις χρήστες (74%) απάντησαν ότι είτε τροποποίησαν τις παραμέτρους, είτε διέγραψαν την εφαρμογή, είτε σταμάτησαν να συμβουλεύονται το Facebook κατά το δωδεκάμηνο που εξετάστηκε από το ινστιτούτο.

Η δημοσκόπηση διενεργήθηκε στο διάστημα 29 Μαΐου-11 Ιουνίου, σε δείγμα 3.412 χρηστών του Facebook.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

PlayStation_Classic_News_Image_01

Η Sony γιορτάζει τα 25 χρόνια από την πρώτη εμφάνιση του PlayStation που κατάφερε να μπει σε πολλά εκατομμύρια σπίτια ανά τον κόσμο και επαναφέρει στην αγορά την κονσόλα σε μια μίνι εκδοχή της και την ονομασία PlayStation Classic.

ElonMusk_1

«Αυτό το προϊόν θα επιτρέψει σε όποιον θέλει... να έχει υπεράνθρωπη γνώση», αναφέρει χαρακτηριστικά ο πολυπράγμων CEO της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας ηλεκτρικών οχημάτων Tesla Motors και της SpaceX  

21