NASA: Μυστήριο με νέα ανακοίνωση για «ακραίο συμβάν» σχετικά με τα βαρυτικά κύματα

Μυστήριο, αγωνία και ενθουσιασμός έχει περιβάλλει τους φίλους του διαστήματος, τους αστρονόμους, τους φυσικούς και γενικότερα, όποιον μπορεί να εμπλέκεται με το θαυμαστό μυστηριώδη κόσμο που υπάρχει έξω από τα στενά όρια της στρατόσφαιρας της Γης, καθώς η NASA, αποκάλυψε πως θα κάνει μία ανακοίνωση, τη Δευτέρα, σχετικά με ένα «ακραίο συμβάν» που σχετίζεται με τα βαρυτικά κύματα.

Όπως είναι λογικό οι φήμες άρχισαν να δίνουν και να παίρνουν, αναφορικά με το τι μπορεί να αποκαλύψουν το LIGO, το VIRGO και άλλα 70 παρατηρητήρια του έξω κόσμου, καθώς όλοι όσοι εμπλέκονται κρατούν το στόμα τους ερμητικά κλειστό.

Αρκετοί πιστεύουν ότι μπορεί η ανακοίνωση να αφορά μία πέμπτη ανίχνευση βαρυτικών κυμάτων, ή ακόμα και την ανακάλυψη ενός νέου, αθέατου μέχρι τώρα είδους βαρυτικών κυμάτων.

Οι δύο ανιχνευτές LIGO στις ΗΠΑ και ο ανιχνευτής VIRGO στην Ευρώπη (στην Πίζα της Ιταλίας) ανακοίνωσαν την πρώτη τους από κοινού ανίχνευση βαρυτικών κυμάτων, στα τέλη του περασμένου Σεπτέμβρη, η οποία είναι κατά σειρά, η τέταρτη ανίχνευση βαρυτικών κυμάτων από το διάστημα, ενώ πρόκειται για την πρώτη ανίχνευση που γίνεται από ένα δίκτυο τριών ανιχνευτών αντί για δύο, όπως είχε συμβεί τις προηγούμενες τρεις φορές.

Η προηγούμενη ανίχνευση έγινε στις 14 Αυγούστου. Τα βαρυτικά κύματα προέρχονται από τη συγχώνευση δύο μαύρων οπών με μάζες περίπου 31 και 25 ηλιακών μαζών σε απόσταση 1,8 δισεκατομμυρίων ετών φωτός από τη Γη.

Η νέα μαύρη τρύπα που προέκυψε από τη συγχώνευση, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, εκτιμάται ότι έχει μάζα περίπου 53 φορές μεγαλύτερη από τη μάζα του ηλίου μας, πράγμα που σημαίνει ότι κατά την κατακλυσμική διαδικασία, περίπου τρεις ηλιακές μάζες μετατράπηκαν σε ενέργεια βαρυτικών κυμάτων.

ΛΕΥΤΕΡΗΣ

Τι έγινε η ανακοίνωση; Από τότε που διάβασα την ανάρτηση σας δεν βρήκα κάτι σχετικό στην ιστοσελίδα της NASA....

Ασχοληθείτε με πιο σοβαρά θέματα

Tι θα γίνει αν ο σύντροφος σου, σου ζητήσει pegging;

διακτινισμός

Η βαρύτητα είναι δύναμη κι όχι κύμα, άρα εφόσον εντόπισαν κύμα μιλάμε για διαστρέβλωση του χώρου και του χρόνου. Είναι η απόδειξη ότι ο χωροχρόνος μπορεί να ταλαντωθεί. Εγώ φαντάζομαι την σκοτεινή ύλη σαν ένα ζελέ όπου όλα είναι σταθερά μέσα του αλλά μπορείς να το πιέσεις και να το τεντώσεις. Αν κάποτε βρούμε τα μυστικά του θα μπορούσε κάποιος θεωρητικά να συσπειρώσει ένα μέρος, να κάνει ένα βήμα, κι όταν ταλαντωθεί να βρίσκεται έτη φωτός μακριά. Σαν τον διακτινισμό στις ταινίες.

Z Retticulli

Αυτές οι ειδήσεις ειναι που πρέπει να μας αφορούν στην πραγματικότητα...με αυτά έπρεπε να ασχολειται ο ανθρωπος...είναι το μέλλον της ανθρωπότητας όπως και επίσης και η απάντηση οτι πρέπει να σταματήσουμε να είμαστε μικροπρεπείς...Θα είμαστε αξιοι όταν σε τέτοιες ειδήσεις θα βλεπουμε σχόλια όπως του ταρζαν....και θα μετρώνται σε δεκάδες οπως τα σχόλια των μικροπρεπών και ανόητων ψηφοφόρων του Εθνους που κατακλίζουν αυτήν την ιστοσελίδα και υποστηρίζουν τα μικροσυμφεροντά τους και εναντιόνονται στους συνανθρωπούς τους....τώρα για αυτους που κατακλίζονται απο ιδεολογίες τύπου δεξιας και αριστερας και βορρά και νοτου...δεν τους καταλαβαινω και μαλιστα δεν εχουν σωτηρία καμία...αυτους που εχουν μικροψευτοσυμφέροντα αντε να καταλάβω την απανθρωπιά τους και την μιζερια τους...οι ταχα μου ιδεολογοι ειναι αυτοι που ειναι επικινδυνοι κιολας... Μπράβο σε τετοια Ενημερωση...

Εξωγηινος

ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ, ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ

Ξερόλας

Πολύ σημαντικό!! Αλλά δεν κατάλαβα τίποτα.....

