Πρωθυπουργός των Σκοπίων: Η ΠΓΔΜ είναι έτοιμη να εγκαταλείψει την ρητορική για τον Μεγαλέξανδρο

Πρωθυπουργός των Σκοπίων: Η ΠΓΔΜ είναι έτοιμη να εγκαταλείψει την ρητορική για τον Μεγαλέξανδρο

«Παραιτούμαι από το να θεωρώ την «Μακεδονία» τον μοναδικό κληρονόμο του Μ.Αλέξάνδρου» είπε ο Ζόραν Ζάεφ, μιλώντας σε τηλεοπτικό δίκτυο των Σκοπίων και τόνισε ότι «αυτή η πολιτική του πατριωτισμού πέρασε» και «είναι ώρα να πάμε μπροστά»

Την ετοιμότητα της χώρας του να εγκαταλείψει την πολιτική των προκλήσεων και της οικειοποίησης της ελληνικής ιστορίας εξέφρασε ο Πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής συνέντευξης που παραχώρησε σε τηλεοπτικό δίκτυο των Σκοπίων.

Πιο συγκεκριμένα, ο Ζάεφ τόνισε πως η χώρα του είναι έτοιμη να αφήσει στην άκρη τις αξιώσεις της για την καταγωγή του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Αναλυτικά ο Πρωθυπουργός των Σκοπίων στη συνέντευξή του
στην τηλεόραση «Τέλμα» των Σκοπίων ανέφερε: «Πιστεύω ότι  θα βρεθεί μια λύση για το όνομα που θα διαφυλάσσει πλήρως την αξιοπρέπειά μας. Μόνο μέσω αμοιβαίας προσπάθειας  θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε στην εξεύρεση λύσης».

Ο πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ δήλωσε πως μετά την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης κατά την οποία συναντήθηκε ο Μάθιου Νιμιτς με τους διαπραγματευτές, δεν υπάρχει πρόταση. Ωστόσο δεν θέλησε να σχολιάσει τις διαπραγματεύσεις για να μην διακινδυνεύσει την επιτυχία της διαδικασίας.

Δήλωσε πάντως αισιόδοξος τόσο λόγω της προετοιμασίας από πλευράς της κυβέρνησής του, από τότε που ανέλαβε πρωθυπουργός όσο από αυτό που αισθάνεται «σαν προθυμία εκ μέρους της ελληνικής πλευράς και από τις συναντήσεις  με τον Ν. Κοτζιά αλλά και από τη συζήτηση που είχα με τον Αλ. Τσίπρα και τους κυβερνητικούς  πολιτικούς γενικά στην Ελλάδα».

Παραιτούμαι από το να θεωρώ την «Μακεδονία» τον μοναδικό κληρονόμο του Μ.Αλέξάνδρου

«Εάν η κυβέρνηση  παραιτηθεί από το δικαίωμα να είναι ο μόνος κληρονόμος του Μ. Αλεξάνδρου , υπάρχει πιθανότητα να λυθεί το θέμα, είχε πει ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας», ανέφερε ο Ζάεβ στη συνέντευξη και υπογράμμισε πως «εγώ εκ μέρους της κυβέρνησης παραιτούμαι από το να θεωρώ την "Μακεδονία" τον μοναδικό κληρονόμο του Μ.Αλεξάνδρου, που έφθασε στην Ινδία , στην Περσία...».

«Η ιστορία ανήκει επίσης σε μας , πιθανόν ένα κομμάτι αυτής της ιστορίας ανήκει επίσης στην Ελλάδα, μέρος της στη Βουλγαρία και σε πολλές άλλες χώρες. Αγωνίζομαι  για την ευημερία των πολιτών μου και είμαι πεπεισμένος ότι θα βρούμε λύση. Οι πολίτες θα μας ανταμείψουν για το κουράγιο , επειδή πιστεύουμε στις προοπτικές και στο μέλλον παρά να δειλιάσουμε και να μένουμε κολλημένοι στο παρελθόν.  Η ώρα τέτοιου είδους πατριωτισμού  με τη διατήρηση των δικών μας ιστοριών και παρόμοιων θεμάτων πέρασε. Όλος ο κόσμος προχωράει μπροστά με μεγάλη ταχύτητα, εξασφαλίζοντας προοπτική και μέλλον στους λαούς του» είπε ο Ζάεβ

«Ο,τι θα κάνουμε θα διέπεται από διαφάνεια. Στο τέλος ελπίζω ότι αυτό θα επιβεβαιωθεί στο δημοψήφισμα μεταξύ των πολιτών. Ας διατηρήσουμε την προσοχή μας και τις επιφυλάξεις μας ώστε η διαδικασία να στεφθεί με επιτυχία», ανέφερε ο Ζάεβ 

ΣΧΟΛΙΑ (118)

petros mpourdas

Παραθέτω κάποιες απορίες μου: 1) Πως χάθηκε το βόρειο τμήμα της Μακεδονίας από τους γηγενείς Έλληνες, και πως αυτό κατέληξε εξ' ολοκλήρου σε ξένες εθνότητες? χωρίς μάλιστα καν να συζητούμε =(αν όχι ούτε καν να καταγράφουμε;) το ιστορικό αυτό γεγονός?... 2) Πως και δεν διεκδικούσαμε - διεκδικούμε ακόμη και σήμερα, και επί εκατοντάδες χρόνια, το τμήμα της χαμένης έκτασης που με παθιασμένο ζήλο υποστηρίζουμε ότι μας ανήκει καθ' ολοκληρίαν? Πως αφού σαν λαός δεν αφήνουμε καρφίτσα να πέσει αν νομίζουμε ότι υπάρχει διαστρέβλωση, εδικά όσον αφορά την ιστορια μας, βρισκόμαστε αμυνόμενοι σε αυτό το γεγονός; αντί να είμαστε οι επιτιθέμενοι, και να ζητούμε με το πάθος και με ζήλο που μας διακατέχουν, την επιστροφή του βορείου τμήματος της Μακεδονίας εκεί που διατρανώνουμε ότι ανήκει?

petros mpourdas

Δηλαδή ξύπνησε ενα πρωί τον εβδομο αιώνα μ.Χ. ένα ολόκληρο έθνος, (σκοπιανοί), η αντίστοιχα με σημερινούς λαούς, όπως π.χ. (Αρμένιοι, η Αλβανοί, η Λιθουανοί, η... κλπ, κλπ, κλπ..) και ήπανε αφού δεν εχουμε δουλειά να κάνουμε, δεν κατεβαίνουμε μια βόλτα προς την τότε βόρεια Μακεδονία και να γίνουμε μόνιμοι κάτοικοί της;. Έτσι αφού φορτωθήκανε τα μπαγάζια τους, και αποχαιρετήσανε τις περιουσίες τους με μεγάλη χαρά, (εκτός και αν ζούσαν στα δέντρα), ήρθαν και εγκατασταθήκανε στην σημερινή βόρεια Μακεδονία, χωρίς (άκουσον, άκουσον), να ανοίξει ούτε μύτη με τους βορειομακεδόνες. Οι οποίοι (βορειομακεδόνες) μάλιστα, μπροστά σε τέτοιου μεγέθους χαρμόσυνο γεγονός, παρατήσανε ότι είχαν και δεν είχαν και τράπηκαν σε φυγή? για να διευκολήνουνε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την διαμονή σε έκταση μεγαλύτερη της σημερινής Μακεδονίας, τους συνανθρώπους τους (σκοπιανούς).

petos mpordas

Δηλαδή ξύπνησε ενα πρωί τον εβδομο αιώνα μ.Χ. ένα ολόκληρο έθνος, <>, η αντίστοιχα με σημερινούς λαούς, όπως π.χ. (Αρμένιοι, η Αλβανοί, η Λιθουανοί, η... κλπ, κλπ, κλπ..) και ήπανε αφού δεν εχουμε δουλειά να κάνουμε, δεν κατεβαίνουμε μια βόλτα προς την τότε βόρεια Μακεδονία και να γίνουμε μόνιμοι κάτοικοί της;. Έτσι αφού φορτωθήκανε τα μπαγάζια τους, και αποχαιρετήσανε τις περιουσίες τους με μεγάλη χαρά, <<>>, ήρθαν και εγκατασταθήκανε στην σημερινή βόρεια Μακεδονία, χωρίς <<>>, να ανοίξει ούτε μύτη με τους βορειομακεδόνες. Οι οποίοι <<< βορειομακεδόνες>>> μάλιστα, μπροστά σε τέτοιου μεγέθους χαρμόσυνο γεγονός, παρατήσανε ότι είχαν και δεν είχαν και τράπηκαν σε φυγή? για να διευκολήνουνε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την διαμονή σε έκταση μεγαλύτερη της σημερινής Μακεδονίας, τους συνανθρώπους τους <<>>. Απάντηση

Πιό ..προδότης..πεθαίνειςςςς!!!!!!

Τι πάει να πεί πως ο "μέγιστος" Αλέκσης θα καλοδεχτεί τους γυφτοΣκοπιανούς ως οχι τους..μόνους(?) απόγονους του Μεγ.Αλεξάνδρου? Δηλαδή απλα θα "μοιράσουμε" στα δυό την ΔΙΚΗ μας Ιστορική Κληρονομιά????

...

Shopska salad

τοτός

Κολοκύθια τούμπανα Άρχισαν τα όργανα Αλλαξαν το όνομα Έλυσαν τα σπάργανα .

Γιώργος

Είναι πια εύκολο για τον καθένα, πίσω από την ανωνυμία του internet, να εκφράζει μια άποψη άνευ στοιχείων, με μια σιγουριά άνευ προηγουμένου. Η ιστορία δεν είναι για τον καθένα που ενημερώθηκε από ένα site ή από ένα και μοναδικό βιβλίο ιστορίας. Είναι κυρίως για όσους έχουν τη διάθεση να μελετήσουν και να διασταυρώσουν απόψεις πολλών ιστορικών, αφού προηγουμένως μελετήσουν τη ζωή του καθενός εξ αυτών, γιατί εμπεριέχει υποκειμένισμό σε βαθμό κακουργήματος, ειδικά πριν τα τέλη του 19ου αιώνα όπου δεν είχε αναπτυχθεί καν φιλοσοφία της ιστορίας, μια κατά κάποιο τρόπο παγκόσμια συνεννόηση των ιστορικών για τον τρόπο γραφής της ιστορίας, για το τι είναι ιστορικό γεγονός,πως διασταυρώνεται, πως εξάγονται συμπεράσματα και άλλα πολλά. Επίσης θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι η ιστορία πάντα εξυπηρετούσε συγκεκριμένα προσωπικά, εθνικά, πολιτικά, οικονομικά, πολιτιστικά συμφέροντα, αρκεί να θυμηθούμε ότι οι ιστορικοί συνήθως συνόδευαν βασιλείς, αυτοκράτορες, στρατηγούς σε πολέμους και τα γραφόμενα ήταν καθ' υπόδειξη. Όσο πιο πίσω χρονικά πάμε τόσο τα καταγραφόμενα ιστορικά γεγονότα λιγοστεύουν και γίνεται δυσκολότερη και η διασταύρωσή τους. Οι εθνικές κορώνες, τα πιστεύω άνευ στοιχείων, οι σκόπιμα λανθασμένες ιστορικές πληροφορίες εξουσιών , είναι συνήθη φαινόμενα σε όλες τις χώρες και κυρίως σε λαούς που "ψάχνουν" εθνική ταυτότητα όπως είναι ο λαός των Σκοπίων, όπως μετά την ίδρυση του Ελληνικού κράτους ήταν και ο λαός μας και όπως ήταν όλοι οι λαοί των Βαλκανίων μετά την κατάρευση της Οθωμανικής Αυτοκοκρατορίας. Σήμερα στην Ελλάδα είμαστε όλοι Έλληνες, όχι αιματολογικά γιατί είναι βλακώδες για τους ιστορικούς και σαφώς αντιεπιστημονικό να ισχυρίζεσαι μετά από δύο χιλιάδες χρόνια αιματολογική συγγένεια. Τα Βαλκάνια πάντα ήταν χωνευτήρι λαών και εθνοτήτων και αν προβούμε σε συλλογική ανάλυση DNA πολλούς λαούς θαρρώ θα αγαπήσουμε. Οι χώρες στα Βαλκάνια δημιουργήθηκαν με αποφάσεις μεγάλων δυνάμεων ( με συνθήκες), χωρίς να ρωτηθούν οι λαοί. Λογικό είναι λοιπόν να υπάρχουν πληθυσμοί της μιας χώρας στην άλλη. Τώρα το πως στον εγκέφαλο κάποιων στέκει το να υπάρχουν Έλληνες στην Τουρκία, στη Βουλγαρία, στην Αλβανία, στα Σκόπια αλλά στην Ελλάδα μόνο Έλληνες είναι κάτι σαν το "η γη είναι επίπεδη", " στις 21/12/2018 θα καταστραφεί ο κόσμος" και άλλα ευτράπελα που έχουμε επίσης συνηθίσει . Η ιστορία δεν πρέπει να είναι "πιστεύω", είναι Επιστήμη και ερευνά, συνθέτει αλήθειες. Η Μακεδονία στην Ελλάδα είναι Ελληνική. Στα Σκόπια και τη Βουλγαρία δεν είναι, μπορεί να ήταν...κάποτε.

