Η Κέιτ Μπους, με την πρόσφατη αναβίωση της επιτυχίας της «Running Up That Hill (A Deal With God)», κατάφερε να καταρρίψει επίσημα τρία παγκόσμια ρεκόρ Γκίνες.
Το τραγούδι περιλαμβάνεται στο πέμπτο άλμπουμ της «Hounds Of Love» και κυκλοφόρησε το 1985. Κατά την αρχική του κυκλοφορία πριν από 37 χρόνια, το «Running Up That Hill...», έφτασε στο νούμερο 3 στο Ηνωμένο Βασίλειο και αργότερα ανέβηκε στα charts το 2012, όταν μια ανανεωμένη έκδοση του τραγουδιού χρησιμοποιήθηκε στην τελετή λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων του Λονδίνου.
Σήμερα, το κομμάτι έφτασε στο νούμερο 1 στο βρετανικό τσαρτ, όταν επιλέχθηκε ως μουσική επένδυση στην τέταρτη σεζόν της σειράς «Stranger Things».
Ο οργανισμός των Παγκόσμιων Ρεκόρ Γκίνες επιβεβαίωσε ότι η Κέιτ Μπους έχει κατακτήσει τους ακόλουθους τίτλους στο Ηνωμένο Βασίλειο: Η μεγαλύτερη ηλικίας γυναίκα καλλιτέχνης που έφτασε στο νούμερο 1, το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για να φτάσει ένα τραγούδι στο νούμερο 1 στο επίσημο chart single του Ηνωμένου Βασιλείου και η μεγαλύτερη χρονική απόσταση μεταξύ δύο τραγουδιών νούμερο 1 της ίδιας τραγουδίστριας.
Κατά το παρελθόν, η Σερ ήταν η μεγαλύτερη ηλικίας γυναίκα καλλιτέχνης στην κορυφή στο chart single του Ηνωμένου Βασιλείου με το "Believe" το 1998, όταν ήταν 52 ετών.
«Μπράβο Κέιτ», έγραψε η Σερ στο Twitter σχολιάζοντας το γεγονός ότι η Μπους, σε ηλικία 63 ετών την εκθρόνισε. «Τα ρεκόρ πρέπει να καταρρίπτονται!» σημείωσε. Ειδήσεις σήμερα:
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.