ΒΑΡΑΤΕ ΜΕ ΚΙ ΑΣ ΚΛΑΙΩ..

εγω δεν μπορω να καταλαβω τι παιζει..αν ειναι κατι σοβαρο εχουμε πηξει στην τρυπα τι αλλαζει για αλλη μια?

ταρζαν

Το 5% είναι αυτό που σποκαλούμε υλικό Σύμπαν δηλαδή ορατή ύλη. Αλλά τι είναι το άλλο 95% από το οποίο είναι κατασκευασμένο το σύμπαν,; Ίσως η απάντηση μπορεί να βρίσκεται σε τροποποιημένες θεωρίες της βαρύτητας και όχι σε νέα σωματίδια.Για να αντιμετωπιστεί το ζήτημα από τι αποτελείται το σύμπαν μας (σκοτεινή ύληκαισκοτεινή ενέργεια), οι περισσότεροι φυσικοί συζητούν εναλλακτικά μοντέλα της φυσικής σωματιδίων με νέα σωματίδια. Ωστόσο, πειράματα όπως αυτά που γίνονται στο LHC, LIGO, VIRGO δεν έχουν εντοπίσει κανένα εξωτικό σωματίδιο, ακόμα. Αυτό λοιπόν εγείρει το ερώτημα αν ίσως πρέπει να τροποποιηθεί η βαρυτική πλευρά της θεωρίας. Από τις τέσσερις θεμελιώδεις δυνάμεις που γνωρίζουμε στο Σύμπαν, η βαρύτητα είναι εκείνη που φανερώνει τα μεγαλύτερα εμπόδια στην προσπάθεια των επιστημόνων για μια ενοποιημένη φυσική θεωρία.Η θεωρία της γενικής σχετικότητας του Αϊνστάιν προβλέπει ένα διαμεσολαβητή (ηγκραβιτόνιο) των βαρυτικών αλληλεπιδράσεων, το οποίο ταξιδεύει με την ταχύτητα του φωτός και στο το οποίο απουσιάζει η μάζα.Τα νετρίνα που παράγονται σε πυρηνικές αντιδράσεις είναι νετρίνα ή αντινετρίνα ηλεκτρονίων, επειδή οι άλλες μορφές είναι πολύ βαριές για να σχηματίσουν σταθερά ύλη. Η ομοιότητα μεταξύ νετρίνων και κυμάτων βαρύτητας δεν είναι απόλυτη, γιατί η ταλάντωση των νετρίνων είναι ένα κβαντομηχανικό φαινόμενο που περιγράφεται από την εξίσωση κύματος του Schrdinger, ενώ η ταλάντωση του βαρυτικού κύματος δεν είναι ένα κβαντικό φαινόμενο και περιγράφεται από μια κλασσική εξίσωση κύματος. Η επικρατούσα κοσμολογική θεωρία για τη δημιουργία και την εξέλιξη του Σύμπαντος, περιλαμβάνει το μοντέλου του πληθωρισμού, σύμφωνα με το οποίο το Σύμπαν επεκτάθηκε εκθετικά λίγο μετά τη γέννησή του, εξαιτίας της παρουσίας ενός επιπλέον πεδίου που ονομάζεται inflaton. Εάν τα γκραβιτόνια υπάρχουν, θα έχουν προκύψει ως κβαντικές διακυμάνσεις του πεδίου αυτού, οι οποίες με τη διαστολή του Σύμπαντος θα μεταδίδονται ως βαρυτικά κύματα. Η ύπαρξη των κυμάτων αυτών όμως, θα πρέπει να έχει προκαλέσει μεταβολές στην πολικότητα της ακτινοβολίας υποβάθρου, την οποία έχει πρόσφατα μελετήσει με μεγάλη ακρίβεια το ευρωπαϊκό διαστημικό τηλεσκόπιο Πλανκ .Ίσως πάλι καταλήξουμε τελικά στην υπερσυμμετρική θεωρία, μια θεωρία που πιστεύει ότι υπάρχει μια κρυφή συμμετρία στη φύση οπότε κάθε γνωστό σωματίδιο έχει κι ένα πολύ βαρύτερο δίδυμο υπερ-εταίρο σωματίδιο, που μας περιμένει απλά να το ανακαλύψουμε.

Αλέξανδρος

Επιτέλους και ένα σοβαρό σχόλιο στην σελίδα ΠΡΩΤΟΘΕΜΑ, η οποία με βάση τα σχόλια που αναρτώνται, αποτελεί τον κοινό τόπο συνάθροισης των απανταχού αγραμμάτων, κομματικών φερεφώνων, μισανθρώπων, κοινωνικών ρατσιστών και παντός είδους ανθρωποειδών... Μπράβο σου αγαπητέ για την κατάρτισή σου (εφόσον δεν το έχεις αντιγράψει βέβαια το κείμενο...).

ΚΥΠΡΙΟΣ

Δε θα προσδιορίσουμε ΠΟΤΕ τι είναι η σκοτεινή ύλη και η σκοτεινή ενέργεια, αφού βρίσκονται σε άλλη φάση. Εικάζουμε βέβαια την ύπαρξη τους λόγω των στρεβλώσεων που προκαλούν στο βαρυτικό πεδίο, αλλά βλέπουμε μόνο το αποτέλεσμά τους, ως επίδραση της βαρύτητας. Συνεπώς ΚΑΜΙΑ βαρυτική θεωρία δε θα μπορέσει να εξηγήσει τη φύση ή έστω την ύπαρξή τους. Δεν μπορεί το μετρούμενο να αποτελεί μέτρο σε αυτό το επίπεδο ανάλυσης.

εξωγήϊνος