Μαρία Ρεπούστη.

Σας συγχαίρω.Τεκμηριωμένη διαστρέβλωση της πραγματικότητας,ιδιοτελής και επιπόλαιη θεώρηση της ιστορικής αλήθειας,εμπάθεια και κομματική τύφλωση,χαμηλή αυτοεκτίμηση.Εύγε αγαπητέ,ο όρος ''χρήσιμος ηλίθιος'' στα καλύτερα του.Είστε ένας πολίτης του κόσμου,χωρίς πατρίδα και έθνος (μπρρρρρ).Ένας διεθνιστής χωρίς καταγωγή,από συγγενείς χωρίς εθνολογικές αναφορές.Δεν κατοικείτε σε Χώρα αλλά σε χώρο.Και πάλι σας ευχαριστώ για την ξεκάθαρη τοποθέτηση σας σε έναν ασύντακτο χωροχρονικό μη ορίζοντα.

Γιώργος

Τι λέτε κ. Ρεπούση Μαρία; Τι "φιδίσιοι δρόμοι" και " γάργαρα νερά" και "νεράιδες" είναι αυτά; Που διαφωνείτε; Πως τα καταλάβατε όλα αυτά για τα οποία με χαρακτηρίζετε; Χωρίς ύβρεις δεν μπορείτε να μιλάτε; χωρίς χαρακτηρισμούς δεν θα συνεννοούμασταν πιο εύκολα; Για ποια κομματική τύφλωση μιλάτε; Δεν ανήκω κάπου κομματικά, αν ανήκα φαντάζομαι θα ήμουν περήφανος και δεν θα το έκρυβα. Εσεις ανήκατε κάπου κομματικά και ο κόσμος σας έστειλε στο σπίτι σας. Γράφετε μόνο χαρακτηρισμούς πράγμα εύκολο για τον καθένα.Δεν σας τιμά ως πανεπιστημιακό και ως ιστορικό. Γράψτε σε τι διαφωνείτε. Ένα σ' αυτό δύο σε κείνο... Απλώς προσπάθησα να γράψω πως η ιστορία δεν είναι θέμα πίστης αλλά έρευνας και νομίζω πως ως ιστορικό θα έπρεπε να σας τιμά. Με αποκαλέσατε επιπόλαιο, ηλίθιο, ότι κατοικώ σε χώρο και όχι σε Χώρα. Χωρίς να με γνωρίζετε λοα αυτά. Κακώς είστε ιστορικός-πολιτικός. Ψυχαναλητής σας ταιριάζει. Βάλτε και λίγο καπνό... μη το καπνίζετε σκέτο. Αν έχετε τη δυνατότητα να μου πείτε σε τι διαφωνείτε, συγκεκριμένα και γιατί, μπορεί να με πείσετε. Εγώ μπορεί να διαφωνώ με την άποψή σας για τη γενοκτονία π.χ. αλλά δεν παύει να είναι μια άποψη στην οποία δεν φαντάζομαι ότι καταλήξατε αβίαστα, αλλά ύστερα από μελέτη. Δεν θα απευθυνόμουν ποτέ λοιπόν σε σας με χαρακτηρισμούς που δεν βοηθάνε κανέναν και κυρίως απευθύνονται στο θυμικό και όχι στη λογική. Ίσως είναι κατάλοιπα της πολιτικής σας ενασχόλησης. Συνηθίζεται από σας τους πολιτικούς σε όλους τους χώρους. Το τελευταίο "σ' ενα ασύντακτο χωροχρονικό μη ορίζοντα" είναι όλα τα λεφτά. Μόνο εσείς και ο Βέλτσος καταλαβαίνετε τι θέλει να πει ο ποιητής, αν και για τον Βέλτσο κρατάω κάποια επιφύλαξη.

Φώτης/ Φανούρης

Χάθηκε .Οι συνάδελφοι έγιναν όλοι σχεδόν γραμματείς υπουργείων. Αδικία.Γιατι;

Μαρία Ρεπούστη

Την παλεύεις ρε φίλε;

ΓΙΩΡΓΗΣ

Ενταξει ,καταλαβαμε! Εισαι και συ απο τους ''ιστορικους'' που συνεννοουνται εκ των προτερων με τους επιδοξους επικυριαρχους του πλανητη για το τι ακριβως συμφερει τα μεγαλα σου αφεντικα να γραψεις δηθεν επιστημονικα ως Ιστορια.Μα ακριβως γι αυτο οι πραγματικοι εραστες της Ιστοριας δεν πρεπει να στηριζονται σε σας τους στρατευμενους ιστορικους αλλα να μελετουν μεχρι την Οκτωβριανη Επανασταση γιατι μετα ολα γραφονται κατα παραγγελια και με το ''φακελακι'' Παντως οι πρωτοι που εγραψαν ιστορια και την ανεδειξαν σεΕπιστημη ηταν οι Ελληνες και χωρις τη μελετη τους, δεν εχετε το δικαιωμα να την πατενταρετε!

Γεώργιος

φανταστείτε γιά νά εγκαταλείπεις μία τόσο μεγάλη ιδέα τότε δέν τήν είχες Πότε.Ετσι κάι οι σκοπιανοί ποτέ δέν ήταν Μακεδόνες κάι ποτέ περήφανοι γιά κάτι μόνο συμφέροντα των αμερικανών!!

Η ΩΜΗ ΑΛΗΘΕΙΑ

Εχω κάνα δυο απορίες 1)Γιατί ο αθηναίος ρητορας Δημοσθενης δεν θεωρούσε τους μακεδόνες ελληνες;Γιατί έλεγε ότι δεν καταλαβαινουν τη λαλιά τους;2)Αν τα δωρικά ήταν μια από τις αρχαιοελληνικες διαλέκτους, γιατί τα τσακώνικα που προέρχονται από τα δωρικά ΘΕΩΡΟΎΝΤΑΙ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΌΧΙ ΔΙΆΛΕΚΤΟΣ;3)Πού πήγαν οι αρχαίοι μακεδόνες;Αφου στη Μακεδονία δεν υπάρχει κάποια γλώσσα ανάλογη με τα τσακώνικα το πιο πιθανό δεν είναι να αναμειχθηκαν με τους σλάβους και να αφομοιωθηκαν;4) Πόσοι ήταν οι ελληνόφωνοι στη Μακεδονία προτού έρθουν οι πρόσφυγες από τη Μικρασια;Η τελευταία οθωμανική απογραφή τους εμφανίζει σαν μια ισχνη μειοψηφία. Και ας λάβουμε υπόψιν ότι πολλοί από αυτούς ήταν σλαβοφωνοι πατριαρχικοι. 5)Μήπως το στήσιμο της όλης στρατηγικης απέναντι στα Σκόπια με εθνικιστικες κορώνες ,υποκειμενικες θεωρίες αποδεκτές μονο από εμάς και διαιωνιση της διαφωνιας με τα Σκόπια για μικροπολοτικους λόγους θα γίνει άλλο ένα μπούμερανγκ εναντίον μας;

Σκοπιανέ

Με τον Φίλιππο και με τον Αλέξανδρο πως συννενοούνταν;Με διερμηνέα;ή γνώριζαν ξένες γλώσσες;Στην εκστρατεία οι Μακεδόνες με τους υπόλοιπους δεν μιλούσαν;Ο Φίλιππος μετείχε σε Ολυμπιάδα,μάθε τι σημαίνει αυτό και μετά μίλα. Τότε υπήρχε ανταγωνισμός και έχθρα μεταξύ των ελληνικών βασιλείων,γι' αυτό και η αντιπάθεια του Δημοσθένη.Και οι Σπαρτιάτες Δωρικά μιλούσανι.Τα Τσακώνικα είναι βλαχοιταλικά που θέλουν να τα παρουσιάσουν σαν Δωρικά.

