Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Η Ολγα και η Γωγώ Φαρμάκη ψωνίζουν με το κιλό!
Η Ολγα και η Γωγώ Φαρμάκη ψωνίζουν με το κιλό!
Η Ολγα και η Γωγώ παραδέχονται ότι είναι εθισμένες στο shopping. Θα ψωνίσουν
από όλα εκείνα τα καταστήματα που συναντάς στους κεντρικούς δρόμους κάθε πρωτεύουσας που σέβεται τον εαυτό της. Μπορείς να το διαπιστώσεις εύκολα αν επισκεφτείς το fashion blog τους. Ωστόσο, το καλάθι της φασιονίστα νοικοκυράς δεν μπορεί να γεμίσει πλέον ούτε με Zara ούτε με Prada. Μπορεί να γεμίσει όμως με ρούχα του κιλού - και αυτό έκαναν και οι αδελφές Φαρμάκη στο «Kilo Shop»
Aν στο άκουσμα της έκφρασης «μεταχειρισμένα ρούχα» σου έρχεται μια μυρωδιά ναφθαλίνης και η εικόνα ενός χίπστερ που ήθελε να μοιάσει στον Ντέιβιντ Μπάουι αλλά τελικά θυμίζει περισσότερο τον Γιάννη Φλωρινιώτη, δεν έχεις επισκεφθεί ποτέ το «Kilo Shop». Λογικό, αφού το κατάστημα της Σαμπίνε Κενμπέεκ Ντανάκα άνοιξε τις πύλες του στο αγοραστικό κοινό στις 24 Οκτωβρίου. Εύλογο ερώτημα: τι είναι το «Kilo Shop»; Είναι ένα (τριώροφο) κατάστημα που, όπως μου είπαν οι πωλητές του, «αν ξεκινήσεις να γράψεις τι μπορεί να αγοράσει κανείς εδώ, δεν θα τελειώσεις ποτέ το κείμενό σου».
Και έχουν απόλυτο δίκιο. Περιγραφικά, είναι ένα κατάστημα απ’ όπου μπορείς να αγοράσεις ελαφρώς μεταχειρισμένα ή vintage ρούχα (που ευθύνονταν για το υπέρβαρο που πλήρωνες κάθε φορά που επέστρεφες από Λονδίνο, Παρίσι, Βερολίνο) με το κιλό. Ουσιαστικά, όμως, είναι ένα μαγαζί που θα λατρέψεις. Εκεί βρίσκεις τζιν (σκίνι, τα φαρδιά boyfriend, τα συλλεκτικά ψηλόμεσα 501, Wrangler, κόκκινα, ροζ, άσπρα, σαλοπέτες, μπουφάν, φούστες), ό,τι μπορείς να φανταστείς σε λεοπάρ και animal print, καμπαρτίνες Burberry (μια πελάτισσα αγόρασε πέντε), καρό πουκάμισα σε όλες τις αποχρώσεις, φορέματα που θα ζήλευαν οι κομπάρσοι της ταινίας «Ο υπέροχος Γκάτσμπυ», δερμάτινες φούστες, γούνες αστρακάν και μπότες ιππασίας.
Και έχουν απόλυτο δίκιο. Περιγραφικά, είναι ένα κατάστημα απ’ όπου μπορείς να αγοράσεις ελαφρώς μεταχειρισμένα ή vintage ρούχα (που ευθύνονταν για το υπέρβαρο που πλήρωνες κάθε φορά που επέστρεφες από Λονδίνο, Παρίσι, Βερολίνο) με το κιλό. Ουσιαστικά, όμως, είναι ένα μαγαζί που θα λατρέψεις. Εκεί βρίσκεις τζιν (σκίνι, τα φαρδιά boyfriend, τα συλλεκτικά ψηλόμεσα 501, Wrangler, κόκκινα, ροζ, άσπρα, σαλοπέτες, μπουφάν, φούστες), ό,τι μπορείς να φανταστείς σε λεοπάρ και animal print, καμπαρτίνες Burberry (μια πελάτισσα αγόρασε πέντε), καρό πουκάμισα σε όλες τις αποχρώσεις, φορέματα που θα ζήλευαν οι κομπάρσοι της ταινίας «Ο υπέροχος Γκάτσμπυ», δερμάτινες φούστες, γούνες αστρακάν και μπότες ιππασίας.
Οι πελάτες έχουν τρεις επιλογές: διαλέγουν, ζυγίζουν και αγοράζουν. Επί παραδείγματι, σου αρέσει η μάλλινη κάπα που θα ζήλευε και Αγγλίδα αριστοκράτισσα και ανακάλυψες τυχαία, βλέπεις ότι έχει κόκκινο αντικλεπτικό πάνω της, γεγονός που σημαίνει ότι αν το ζυγίσεις και είναι γύρω στο ένα κιλό θα πληρώσεις 25€ στο ταμείο. Αν έχει κίτρινο, πράσινο ή πορτοκαλί κουμπάκι, θα αλλάξει η τιμή στο ζύγι (μη φανταστείς δραματικά), όπως μου εξήγησαν ο Γιάννης και ο Αγγελος, που μέχρι και στολή Αϊ-Βασίλη μού εμφάνισαν για να πειστώ ότι έχουν τα πάντα. Αν βλέπεις τη σειρά «Ο πύργος του Ντάουντον», θα αγοράσεις όλα τα καπέλα και τις τσάντες του «Kilo Shop». Οι ζώνες του καταστήματος είναι ερωτεύσιμα κομμάτια, ενώ τα T-shirts από μπάντες είναι η σίγουρη αγορά.
Οι αδελφές Φαρμάκη ενημερώθηκαν για την πολιτική του καταστήματος από την Ολλανδή ιδιοκτήτριά του Σαμπίνε. «Η αλήθεια είναι ότι η καταναλωτική νοοτροπία του Ελληνα διαφέρει από εκείνη των υπόλοιπων Ευρωπαίων. Δύσκολα θα αγόραζαν στο παρελθόν κάτι μεταχειρισμένο. Με την κρίση όμως τα πράγματα άλλαξαν. Ειδικά οι πελάτες στο κατάστημα στο Μοναστηράκι, καλλιτέχνες, ηθοποιοί από τα γύρω θέατρα και μποέμ κάτοικοι της περιοχής λατρεύουν τα ρετρό και βίντατζ ρούχα που φέρνω συνεχώς από το Παρίσι. Το κατάστημα στο Χαλάνδρι μόλις έχει ανοίξει, αλλά καταλήγω στο συμπέρασμα ότι μάλλον άλλαξαν συνήθειες οι Ελληνες. Ισως αναζητούν μοναδικά κομμάτια, ίσως μια οικονομική λύση. Φυσικά μπορούν να βρουν επώνυμα ρούχα στο κατάστημα - αν ψάξουν θα ανακαλύψουν και Ralph Lauren, Burberry, Calvin Klein και Tommy Hilfiger. Κυρίως, θα βρουν μοναδικά κομμάτια σε οικονομικές τιμές».
Η Ολγα και η Γωγώ Φαρμάκη δεν ανήκουν στις κοπέλες που αγοράζουν ό,τι βρουν μπροστά τους. Εδώ και ενάμιση χρόνο διατηρούν ένα μπλογκ μόδας (myflashbackfashion.com) και πλέον ξέρουν ποια είναι η Ολίβια Παλέρμο και η Gary Pepper Girl. Εντελώς ερασιτεχνικά, αρχικά, φωτογράφιζαν η μία την άλλη και ανέβαζαν τα ποστ με το Look of the day και τα ταξίδια τους σε Κωνσταντινούπολη, Νέα Υόρκη ή απλώς από βόλτες τους στη Γλυφάδα. Δεν είχαν φανταστεί ποτέ ότι 7.000 κορίτσια (υποψιάζομαι και αγόρια) θα επισκέπτονταν το προσωπικό ιστολόγιό τους και κυρίως θα τις ρωτούσαν την πιο κοινή κοριτσίστικη απορία: «Από πού το πήρες αυτό;». Δεν είχαν ιδέα ότι καθημερινά θα δέχονται εκατοντάδες μηνύματα από κοπέλες που τις ακολουθούν με ερωτήματα τύπου «ταιριάζει η τάδε φούστα με αυτό το τοπ;».
«Πλέον σκεφτόμαστε πιο επαγγελματικά. Η Ολγα θα αρχίσει να σχεδιάζει ρούχα και θα κάνουμε e-shop. Εγώ θα ασχοληθώ με το κομμάτι των social media αποκλειστικά», λέει η Γωγώ και η Ολγα προσθέτει ότι επιτέλους πραγματοποιεί το όνειρό της: «Δεν δηλώνω σχεδιάστρια μόδας σε καμία περίπτωση. Αγαπώ πολύ τη μόδα, ψάχνω συνεχώς υφάσματα και έχω πολλές ιδέες που πιστεύω ότι μπορούν να μεταμορφωθούν σε υπέροχα ρούχα. Μπορώ να περάσω ατελείωτες ώρες σε αυτό το μπλογκ πλέον. Ετοιμάζω ένα τηλεοπτικό project, αλλά πραγματικά είμαι πολύ χαρούμενη με την ιδέα του νέου site μόδας που ετοιμάζουμε με το e-shop». Ποιες αναρτήσεις τους έχουν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα; «Εκείνες που ανεβάζουμε φωτογραφίες μας μαζί». Ισως έχεις την εντύπωση ότι δύο αναγνωρίσιμες κοπέλες δεν ντρέπονται να φορούν ιδιαίτερα ρούχα στην Αθήνα. Λάθος. «Μερικές φορές, όταν επιλέγουμε πιο εξεζητημένα κομμάτια για να ανεβάσουμε στο μπλογκ μας ή στο Instagram, μας κοιτούν περίεργα. Δεν αισθανόμαστε άνετα. Στο εξωτερικό είναι διαφορετικά. Φοράμε ό,τι θέλουμε και πραγματικά κανείς δεν μας κοροϊδεύει», προσθέτουν.
Στο «Kilo Shop» της Κολοκοτρώνη 20 οι αδελφές Φαρμάκη πέρασαν ώρες να διαλέγουν ρούχα (που φυσικά αγόρασαν) για να ικανοποιήσουν όλες τις αναγνώστριές τους. «Ντυνόμαστε κυριλέ, ροκ, πιο girly». Υπάρχει ασφαλής τρόπος για να μην κάνεις ποτέ λάθος στο ντύσιμο; «Ναι, αν φοράς πάντα άσπρο ή μαύρο T-shirt και τζιν είσαι καλοντυμένος, ειδικά αν βάλεις αξεσουάρ μπορείς να μεταμορφώσεις εύκολα αυτό το ντύσιμο». Η Γωγώ θα συνεχίσει τα μαθήματα υποκριτικής στην Αμερική και περιμένει μετρώντας αντίστροφα τις ημέρες που θα ανανεώσει το μπλογκ με φωτογραφίες από τους δρόμους της Νέας Υόρκης.
Γεμίζοντας τις κρεμάστρες στα δοκιμαστήρια με ρούχα ανακάλυψαν ότι το αμερικάνικο, το ασιατικό και το ευρωπαϊκό small είναι τρία διαφορετικά νούμερα. Επίσης, η Γωγώ δεν ήξερε ποια πλισέ μίντι φούστα να διαλέξει, ενώ η Ολγα εμπλούτισε τη συλλογή της με μαντίλια και εσάρπες.
Οι αδελφές Φαρμάκη ενημερώθηκαν για την πολιτική του καταστήματος από την Ολλανδή ιδιοκτήτριά του Σαμπίνε. «Η αλήθεια είναι ότι η καταναλωτική νοοτροπία του Ελληνα διαφέρει από εκείνη των υπόλοιπων Ευρωπαίων. Δύσκολα θα αγόραζαν στο παρελθόν κάτι μεταχειρισμένο. Με την κρίση όμως τα πράγματα άλλαξαν. Ειδικά οι πελάτες στο κατάστημα στο Μοναστηράκι, καλλιτέχνες, ηθοποιοί από τα γύρω θέατρα και μποέμ κάτοικοι της περιοχής λατρεύουν τα ρετρό και βίντατζ ρούχα που φέρνω συνεχώς από το Παρίσι. Το κατάστημα στο Χαλάνδρι μόλις έχει ανοίξει, αλλά καταλήγω στο συμπέρασμα ότι μάλλον άλλαξαν συνήθειες οι Ελληνες. Ισως αναζητούν μοναδικά κομμάτια, ίσως μια οικονομική λύση. Φυσικά μπορούν να βρουν επώνυμα ρούχα στο κατάστημα - αν ψάξουν θα ανακαλύψουν και Ralph Lauren, Burberry, Calvin Klein και Tommy Hilfiger. Κυρίως, θα βρουν μοναδικά κομμάτια σε οικονομικές τιμές».
