Süddeutsche Zeitung: Μη ρεαλιστική η επανέναρξη της Bundesliga στις 9 Μαΐου
Η γερμανική εφημερίδα αναφέρει στο σημερινό της φύλλο ότι η επιστροφή στη δράση στην Bundesliga θα αργήσει ακόμη, υπό το φόβο της νέας εξάπλωσης του κορωνοϊού, θέτοντας την 23η Μαΐου ως πιθανή ημερομηνία
Το μάδημα της μαργαρίτας στη Γερμανία, ως προς το πότε θα ξεκινήσει ξανά η Bundesliga, συνεχίζεται με τα νέα δεδομένα που έφερε στην επιφάνεια η Süddeutsche Zeitung να μην είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά.
Παρόλο που ο διευθύνων σύμβουλος της Λίγκας Κρίστιαν Σέιφερτ στις δηλώσεις του μετά την τηλεδιάσκεψη της περασμένης εβδομάδας είχε αναφέρει επίσημα την 9η Μαΐου ως την ημέρα που θα αρχίσουν ξανά οι αγώνες, η εφημερίδα του Μονάχου θεωρεί αυτή την εκτίμηση... λανθασμένη.
«Η προοπτική επανέναρξης της Bundesliga στις 9 Μαΐου στην πραγματικότητα δεν ήταν ποτέ ρεαλιστική για αθλητικούς και οργανωτικούς λόγους. Ωστόσο ήταν σωτήρια για τις ομάδες καθώς εισέπραξαν χρήματα από τις καθυστερούμενες δόσεις των τηλεοπτικών δικαιωμάτων, αφού οι σταθμοί πείστηκαν πως το πρωτάθλημα μπαίνει στην τελική ευθεία επανέναρξης και ανάσαναν οικονομικά.», αναφέρει χαρακτηριστικά η Süddeutsche Zeitung και συμπληρώνει:
«Το Σαββατοκύριακο 23, 24 Μαΐου φαντάζει ως η πιο πιθανή ημερομηνία επιστροφής στο γήπεδο για τις ομάδες της Bundesliga. Κι αυτό ακούγεται πιο λογικό καθώς θα έχουν περάσει και κάποιες ημέρες από τη στιγμή που η πλειοψηφία των εργαζομένων θα έχουν επιστρέψει κι αυτοί στις δουλειές τους».
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.