Μην αρχίζεις τη μουρμούρα: Ο Μηνάς αποχαιρέτησε την αγαπημένη του Βουλίτσα
Το τελευταίο επεισόδιο της σεζόν έκλεισε με 21,6% στο σύνολο κοινού και 18,2% στο δυναμικό κοινό 18-54
Μετά από 10 χρόνια η Ελένη Κοκκίδου, η αγαπημένη Βούλα, αποχαιρέτησε τη σειρά «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα». Η «Βουλίτσα» έφυγε από μουρμούρα. Πνίγηκε από ψαροκόκαλο ενώ έτρωγε μαζί με τον Μηνά και τον αδερφό της Βαγγέλη.
Η Βουλίτσα χαμογέλασε στον αγαπημένο της Μηνά για τελευταία φορά και «έφυγε», ενώ εκείνος νόμιζε ότι ήταν ακόμα ένα αστείο της.
Οι ήρωές μας βρέθηκαν στο πλευρό του Μηνά στην Κρήτη, που ήταν και η τελευταία επιθυμία της Βούλας, για να του συμπαρασταθούν και να την αποχαιρετίσουν σκορπώντας την τέφρα της. Όταν όλοι έφυγαν και ο Μηνάς έμεινε μόνος του «παίχτηκε» η τελευταία σκηνή του δράματος. Ο Μηνάς μόνος του πλέον αποχαιρετά την Βούλα του και εκείνη με τη σειρά της «σβήνει το φως να κοιμηθούνε»…
Δείτε το απόσπασμα
Το κανάλι και το τηλεοπτικό κοινό ευχαριστεί την Ελένη Κοκκίδου για τις ατέλειωτες στιγμές χαράς, γέλιου, συγκίνησης και μουρμούρας που χάρισε.
«Γελάσαμε, συγκινηθήκαμε, λιγουρευτήκαμε τον ωραίο σου μουσακά, καρδιοχτυπήσαμε μαζί με τον Μηνά για τις τρέλες σου… Ένα μεγάλο ευχαριστώ από όλους μας για αυτά τα δέκα όμορφα χρόνια που περάσαμε μαζί σου! Αγαπημένη, υπέροχη Βουλίτσα θα βρίσκεσαι πάντα ανάμεσα μας».
Το twitter αποχαιρέτησε με τον δικό του τρόπο την Βούλα και τοποθέτησε τη σειρά στην πρώτη θέση των trends και ήταν Νο 1 στην αναζήτηση στο Google. Το τελευταίο επεισόδιο της σεζόν έκλεισε με 21,6% στο σύνολο κοινού και 18,2% στο δυναμικό κοινό 18-54. Οι γυναίκες, το πιο πιστό κοινό της «Μουρμούρας», χάρισαν στο φινάλε της σεζόν ποσοστό που έφτασε το 26,3% σε επιμέρους κοινό.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.