Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Σοφία Χαρμανδά: Μις Πρωινό
Σοφία Χαρμανδά: Μις Πρωινό
Παρουσιάζει την ενότητα της μόδας στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1, συμμετέχει σε επιδείξεις και έχει γίνει το διεθνές πρόσωπο της Coppertone. Το 20χρονο μοντέλο και φοιτήτρια στην ΑΣΟΕΕ βρίσκει στο μόντελινγκ τη χαρά της ζωής - «το δικό μου αντικαταθλιπτικό», όπως λέει
Παρότι αριστούχος φοιτήτρια της ΑΣΟΕΕ, θεωρείται από τις πολλά υποσχόμενες πρωτοεμφανιζόμενες κοπέλες στον χώρο της μόδας. Η Σοφία Χαρμανδά είχε προτάσεις εδώ και χρόνια να ασχοληθεί με το μόντελινγκ, πήρε την απόφαση όμως να το κάνει αφού τελείωσε το πρώτο έτος των σπουδών της. Σήμερα, παρουσιάζει τη μόδα στο «Πρωινό» του ΑΝΤ1 με τους Γιώργο Λιάγκα και Φαίη Σκορδά, ενώ συμμετείχε και σε κάποια επεισόδια του «Βlind Taste», τη μαγειρική εκπομπή του Δημήτρη Σκαρμούτσου. «Η τηλεόραση μου αρέσει, είναι μια ωραία εμπειρία και θα ήθελα να ασχοληθώ περισσότερο με αυτή αργότερα. Εχει κούραση και άγχος, αλλά γνωρίζεις ανθρώπους και ξεφεύγεις από την πραγματικότητα, που αυτή την εποχή δεν είναι και τόσο ευχάριστη. Ο συνδυασμός μόντελινγκ και τηλεόρασης είναι ό,τι καλύτερο για να μη βαρεθείς ποτέ και να βρίσκεσαι συνεχώς σε κινητικότητα και εγρήγορση», λέει στο «thema people» η Σοφία.
Τους τελευταίους μήνες το νεαρό μοντέλο συνεργάζεται με Ελληνες σχεδιαστές μόδας, ενώ πρωταγωνιστεί και σε καταλόγους γνωστών εταιρειών για μαγιό και εσώρουχα. Και μπορεί ο χώρος της μόδας να περνάει κρίση, αλλά δίψα για δημιουργία πάντα υπάρχει. «Παρά τις δυσκολίες και την αγορά που παρουσιάζεται εξαιρετικά πεσμένη, το όραμα για μια νέα κολεξιόν ποτέ δεν θα χάσει την αξία του. Το design, οι πρωτοποριακές γραμμές και η διάθεση για νέα λανσαρίσματα θα συνεχίσουν να υπάρχουν παρά τις δύσκολες κοινωνικοοικονομικές συνθήκες. Αλλωστε η μόδα είναι το καλύτερο αντικαταθλιπτικό», δηλώνει.
Τους τελευταίους μήνες το νεαρό μοντέλο συνεργάζεται με Ελληνες σχεδιαστές μόδας, ενώ πρωταγωνιστεί και σε καταλόγους γνωστών εταιρειών για μαγιό και εσώρουχα. Και μπορεί ο χώρος της μόδας να περνάει κρίση, αλλά δίψα για δημιουργία πάντα υπάρχει. «Παρά τις δυσκολίες και την αγορά που παρουσιάζεται εξαιρετικά πεσμένη, το όραμα για μια νέα κολεξιόν ποτέ δεν θα χάσει την αξία του. Το design, οι πρωτοποριακές γραμμές και η διάθεση για νέα λανσαρίσματα θα συνεχίσουν να υπάρχουν παρά τις δύσκολες κοινωνικοοικονομικές συνθήκες. Αλλωστε η μόδα είναι το καλύτερο αντικαταθλιπτικό», δηλώνει.
Κορίτσι της Coppertone
H Σοφία Χαρμανδά πρωταγωνιστεί κάθε χρόνο σε μια διοργάνωση που την ξετρελαίνει και δεν είναι άλλη από τα Madwalk, ενώ δουλεύει και σε διαφημίσεις. Μάλιστα έχει κερδίσει τις εντυπώσεις λανσάροντας προϊόντα της εταιρείας Nestle και έχει γίνει το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας για τα αντηλιακά Coppertone. Η ίδια θεωρεί ότι ήταν ιδιαίτερα τιμητικό που την επέλεξε η Coppertone, γιατί επρόκειτο για μια δουλειά που ναι μεν γυρίστηκε στην Ελλάδα, προβάλλεται όμως σε ολόκληρο τον κόσμο. «Ηταν μια καμπάνια διεθνής, με ένα επιτελείο που τα σχεδίασε όλα άψογα προκειμένου να βγει το καλύτερο αποτέλεσμα. Είναι δώρο ζωής να δουλεύεις με τους καλύτερους, καθώς παίρνεις το χρίσμα του επαγγελματία. Χαίρομαι που επέλεξαν εμένα για τη συγκεκριμένη δουλειά, μια και στο πρόσωπό μου αντανακλώνται το μεσογειακό καλοκαίρι, η ανεμελιά και η δύναμη του φωτός της χώρας μας. Δεν είμαι απλώς το κορίτσι της Coppertone, αλλά ένα μοντέλο που κάνει μνεία στη ζεστασιά της Ελλάδας», καταλήγει χαμογελώντας.Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα