H Μαριάντα Πιερίδη και η Φελίσια Τσαλαπάτη μίλησαν για την τηλεοπτική τους συνύπαρξη στην εκπομπή «Καλοκαίρι yes», σε μία κοινή συνέντευξη που παραχώρησαν στο περιοδικό «ΟΚ!».
Για το πώς το έχουν καταφέρει να μην υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ τους, η Μαριάντα Πιερίδη σχολίασε: «Σοβαρολογείς; Η μία είναι 30 και η άλλη είναι 50, εγώ! Πέρα από την πλάκα, ίσως να μην ήταν τυχαία η επιλογή μας. Εγώ βλέπω τη Φελίσια και βλέπω μία γυναικάρα. Αν μιλήσει η μία παραπάνω και η άλλη λιγότερο, δεν έγινε και τίποτα. Η μία βοηθάει την άλλη».
Ενώ, η συνάδελφός της είπε με τη σειρά της: «Είναι θέμα χαρακτήρα το αν θα τσαλακώνεσαι, αν θα αυτοσαρκάζεσαι ή αν μένεις στην εικόνα σου και δεν κάνεις τίποτα άλλο για να εξελιχθείς. […] Αν πας να κάνεις κάτι καινούργιο και σκέφτεσαι μόνο πώς θα προβληθείς, θα γίνει βατερλό. Είναι μία συνεχής προσπάθεια. Τι νόημα θα είχε αν εγώ βγαίνω υπέροχη και η εκπομπή είναι χάλια;».
«Το ότι η Μαριάντα σε κάποια θέματα έχει τον πρώτο λόγο προσωπικά μου αφαιρεί και ένα "βάρος". Δεν είμαι τόσο ματαιόδοξη που να τυφλώνομαι από την ανάγκη να δειχτώ. Χαίρομαι που ο κόσμος μάς έχει αγκαλιάσει, γιατί είμαστε νέα τηλεοπτικά πρόσωπα και συνήθως το κοινό αγαπά πολύ αυτούς που έχει συνηθίσει», πρόσθεσε έπειτα.
Η Μαριάντα Πιερίδη ανέφερε από την πλευρά της: «Ως νέα καλλιτέχνιδα είχα βρεθεί καλεσμένη στην εκπομπή που παρουσίαζαν πριν από πολλά χρόνια η αείμνηστη Ρίκα Βαγιάνη και η Πόπη Τσαπανίδου, όπου η μία συμπλήρωνε την άλλη. Κάπως έτσι αισθάνομαι κι εγώ με τη Φελίσια».
«Κάποια στιγμή η Μαριάντα μου είπε κάτι εξαιρετικό: "Όταν κάτι το κάνεις και έχεις δόλο ή κακία, δεν πρόκειται να πετύχει ποτέ". Αυτό ισχύει και για τα επαγγελματικά αλλά και τα προσωπικά μας», είπε τέλος η Φελίσια Τσαλαπάτη.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.