Μιλουτίνοφ: «Είμαστε ένα βήμα πιο κοντά στο στόχο, ελπίζω να τελειώσουμε τη δουλειά στο επόμενο παιχνίδι»
Όσα δήλωσε ο Σέρβος σέντερ του Ολυμπιακού μετά τη νίκη και το 2-0 επί της Ρεάλ για τα Playoffs της Euroelague
Ο Ολυμπιακός πήρε μεγάλη νίκη απέναντι στη Ρεάλ Μαδρίτης με 77-71 και έκανε το 2-0 στη σειρά των Playoffs της Euroleague.
Οι ερυθρόλευκοι δυσκολεύτηκαν λόγω της αστοχίας τους σε όλο το ματς, όμως με μπροστάρηδες τους Μιλουτίνοφ, Φουρνιέ και Βεζένκοφ κατάφερε να διπλασιάσει τις νίκες του. Πλέον, η ομάδα του Γιώργου Μπαρτζώκα θέλει μία νίκη στη Μαδρίτη για να... φύγει για το Άμπου Ντάμπι.
«Προφανώς σήμερα δεν παίξαμε με την ίδια ενέργεια όπως πριν από δύο ημέρες κι αυτό ήταν πρόβλημα, για αυτό εξελίχθηκε έτσι το ματς. Σημασία έχει όμως η νίκη, όχι το πώς έπαιξες, το πιο σημαντικό είναι να κερδίσεις. Είμαστε ένα βήμα πιο κοντά στον στόχο. Ελπίζω να τελειώσουμε τη δουλειά στο επόμενο παιχνίδι, αλλά ξέρουμε ότι θα έχουμε δύσκολο έργο. Ξέρουμε ότι η Ρεάλ είναι ικανή να γυρίσει από το 2-0, να πάει στο Final Four και να το κερδίσει. Δεν μπορούμε να χαρούμε για κάτι από τώρα, γιατί ξέρουμε ποιος είναι ο αντίπαλός μας.
Είναι πάντα ξεχωριστό να ακούς το όνομά σου από τους οπαδούς, από αυτούς τους ξεχωριστούς οπαδούς, αλλά καμία ατομική εμφάνιση δεν μετράει τώρα, μόνο η ομαδική απόδοση. Τώρα μετράει το τι μπορεί να κάνει η ομάδα, γιατί είμαστε στα playoffs και έπειτα ευελπιστούμε στο Final Four».
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.