Η Ολγα και η Γωγώ Φαρμάκη δεν ανήκουν στις κοπέλες που αγοράζουν ό,τι βρουν μπροστά τους. Εδώ και ενάμιση χρόνο διατηρούν ένα μπλογκ μόδας (myflashbackfashion.com) και πλέον ξέρουν ποια είναι η Ολίβια Παλέρμο και η Gary Pepper Girl. Εντελώς ερασιτεχνικά, αρχικά, φωτογράφιζαν η μία την άλλη και ανέβαζαν τα ποστ με το Look of the day και τα ταξίδια τους σε Κωνσταντινούπολη, Νέα Υόρκη ή απλώς από βόλτες τους στη Γλυφάδα. Δεν είχαν φανταστεί ποτέ ότι 7.000 κορίτσια (υποψιάζομαι και αγόρια) θα επισκέπτονταν το προσωπικό ιστολόγιό τους και κυρίως θα τις ρωτούσαν την πιο κοινή κοριτσίστικη απορία: «Από πού το πήρες αυτό;». Δεν είχαν ιδέα ότι καθημερινά θα δέχονται εκατοντάδες μηνύματα από κοπέλες που τις ακολουθούν με ερωτήματα τύπου «ταιριάζει η τάδε φούστα με αυτό το τοπ;».
«Πλέον σκεφτόμαστε πιο επαγγελματικά. Η Ολγα θα αρχίσει να σχεδιάζει ρούχα και θα κάνουμε e-shop. Εγώ θα ασχοληθώ με το κομμάτι των social media αποκλειστικά», λέει η Γωγώ και η Ολγα προσθέτει ότι επιτέλους πραγματοποιεί το όνειρό της: «Δεν δηλώνω σχεδιάστρια μόδας σε καμία περίπτωση. Αγαπώ πολύ τη μόδα, ψάχνω συνεχώς υφάσματα και έχω πολλές ιδέες που πιστεύω ότι μπορούν να μεταμορφωθούν σε υπέροχα ρούχα. Μπορώ να περάσω ατελείωτες ώρες σε αυτό το μπλογκ πλέον. Ετοιμάζω ένα τηλεοπτικό project, αλλά πραγματικά είμαι πολύ χαρούμενη με την ιδέα του νέου site μόδας που ετοιμάζουμε με το e-shop». Ποιες αναρτήσεις τους έχουν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα; «Εκείνες που ανεβάζουμε φωτογραφίες μας μαζί». Ισως έχεις την εντύπωση ότι δύο αναγνωρίσιμες κοπέλες δεν ντρέπονται να φορούν ιδιαίτερα ρούχα στην Αθήνα. Λάθος. «Μερικές φορές, όταν επιλέγουμε πιο εξεζητημένα κομμάτια για να ανεβάσουμε στο μπλογκ μας ή στο Instagram, μας κοιτούν περίεργα. Δεν αισθανόμαστε άνετα. Στο εξωτερικό είναι διαφορετικά. Φοράμε ό,τι θέλουμε και πραγματικά κανείς δεν μας κοροϊδεύει», προσθέτουν.
Στο «Kilo Shop» της Κολοκοτρώνη 20 οι αδελφές Φαρμάκη πέρασαν ώρες να διαλέγουν ρούχα (που φυσικά αγόρασαν) για να ικανοποιήσουν όλες τις αναγνώστριές τους. «Ντυνόμαστε κυριλέ, ροκ, πιο girly». Υπάρχει ασφαλής τρόπος για να μην κάνεις ποτέ λάθος στο ντύσιμο; «Ναι, αν φοράς πάντα άσπρο ή μαύρο T-shirt και τζιν είσαι καλοντυμένος, ειδικά αν βάλεις αξεσουάρ μπορείς να μεταμορφώσεις εύκολα αυτό το ντύσιμο». Η Γωγώ θα συνεχίσει τα μαθήματα υποκριτικής στην Αμερική και περιμένει μετρώντας αντίστροφα τις ημέρες που θα ανανεώσει το μπλογκ με φωτογραφίες από τους δρόμους της Νέας Υόρκης.
Γεμίζοντας τις κρεμάστρες στα δοκιμαστήρια με ρούχα ανακάλυψαν ότι το αμερικάνικο, το ασιατικό και το ευρωπαϊκό small είναι τρία διαφορετικά νούμερα. Επίσης, η Γωγώ δεν ήξερε ποια πλισέ μίντι φούστα να διαλέξει, ενώ η Ολγα εμπλούτισε τη συλλογή της με μαντίλια και εσάρπες.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα