Πώς η Cloudevo εκτόξευσε τις ψηφιακές πωλήσεις στη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία σε είδη υγιεινής

Πώς η Cloudevo εκτόξευσε τις ψηφιακές πωλήσεις στη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία σε είδη υγιεινής

Η εταιρεία Λακιώτης α.ε. η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία σε είδη υγιεινής και θέρμανσης, εμπιστεύθηκε την Cloudevo ως συνεργάτη στον τομέα του Digital Marketing τον Απρίλιο του 2019.

performance_Marketing
Μέχρι εκείνη την περίοδο χρησιμοποιούσε την πλατφόρμα των Google Ads κατά κύριο λόγο για τη δημιουργία brand awareness, και αποστολή της Cloudevo ήταν να τα την μετατρέψει σε ένα performance εργαλείο, του οποίου ο κύριος στόχος θα ήταν η μετρήσιμη Απόδοση της Επένδυσης (ROI).

Αποτελέσματα της Digital Marketing Στρατηγικής

Τα αποτελέσματα της Digital Marketing Στρατηγικής άρχισαν να φαίνονται με το πέρας των 2 πρώτων μηνών. Οι Online Πωλήσεις και το traffic αυξήθηκαν ενώ η επιστροφή της επένδυσης άρχισε να έχει ανοδική πορεία.

Google Ads

90%
Αύξηση του Traffic

61%
Αύξηση των Πωλήσεων

Στρατηγική Google Ads

Κλείσιμο
Η Digital Marketing Στρατηγική που ανέπτυξε η Cloudevo στην πλατφόρμα των Google Ads περιελάμβανε τους ακόλουθους στόχους:

1) Αύξηση Πωλήσεων,
2) Βελτίωση του ποσοστοὐ μετατροπής χρηστών σε πελάτες,
3) Βελτίωση του ROI (απόδοσης της επένδυσης). Κοινή βάση ήταν η σωστή στόχευση και η στοχευμένη αξιοποίηση των χρηστών.

Το αρχικό στάδιο περιελάμβανε σωστές λέξεις κλειδιά και έξυπνα διαφημιστικά μηνύματα με σκοπό την απόκτηση νέων και ποιοτικών χρηστών.

Με βάση τα αποτελέσματα των search καμπανιών και έπειτα από μελέτη της συμπεριφοράς των χρηστών αναπτύχθηκαν καμπάνιες Display οι οποίες περιελάμβαναν την εμφάνιση Responsive Ads και Banners τη σωστή στιγμή μέσα στη διάρκεια της ημέρας.

Ακολούθως αναπτύχθηκαν δυναμικές διαφημίσεις, οι οποίες αύξησαν ακόμα περισσότερο τις πωλήσεις.

Η βελτιστοποίηση των καμπανιών και η συνεχής αύξηση των πωλήσεων οδήγησε την Cloudevo να αναπτύξει τη Digital στρατηγική και στο Youtube, το πλἐον ισχυρό εργαλείο σήμερα. Με τη χρήση έξυπνων video, Discovery διαφημίσεων και σωστών Call to Action ακολούθησε αύξηση 31% στις πωλήσεις.

Μετά από ενάμιση χρόνο και έπειτα από συνεχείς βελτιστοποιήσεις, η Cloudevo έθεσε την πλατφόρμα των Google Ads ως ένα βασικό εργαλείο εσόδων για την εταιρεία Λακιώτης α.ε.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης