Υψηλά ποσοστά τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό 18-54 από τον πρώτο μήνα της νέας τηλεοπτικής σεζόν
Με πρωτιά έκλεισε ο Σεπτέμβριος για την εκπομπή του MEGA «Χαμογέλα και πάλι!» με τη Σίσσυ Χρηστίδου. Η αγαπημένη ψυχαγωγική εκπομπή του Σαββατοκύριακου επιβεβαίωσε την επιτυχημένη πορεία της και τον πρώτο μήνα της νέας τηλεοπτικής σεζόν 2022-2023, ανεβαίνοντας στην κορυφή τηλεθέασης με ποσοστό 18,6% στο δυναμικό κοινό 18-54 και με τη μέση κάλυψη να φτάνει τους 882.456 τηλεθεατές. Σε επιμέρους γυναικείο κοινό η εκπομπή κέρδισε το υψηλότερό της ποσοστό 24,7%.
Στη ζώνη μετάδοσης του «Χαμογέλα και πάλι!», ο ανταγωνισμός στο δυναμικό κοινό 18-54 ακολούθησε στις επόμενες θέσεις με τα εξής ποσοστά: ALPHA 14,3%, ΣΚΑΪ 8,0%, STAR 7,2%, OPEN 6,8%, ΕΡΤ1 6% και ANT1 5,4%.
Το «Χαμογέλα και πάλι!» με παρουσιάστρια τη Σίσσυ Χρηστίδου και την πιο ενημερωμένη παρέα της τηλεόρασης, τον Παύλο Σταματόπουλο, τον Νίκο Συρίγο, την Ελένη Βουλγαράκη και τον Δημήτρη Αλεξάνδρου διατηρεί σταθερά τη θέση του στις επιλογές των τηλεθεατών. Κάθε Σαββατοκύριακο όλα όσα συμβαίνουν και μας ενδιαφέρουν, μας προβληματίζουν αλλά και όσα μας διασκεδάζουν είναι στην ατζέντα της πρωινής ψυχαγωγικής εκπομπής του MEGA.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.