Γιωργος

Οι Μικρασιάτες πρόσφυγες σε ποσοστό που ξεπερνούσε το 90% μιλούσαν μόνο τουρκικά, οι ντόπιοι τους υποδέχθηκαν ως Τούρκους, τους Τούρκους που έφυγαν από την Ελλάδα, τους υποδέχθηκαν στην Τουρκία ως Έλληνες, άστα να πάνε φίλε. Αν διαβάσεις εφημερίδες της εποχής θα φρίξεις για το τι τράβηξε αυτό το κομμάτι του Ελληνισμού, καθώς και οι Τούρκοι που φύγανε από δω.

Η ΩΜΗ ΑΛΗΘΕΙΑ

Είναι ότι εγώ δεν είμαι σκοπιανός αλλά ένας νεοέλληνας με στοιχειώδη λογική ενώ εσύ ένας ψευτοεθνικοφρωνας που με την υποκρισία και την άγνοια σου υποσκάπτεις τα θεμέλια της χώρας και ρίχνεις νερό στο μύλο του κάθε ένα που την επιβουλευεται. Δεν ισχυρίζομαι ότι οι μακεδόνες δεν ήταν ελληνικό φύλλο, αλλά ότι είχαν διαφορά από τους ελληνες της κλασικής αρχαιότητας, κάτι ανάλογο με τη διαφορά γερμανων και ολλανδών η δανών ,ρώσων, πολωνων και σέρβων, περσών και κούρδων κ. λ.π. Αυτό για τους τσακωνες που ισχυρίζεσαι αποτελεί την πιο ανθελληνικη θέση πού έχει ποτέ διατυπωθει. Αν αυτό είναι η νέα θεωρία των χρυσαυγιτων, είστε για λύπηση. Επίσης αυτά τα περί μεταφραστων του Φιλίππου και του Αλεξάνδρου είναι επιχείρημα τετάρτης δημοτικου. Το κέντρο πολιτισμού της εποχής ήταν η νότια Ελλάδα και η "διεθνής"γλώσσα αυτή της κλασσικής Ελλάδας. Φυσιολογικό ήταν να την μαθαίνουν οι προπονητές μακεδόνες, ηπειρωτες, θράκες κ. λ.π.Όταν οι μακεδόνες έγιναν ισχυροί επίσης ήταν φυσικό να θέλουν να οικιοποιηθουν τη δόξα της κλασσικής Ελλάδας.Αν αισθανόταν τόσο ίδιοι με τους νότιου που ήσαν όταν ο Ξέρξης εκστρατευε κατά της νοτίου Ελλάδας;Όσο για τους ολυμπιακούς αγώνες, αυτοί ήταν απλά. ...μπίζνες. Ο Φίλιππος άρχισε να συμμετέχει για γεωπολιτικους λόγους και οι άλλοι τον δέχτηκαν για τα χρήματα αφενός και αφετέρου γιατί. ..τον ετρεμαν.

Χωριάτης

Για όσους αμφιβάλλουν για το τι ήταν οι αρχαίοι Μακεδόνες, σας λέω απλώς κοιτάξτε τα ονόματά τους. Tι σημαίνει Φίλιππος, τι σημαίνει Ολυμπιάδα, που ήταν οι γονείς του Αλέξανδρου; Έχουμε τα ονόματα όλων των στρατηγών του Αλέξανδρου, ποιο από αυτά σημαίνει κάτι σε άλλη γλώσσα εκτός από Ελληνικά; Τα ονόματα από μόνα τους είναι αυτοπροσδιορισμός ενός λαού. Θα μπορούσε εμένα να με λένε Γιουσούφ, τον αδελφό μου Αλή και τον φίλο μου Βλαντιμίρ, και να λέω ότι είμαστε γνήσιοι Έλληνες από την Αρκαδία;

ΓΙΩΡΓΗΣ

Oπως και μεχρι σημερα λεμε ''αθηνοκεντρικο'' κρατος, αλλα σαν Ελληνες και οι δυο μεριες,'' μαζι δεν κανουμε και χωρια δεν και μπορουμε''!Οι Νοτιοι Ελληνες πηγαιναν στη Μακεδονια για το παραμικρο που λεει ο λο γ ο ς γιατι ειχαν εκει τις αποικιες τους που ηταν κατι διαφορετικο απο τις αποικιες των αποικιοκρατων

