Οι Χολιγουντιανοί σταρ επισκέφτηκαν το νησί για τις καλοκαιρινές τους διακοπές, ενώ δεν κάθονται λεπτό στην πολυτελή βίλα που νοικιάζουν, σύμφωνα με δημοσιεύματα.
Αντιθέτως, έχουν ξεκινήσει τις εξορμήσεις σε εστιατόρια, καφέ και μπαρ του νησιού.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εκπομπής «Πρωινό», ο Ματ Ντέιμον και η παρέα του είναι κι ιδιαίτερα... γενναιόδωροι, αφού δείπνησαν σε πολυτελές εστιατόριο και αφού δοκίμασαν όλα τα πιάτα του καταλόγου, άφησαν 1.000 ευρώ φιλοδώρημα στο προσωπικό!
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.