Squid Game: The Challenge - Διαθέσιμο από σήμερα στο Netflix το ριάλιτι που βασίζεται η σειρά
Το σόου έχει διαφημιστεί ως η «μεγαλύτερη σειρά ριάλιτι διαγωνισμών που δημιουργήθηκε ποτέ»
Οι θαυμαστές της τηλεοπτικής σειράς «Squid Game» το περίμεναν καιρό και πλέον, είναι διαθέσιμο στην πλατφόρμα του Netflix, το ριάλιτι «Squid Game: The Challenge» (Το Παιχνίδι του Καλαμαριού: Η Δοκιμασία).
Δείτε το τρέιλερ
456 πραγματικοί παίκτες θα μπουν στον διαγωνισμό, διεκδικώντας ένα έπαθλο 4,56 εκατομμυρίων δολαρίων που θα αλλάξει τη ζωή τους.
Καθώς ανταγωνίζονται μέσα από μια σειρά παιχνιδιών εμπνευσμένων από την πρωτότυπη σειρά, καθώς και κάποιων εκπληκτικών νέων προσθηκών, οι στρατηγικές, οι συμμαχίες και ο χαρακτήρας τους θα δοκιμαστούν ενώ λιγοστεύουν σιγά σιγά.
Κυκλοφορία επεισοδίων:
Παρτίδα 1 - 22 Νοεμβρίου (5 επεισόδια)
Παρτίδα 2 - 29 Νοεμβρίου (4 επεισόδια)
Το σκάνδαλο ξέσπασε ενώ η πλατφόρμα streaming γύριζε κρυφά το σόου στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου η θερμοκρασία έπεσε στους -3 βαθμούς Κελσίου, με αποτέλεσμα να υπάρξουν ισχυρισμοί για τραυματισμούς παικτών. Ωστόσο, το Netflix και οι εταιρείες παραγωγή Studio Lambert και Garden, αρνήθηκαν ότι υπήρξε οποιοσδήποτε σοβαρός τραυματισμός, αναφέροντας σε ανακοίνωσή τους: «Ενώ έκανε πολύ κρύο στο πλατό - και οι συμμετέχοντες ήταν προετοιμασμένοι γι' αυτό - οποιοσδήποτε ισχυρισμός για σοβαρό τραυματισμό είναι αναληθής. Μας ενδιαφέρει πολύ η υγεία και η ασφάλεια των ηθοποιών και του συνεργείου μας και επενδύσαμε σε όλες τις κατάλληλες διαδικασίες ασφαλείας».
Παρά τις φερόμενες κακές συνθήκες, οι διαγωνιζόμενοι αρνήθηκαν να μετακινηθούν ή να διαμαρτυρηθούν, καθώς κάτι τέτοιο θα οδηγούσε σε αποκλεισμό, σύμφωνα με τους κανόνες του παιχνιδιού. Πολλοί διαγωνιζόμενοι ήταν αποφασισμένοι να παραμείνουν στο ριάλιτι, παρά το ενδεχόμενο υποθερμίας, καθώς το χρηματικό έπαθλο αποτελεί σημαντικό κίνητρο.
Το σόου, που διαφημίστηκε ως η «μεγαλύτερη σειρά ριάλιτι διαγωνισμών που δημιουργήθηκε ποτέ», αποτελεί ένα πιστό αντίγραφο της σειράς με διαγωνισμούς και περιλαμβάνει ακόμα και την ανατριχιαστική animatronic κούκλα που δίνει εντολές κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού «Red Light Green Light».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.