Η Ελένη Φουρέιραπαρουσιάζει τη νέα της επιτυχία «Αεράκι (Το Θηλυκό)» με ένα εντυπωσιακό music video, που μέσα σε 48 ώρες έγινε no1 trend στο YouTube και ξεπέρασε το μισό εκατομμύριο views!
Στο music video, που σκηνοθέτησε ο George Μπενιουδάκης, η «εκρηκτική» performer μετατρέπεται σε σύγχρονη θεά Αφροδίτη και μας «μαγεύει» για ακόμα μία φορά.
Με super iconic εμφανίσεις, καθώς φορά αποκλειστικά archive δημιουργίες του εμβληματικού Γάλλου σχεδιαστή Jean Paul Gaultier, από RTW και Ηaute Couture συλλογές του από το 1995 έως το 2020, η Ελένη Φουρέιρα εκτελεί μία δυναμική χορογραφία, πλαισιωμένη από χορεύτριες, έχοντας ως φόντο εντυπωσιακά σκηνικά, ακόμα και μέσα στη θάλασσα.
Το «Αεράκι (Το Θηλυκό)», σε μουσική Γιώργου Παπαδόπουλου και στίχους Κυριάκου Ντούμου, που κυκλοφορεί από την Panik Records, είναι ένα up-tempo τραγούδι, με latin ρυθμό και ελληνικό στίχο, που αγαπήθηκε αμέσως από το κοινό. Το τραγούδι παρουσιάστηκε πρώτη φορά στη σκηνή των φετινών Mad VMA, σ' ένα act που έκλεψε τις εντυπώσεις και αποτελεί το δημοφιλέστερο video της διοργάνωσης στο YouTube καθώς μετρά πάνω από 1,3 εκατομμύρια views.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.