Ο νικητής του Survivor I Γιώργος Αγγελόπουλος θέλει να συνεχίσει την καριέρα του στην υποκριτική και ήδη βρέθηκε στο πλατό του σίριαλ «Αν ήμουν πλούσιος» για τα πρώτα γυρίσματα. Ο ίδιος μίλησε στην κάμερα του «Πρωινού» και τη Μαρία Κοκολάκη για αυτό το καινούργιο του στοίχημα: «Ο ρόλος μου είναι ο Αντρέι Τζόρτζεβτς. Σίγουρα υπάρχει δημιουργικό άγχος, είναι μια πρόκληση για μένα και τιμή να συνεργαστώ με όλους τους συναδέλφους και το κανάλι» είπε και πρόσθεσε: «Αν ήμουν πλούσιος, δεν θα έκανα πολλά πράγματα διαφορετικά από αυτά που κάνω, ίσως σε μεγαλύτερη ένταση. Σίγουρα είμαι περίεργος να δω πως θα βγει αυτή η δουλειά. Μου αρέσει η υποκριτική και θέλω να την ακολουθήσω βήμα βήμα».
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.