Μια διαφήμιση μόλις τριών λεπτών κατάφερε να μπει στην ιστορία όχι μόνο για την αισθητική και την κινηματογραφική της προσέγγιση, αλλά και για το αστρονομικό της κόστος.
Στο κέντρο της, μία από τις πιο αναγνωρίσιμες ηθοποιούς του Χόλιγουντ: η Νικόλ Κίντμαν, η οποία φέρεται να έλαβε περίπου 3 εκατομμύρια δολάρια για τη συμμετοχή της στο διαφημιστικό, που συνολικά κόστισε 33 εκατομμύρια δολάρια.
Η La Roche-Posay γιορτάζει 50 χρόνια δερματολογικής φροντίδας προσφέροντας καινοτόμες λύσεις που συνδυάζουν ορατά αποτελέσματα και σεβασμό στην επιδερμίδα.