ΜΑΚΕΔΩΝ

Ο Δημοσθένης ήταν ένας πικρόχολος τοπικιστής που νοσταλγούσε το παλιό μεγαλείο της Αθήνας και έβριζε τον Φίλιππο γιατί του χαλούσε το όνειρο, όπως έβριζε και όλους τους συμπολίτες του αντιπάλους, όπως τον Αισχύνη, που τον χαρακτήριζε μισοβάρβαρο. Για τους αρχαίους της εποχής εκείνης όποιο ελληνικό φύλλο δεν ζούσε οργανωμένο σε πόλη αλλά είχε βασιλεία, χαρακτηριζόταν ως βαρβαρικό, γιατί είχε πολίτευμα μη παραδεκτό από τον ελληνικό κόσμο. Σκέψου πως ο Ευριπίδης έζησε τα δημιουργικότερα χρόνια της ζωής του στην αυλή του Μακεδόνα βασιλιά Αρχέλαου (άλλο σλαβικό όνομα αυτό) και έγραψε τις καλύτερες τραγωδίες του που τις δίδαξε στο θέατρο του ΔΙΟΥ όπου τις παρακολουθούσαν χιλιάδες Μακεδόνες θεατές σε μια ακατανόητη γι' αυτούς γλώσσα, την ελληνική. Επίσης σκέψου γιατί ο Αλέξανδρος έλαβε ελληνική παιδεία, το ευαγγέλιό του ήταν η Ιλιάδα, για ποιο λόγο, κατακτώντας την Ασία, διέταξε να μαθαίνουν τα αγόρια της περσικής ελίτ την ελληνική και όχι την δήθεν μακεδονική και για ποιο λόγο όλη η Ασία μετά τον θάνατό του μιλούσε ελληνικά και όχι την δήθεν μητρική του γλώσσα τη μακεδονική. Να σου θυμίσω και τον Ναυπάκτιο Αγέλαο, ο οποίος στο συνέδριο των Αιτωλών, που θα αποφάσιζαν για την πρόταση των Ρωμαίων να συμμαχήσουν κατά της Μακεδονίας, μίλησε και είπε ότι είναι ντροπή να συμμαχήσουμε με βαρβάρους (Ρωμαίους) κατά ομοφύλων (Μακεδόνων), όπως γράφει ο Πολύβιος ο Μεγαλοπολίτης (αν τον έχεις ακουστά). Τέλος, αν μπορείς, ετυμολόγησε στη σλαβική (βουλγαρική) γλώσσα του Ζάεφ (ίσως και τη δική σου) μερικά από τα γνωστότερα μακεδονικά ονόματα: Φίλιππος, Αλέξανδρος, Παρμενίων, Φιλώτας, Νικάνωρ, Ιόλαος, Αντίπατρος, Κάσσανδρος, Πευκέστας, Αμύντας, Πτολεμαίος, Κρατερός, Πολεμοκράτης, Ηφαιστίων, Λυσίμαχος, Αντίγονος, Δημήτριος, Κάλλας....... κλπ.

Προς "Αριστερο" πιο κατω:

ΗΡΟΔΟΤΟΣ: "Τώρα που αυτοί οι απόγονοι των Περδίκκα (δηλαδή οι Μακεδόνες) είναι Έλληνες, όπως λένε και οι ίδιοι, εγώ ο ίδιος ελπίζω ξέρω και θα το αποδείξω στο μεταγενέστερο τμήμα της ιστορίας μου". (Ηρόδοτος, Ιστορίες, 5.22)

Διόρθωση.

"Τώρα που αυτοί οι απόγονοι των Περδίκκα (δηλαδή οι Μακεδόνες) είναι Έλληνες, όπως λένε και οι ίδιοι, εγώ ο ίδιος γνωρίζω και θα το αποδείξω στο μεταγενέστερο τμήμα της ιστορίας μου". (Ηρόδοτος, Ιστορίες, 5.22)

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

kon25

Περιοδεία στα Χανιά πραγματοποιεί ο υπουργός Δικαιοσύνης - Αναφορά στις νομοθετικές και θεσμικές παρεμβάσεις πουν έγιναν, καθώς και στην ενίσχυση με προσωπικό και δικαστές των διοικητικών δικαστηρίων

tsipras-boutaris

Βολές του πρωθυπουργού στην αντιπολίτευση για το χρόνο των εκλογών - Θα πάρει την απάντηση στις εκλογές για το αχρείαστο μνημόνιο και το νέο πετσόκομμα μισθών και συντάξεων λέει η ΝΔ

9