MasterChef: Συγκίνησε ο υποψήφιος με την αλωπεκία – «Ξύπνησα την άλλη μέρα και τα μισά μαλλιά μου ήταν στο κρεβάτι»
Ο Νίκος Τράκας εντυπωσίασε τους κριτές με τις μαγειρικές του ικανότητες και τη δύναμη της ψυχής του
Το MasterChef έκανε πρεμιέρα το βράδυ της Δευτέρας και ένας από τους υποψήφιους που εντυπωσίασε τους κριτές, ήταν ο Νίκος Τράκας.
Ο 29χρονος από την Αθήνα δήλωσε πως η ιδέα της μαγειρικής του είχε μπει στο μυαλό από τον στρατό και αργότερα αποφάσισε να ασχοληθεί πιο επαγγελματικά. Ο διαγωνιζόμενος, που ασχολείται ερασιτεχνικά και με το μόντελινγκ, συγκίνησε στη συνέχεια το πλατό, όταν μίλησε για την αλωπεκία που αντιμετωπίζει.
Δείτε το βίντεο
Πιο συγκεκριμένα ανέφερε: «Ασχολούμαι τα τελευταία χρόνια ερασιτεχνικά με το μόντελινγκ, το οποίο ήρθε ουσιαστικά από το πουθενά στην ζωή μου και μπορώ να πω με βοήθησε με την δουλειά που έκανα με τον εαυτό μου για να αποδεχτώ περισσότερο την εμφάνισή μου. Η αλωπεκίαση είναι ένα ψυχοσωματικό, το οποίο μπορεί να το πάθει ο οποιοσδήποτε άνθρωπος σε οποιαδήποτε ηλικία και σε οποιοδήποτε επίπεδο».
Στη συνέχεια ο Νίκος Τράκας πρόσθεσε: «Υπάρχει το extreme επίπεδο, όπως ήταν σε εμένα που την μια ημέρα κοιμήθηκα και την άλλη τα μισά μαλλιά ήταν στο κρεβάτι κι υπάρχει το τοπικό ότι έχασα λίγες τρίχες και μπορεί να ξαναφτιάξει. Από τα δέκα μου χρόνια που έγινε ήταν πάρα πολύ δύσκολα και νομίζω ότι για οποιονδήποτε άνθρωπο, που παθαίνει κάτι παρόμοιο, είναι. Για πολύ κόσμο είναι δύσκολη κι η πορεία, η συνέχεια και το να ζει με αυτό, ό,τι και να είναι, είναι στο παρελθόν και δεν υπάρχει κάτι αρνητικό»
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.