Μετρό και ΗΣΑΠ: Πιο συχνά τα δρομολόγια μέχρι το τέλος του έτους

stasi_metro

Ενίσχυση των δρομολογίων σχεδιάζει το υπουργείο Υποδομών και η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ – Πρόβλημα οι βλάβες που αντιμετωπίζουν οι 24 από τους 66 συρμούς 

Στα τέσσερα λεπτά αναμένεται ότι θα διαμορφωθεί η συχνότητα των δρομολογίων του μετρό έως το τέλος του έτους, στο πλαίσιο του στόχου που έχει τεθεί από το υπουργείο Υποδομών και τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών.

Τον περασμένο μήνα, το υπουργείο αποφάσισε να ενισχύσει τα δρομολόγια για να μειωθεί ο μέσος όρος του χρόνου διέλευσης, που τους καλοκαιρινούς μήνες κυμαινόταν μεταξύ επτά και 10 λεπτών.

Ωστόσο, η ενίσχυση των δρομολογίων με περισσότερα τρένα αποτελεί δύσκολη υπόθεση, δεδομένου πως δεκάδες συρμοί του μετρό παραμένουν ακινητοποιημένοι λόγω βλαβών.

Ακινητοποιημένοι οι 24 από τους 66 συρμούς

Είναι ενδεικτικό ότι από το σύνολο των 66 συρμών που εξυπηρετούν τις γραμμές 2 και 3 του μετρό, 24 είναι εκτός λειτουργίας με βλάβες. Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, ορισμένοι από τους ακινητοποιημένους συρμούς παραμένουν εκτός λειτουργίας για χρονικό διάστημα που υπερβαίνει το ένα έτος.

Πηγές από τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ αναφέρουν στις γραμμές 2 και 3 του μετρό, δρομολογούνται σε καθημερινή βάση 16 και 18 συρμοί αντίστοιχα, με τρία τρένα να βρίσκονται σε κατάσταση εφεδρείας σε περίπτωση που προκύψουν βλάβες.

Οι ίδιες πηγές τονίζουν ότι η διέλευση των συρμών γίνεται από τις αρχές Σεπτεμβρίου σε συντομότερο χρονικό διάστημα, το οποίο ανέρχεται σε τέσσερα λεπτά και 15 δευτερόλεπτα στη γραμμή 2 και σε τέσσερα λεπτά και 30 δευτερόλεπτα στη γραμμή 3.

Πιο συχνά δρομολόγια και στον ΗΣΑΠ

Η συχνότητα των δρομολογίων αναμένεται να βελτιωθεί τους επόμενους μήνες, καθώς σε εξέλιξη βρίσκεται πρόγραμμα ανάταξης του τροχαίου υλικού με στόχο να ενισχυθεί έως το τέλος του έτους ο στόλος με τέσσερις συρμούς ακόμα.

Κατά περίπου ένα λεπτό έχει βελτιωθεί ο χρόνος διέλευσης των συρμών στους ΗΣΑΠ τις τελευταίες δύο εβδομάδες, με τη συχνότητα των δρομολογίων να ανέρχεται πλέον στα πέντε λεπτά.

Η κατάσταση είναι λίγο καλύτερη σε ό,τι αφορά τα τρένα που εξυπηρετούν τη γραμμή 1 των ΗΣΑΠ συγκριτικά με το μετρό, καθώς από το σύνολο των 45 συρμών η ενεργή δύναμη ανέρχεται σε 33, με 24 από αυτούς να είναι διαθέσιμοι καθημερινά για την εκτέλεση δρομολογίων.

Η συχνότητα των δρομολογίων στη γραμμή 1 θα βελτιωθεί αισθητά, όταν ολοκληρωθεί το πρόγραμμα αναβάθμισης δεκάδων τρένων που είναι σε εξέλιξη. Το πρόγραμμα, το οποίο θα κοστίσει περίπου 60 εκατομμύρια ευρώ, έχει αναλάβει να υλοποιήσει η Αττικό Μετρό.

ΣΧΟΛΙΑ (4)

Γιάννης

Και όλα τα τραίνα να φτιαχτούν, ποιοι θα το οδηγούν;;; τα τελευταία χρόνια υπάρχουν δεκάδες συνταξιοδοτησεις. Άμεση η ανάγκη για προσωπικό.

Για το ΤΡΑΜ

που δεν πάει ΣΥΝΤΑΓΜΑ και σταματάει εδώ και μήνες πριν το ΦΙΞ και όλος ο κόσμος κατεβαίνει στο σταθμό ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ θα κάνουν κάτι ? Που λέγανε ότι θα γίνουν μικρές επισκευές γιατί εκεί που περνάει το ΤΡΑΜ από το ΦΙΞ, οι σιδηρογραμμές πατάνε σε σαθρό έδαφος που είναι κούφιο από κάτω γιατί περνάει ποτάμι και μπορεί να βυθιστούν και έκτοτε έχουν περάσει πολλοί μήνες, θα κάνουν κάτι ? Κάπου διάβαζα ότι θέλουν να αλλάξουν το δρομολόγιο και να περνάει από αλλού, πράγμα που σημαίνει 3 χρόνια

Sentinel Watchers

Πολύ καλή κίνηση, αλλά ίσως θα ήταν καλό να πέσει βάρος στην συντήρηση των συρμών, για να μπουν περισσότεροι σε κίνηση

Ριξτε βαρος στα μμμ

Ασχοληθειτε με αυτα, που ειναι σημαντικα, οχι με σαχλαμαρες

StS

Είναι κοροϊδία στον ΗΣΑΠ τα περισσότερα τρένα να είναι με πέντε και όχι με έξι βαγόνια. Θα πρέπει ΟΛΑ τα τρένα να δρομολογούνται με έξι βαγόνια. Είναι εμφανής η διαφορά από το πεντάρι στο εξάρι

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

190824112544_atmisma

 «Είναι πλέον σαφές πως το άτμισμα μπορεί να οδηγήσει σε δυνητικά θανατηφόρα οξεία πνευμονική βλάβη, γεγονός που αποδεικνύει πως δεν είναι ασφαλές» ανέφερε ο καθηγητής πνευμονολογίας ΕΚΠΑ, Δημοσθένης Μπούρος, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταρείας

biblio_xroma

Ένα τυχαίο, απροσδόκητο ερωτικό πάθος παρασύρει δύο ανθρώπους σε μια μαγική περιπέτεια. Η αναζήτηση ενός χαμένου θησαυρού και μια προφητεία θα τους φέρουν κοντά στην καταστροφή. Κι όμως, ο μύθος βασίζεται σε αληθινά γεγονότα.

alonisos_skeletos

Συνεργείο οικοδομικών εργασιών, προσπάθησε να σκάψει σε σημείο οικοδομής, προκειμένου να δημιουργήσει αποχέτευση και βρέθηκε μπροστά στη δυσάρεστη εικόνα - Που επικεντρώνονται οι αστυνομικές έρευνες

zee_koum

Η Γερμανία έστειλε από κουκέτες και στρώματα μέχρι κουβέρτες και μαξιλάρια, για 10.000 πρόσφυγες και μετανάστες – Η αποστολή του υλικού έγιναν μετά από την επίσκεψη του Ζεεχόφερ στην Ελλάδα

3